!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

بریم فصل بعدی؟!

طی دو روز فصل دو Anne with an E که پست قبل معرفی کردم رو دیدم
یهو به خودم میومدم میدیدم ساعت پنج صبحه و هنوز نخوابیدم و دارم آنه رو میبینم
وقتی میدوید عاشقش بودم :-D نحوه دویدنش جذاب بود واسم. آنه یه دختر یتیم که پس از سختی های زیاد توسط خواهر و برادر کاتبرت ها به فرزندخواندگی پذیرفته میشه و دردسرهاش توی اونلی
دیگه فعلا تمومه.ظاهرا قراره زمستون شروع کنن به ساخت فصل سومش

۱. اگه میخوای تو زندگیت به جایی برسی باید به جزییات توجه کنی
۲. فقط وجدانت میتونه تو رو به تصمیم درست برسونه
۳. اعتقاد دارم که حتی توی بدترین شرایط هم چیز خوبی هست
۴. خیلی بده که بدون عشق واقعی زندگی کنی
۵. باید مرگ رو بچشی تا زندگی رو حس کنی
۶. مرد باش! فقط یه پسره که نمیتونه بپذیره عاشق یه خانوم شده
۷. فکر میکنم چیزای شکسته زیبایی غمگینی دارن , بعد از سالها داستان و پیروزی و شکست که داخلشون تزریق شده اونا میتونن خیلی رمانتیک تر از چیزای جدید باشن که اصلا زندگی نکردن
۸. نمیخواستم که اشتباهی نکنیم , فقط میخواستم منم شاملش باشم , میخواستم شریک باشیم
۹. باید اجازه بدیم مردم ببینن چه احساسی نیاز دارن داشته باشن و با گذشت زمان حلش میکنن
۱۰. ازدواج چیز عالی ایه اگر بخاطر عشق صورت بگیره
۱۱. گاهی اصلا راهی وجود نداره و شخص باید دیوارا رو بشکونه و راهشو از بین چوب ها باز کنه تا به جایی که میخواد بره برسه
۱۲. جایی برو که اشتیاقت تو رو میبره
۱۳. ما شرکای برابری میشیم نه صرفا زن و شوهر! و هیچکدوم نباید خواسته های قلبی اون یکی رو سرکوب کنه
۱۴. وقتی نمیشناسیش قضاوتش نکن
۱۵. مردم به چیزی که میخوان فکر میکنن نه حقیقت
۱۶. رویاپردازان دنیا رو عوض میکنن و ذهن های کنجکاو ما رو به جلو هول میدن
۱۷. تفاوت بد نیست , فقط مشابه نیست
۱۸. همیشه راه دیگه ای برای نگاه کردن به اوضاع هست
فصل ۲شم تموم شد؟ :)
ایول :)))
اره جات خالی :-)))
:/!!
انفدر خوبه یعنی؟ اخرین باری که همچین مدل سریال دیدنی شنیده بودم سر برکینگ بد و got بود! یعنی در حد اینا شاخه!؟ 
والا من این دوتا رو ندیدم اما کلا از شخصیتهای پویایی مثل جودی ابوت و  انه شرلی خوشم میاد.که همیشه خوشبین و عاشق مطالعه و فهمیدنن.شکست ناپذیر و شاد 
بهم حس خوبی میده
واسه همین سریالش هم واسم قشنگ بود

من اصلا حس دیدن این سریالا رو ندارم !!!!

این همه سریال ایرانی اومد هیچکدوم ندیم  دیگه خارجیاش بماند

سریال ایرانی که ارزش وقت گذاشتن نداره!! مثلا اسپرین و عاشقانه سریال بودن اخه؟!
سریالهای خارجی ن که دیدن دارن :-D
چقدر خوب که دوسش داشتی :)
دیالوگا هم عالین
اینا تو کارتونش زیاد نبودن!
:-) 
عالی خوندی عزیزم
کاش بودن که بچه هام یاد میگرفتن
بازم از این پست ها بذار :))
چشم :-D
امروز...خودمو زدم به بیخیالی و با تموم فکرای شلوغ پلوغم نشستم یکم از قسمت اول فصل اولشو نگاه کردم.خیلییی جذابه بنظرم.مرسی بابت معرفیت ولی حیف که وقتم کمه.
عه چه خوووووب :-) 
امیدوارم بشه ببینیش حالا که دوست داشتی :-)*
قسمت بشه ببینم :)
امیدوارم بشه :-)
فقط و فقط مورد 12  و 18 :)))))))
:-)
عجب سرعتی:))) ایول:)
حسودیم شد:دی من ساعت ١شب میشه هشدار میدن نخوابی وای فای رو قطع میکنم و گوشیتم میگیرم:/ حس بچه مدرسه ایا بهم دس میده:|
الهی :))
از دو شب تازه اینترنت رایگان میشه :-D کارم شروع میشه!
يكشنبه ۱۱ شهریور ۹۷ , ۲۲:۵۵ خانم دکتر تمام وقت
کتابشو بخون خیلی خیلی جذاب تر از هر فیلم و سریالیه که تاحالا ازش دیدی
حتما سرفرصت 

خوش اومدی خانم دکتر :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan