!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

Anne with an e _ 1

همین اولش بگم که به نظرم فصل اولش عاااالی بود :)
سریال آنه شرلی رو میگم.من کارتونش رو ندیدم.نمیدونم سریالش چقدر شبیه کارتونش بود اما فیلم توی فضایی ساخته شده بود که خیلی به دلم نشست.
تا جایی که دیدم دو فصله , فصل اول ۷ قسمت و فصل دوم ۱۰ قسمت.ساخت کانادا
آنه شخصیت اصلی دیالوگ های فوق العاده جذابی داشت که مینویسمشون :
۱. تصور کردن رو بیشتر از به یاد اوردن دوست دارم.چرا بدترین خاطرات سمج ترینن؟
۲. اگه تمام دنیا ازت متنفرن و باور دارن که تو گناهکاری , اما وجدان خودت تاییدت میکنه و تو رو از گناه تبریه میکنه بی دوست نخواهی بود
۳. میدونستی غازها برای یک عمر جفت گیری میکنن؟همدیگه رو از بین تمام غازهای دنیا انتخاب میکنن و با همدیگه میمونن تا مرگ اونا رو از هم جدا کنه
۴. این تجربه منه که تقریبا همیشه میتونی از چیزی لذت ببری اگه جدا تصمیمت رو بگیری که لذت خواهی برد
۵. من چندسال عقبم اما این دلیلی برای خوش بین نبودن نیست
۶. اگه یکی از دل و جون مایه بذاره همه چیز خوب پیش میره
۷. بین نظر دادن در مورد چیزی و قضاوت کردن فرقی هست
۸. فقط باید به یاد بیاورم که جین ایر چه گفت:زندگی از نظر من بیش از حد کوتاه است که صرف پروراندن دشمنی یا ثبت اشتباهات شود
۹. چقدر بد میتونه باشه برای اونایی کار کنی که نادیدت میگیرن یا باهات نامهربون رفتار میکنن
۱۰. صداقت بهترین سیاسته
۱۱. بذار بلند پروازی ها و ارزوهات راهنمای تو باشن
۱۲. میخوام قهرمان زندگی خودم بشم
۱۳. حتما فراتر از ناخوشاینده کسی رو که عمیقا دوست داری از دست بدی
۱۴. غم و اندوه بهاییه که برای عشق میپردازی پس اشکالی نداره
۱۵. این تنها چیزیه که باید تصمیم بگیری , یه زندگی بدون پشیمانی

منم دوستش داشتم باحال بود فصل اولش رو دیدم فقط :) 
دیشب فصل اول تموم شد.امروز فصل دومو شروع میکنم و واسه اونم پست خواهم گذاشت :-)
من دیده بودم سریالش رو
به نظرم ولی کارتونش یه چیز دیگه ست
اونم فقط به خاطر فضای کارتونیش و سوپا و نوناشون :دی
کارتون رو ندیدم نمیتونم نظر بدم اما توی فیلم هم نون و سوپ داشتن :-))
این دومین تعریفه که از این سریال میشنوم.
ایشالا میبینم :)

ممنون خانوم :*
ایشالله لذت هم ببری 
خواهش میکنم :-*
آخریش خیلی خوبه :)
یک زندگی بدون پشیمانی :-) با ارامش...
میشه ی سینمایی رو معرفی کنی همین الان ببینمش 
جدید باشه و ترجیحا ژانرش عاشقانه باشه 
برو بخش فیلمهای وبم , این اخریه (دخترعمویم ریچل) خوب بود
باز هم هست میتونی انتخاب کنی
از دیشب پست فیلمت کلی زیرو رو کردم ولی چون ننوشتی ژانرش چیه انتخاب سخته 
چن تایی ک انتخاب کردم نگا کردم تخیلی بود 
من تخیلی ندوست:)
نوشتم که! دخترعمویم ریچل ژانرش رمزالود رمانتیکه.این که تخیلی نیست :-)
اون very good girls هم خوبه و endless love
دختر عمویم ریچل نتونستم دانلود. کنم
مرسی لیموجان
چرا ؟ یعنی سایتش رو پیدا نکردی؟ 
اگه خواستی بگو لینک بدم

اون عشق بی پایان و دختران خیلی خوب واسه سنمون خوبه :-) 
قربانت:-*
توی تموم وبلاگ دوستام همه راجب سریال صحبت میکنن :)))من چیکار کنم که اهل سریال نیستم و هی غصه میخورم از محروم بودن این لذت
این فصل اولش هفت قسمته
میتونی مثلا شبی دو قسمت ببینی :-) 

مثلا سریال فرندز و ارو و ... خیلی زیادن حق داری
منم الان نمیتونم ببینم
اما این واقعا کمه و زود تموم میشه
من یادمه هفت هشت ساله فکر کنم بودم اون موقع ها سریالش رو تلوزیون میذاشت چقدر لذت بخش بودن برام 
کلا آنه شرلی و بابا لنگ دراز و اینا از اون دسته فیلم هایی هستن که دیدن تکرارشون هم لذت بخشه:)
بابا لنگ دراز رو که عااااشقم , بدجووور :))

اما همدم جان این سریاله ساخت ۲۰۱۷ست گویا.جدید ساختن
دوست داشتی ببین لذت ببر :-)
کتابش قشنگتره
فیلم هیچوقت حس کتابا رو زنده نمیکنه
کتاب رو نخوندم و فکر نکنم بخونمش دیگه.یا فیلم یا کتاب واسم.و خیلی خوشحال میشم وقتی میبینم کتابی فیلمش هم ساخته شده :-)

اینم خیلی قشنگه ها ;-)
ینظر میاد باید ببینمش! 
شخصیت انه الهام بخشه :-) امیدوارم لذت ببرید
لینک دانلود فصل دو رو داری ؟ 
اره سایتی که رفتم هر دو فصل رو با کیفیت ها و زیرنویسهای متفاوت داشت


https://www.fardadl1.net/دانلود-سریال-anne-with-an-e-2017/
جمله های خیلی خوبی  رو گلچین کردی لیمو جان.🌹
کاش وقت کنم ببینمش😔
خوب خوندی عزیزم :-*
ایشالله که وقت پیدا میشه ;-) 
میتونی بین استراحت ها و خوابیدنهات جاش بدی
سلام لیمو جونم ^_^
من دو فصل این سریالو تو فیلیمو دیدم خیلی زیباست سریال دروغ های کوچک و بزرگ هم خیلی قشنگ و آموزنده هست وقت کردی ببین
ممنون از گلچین جملات آنه با اجازه برای خودم کپی کردم تا بهتر بخونمش

سلام فرنازعزیزم :-* خوبی؟
نوش جان راحت باش :-)
چشم حتما , ممنونم از پیشنهادت
اگه کم باشه میتونم ببینم
این آنشرلی دو تا سریال داره؟ درست می گم؟ یکی خیلی قدیمیه و یکی هم جدیده؟
و اینکه...
چرا با E؟
و نه با A؟
اره اره ظاهرا دوتا داره
من این جدیده ساخت کانادا رو دیدم
ببین اسم اصلیش آن هست.میگه واسه اینکه قشنگتر شه یه کسره به اخرش اضافه کنید بگید آنه! (اینو توی معرفی خودش به همه میگفت و خیلی باحال بود )
در واقع Ann
که میگه بگید AnnE

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan