!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

اولین یک مهر!

اولین یک مهری هست که قرار نیست برم مدرسه!
من هیچ دلم واسه خود خود مدرسه هام تنگ نمیشه! دلیلش هم مشخصه  کلیک
ولی واسه خودم بچه ها معلمها شیطنتها و کلاسها تنگ میشه! الان بیشتر از همه دوست داشتم سر کلاس ادبیات خانم ن بودم! یا زبان ح یا زیست م یا یا یا
وارد یه فصل بی فصلی ! زندگیم شدم و میخوام ازش نهایت استفاده و لذت رو ببرم! و نمیشه که بخوای و نشه! 
بگذریم
بیاید به جای غمگین ترین فصل سال ازش نارنجی ترین و خاصترین رو بسازیم :)
پاییزی که یکی از لذت بخشترین کارهاش واسه من نوشیدنهای عسل و لیییییموووی خوش عطر صبحها و شعر نوشتنهای شبونه ست!

زندگیتون نارنجی پررنگ :)
پاییز منهای مدرسه !!بسیار رویاییه!!من که از مدرسه متنفرم!!

پاییز رو بهتون تبریک می گم!!!

موفق باشید!!
:)) اونم عنوان قشنگی بود!
منم به شما تبریک میگم
مرسی همچنین
خوش بگذره ...
همچنین :-)
امیدوارم امسال یکی از بهترین سال های زندگیت باشه ، بهترین اتفاق ها برات بیفته و نتیجه ی دلخواهت رو بگیری *_*
دعا بهتر از این نمیشد پرواز پر انرژی:-) 
خیلی خیلی ممنون
منم یک عالمه ارزوی خوب واست دارم 
من قبل از سال سوم مدرسه رو دوست داشتم اما بعد اون
یک سری جریانا پیش اومد که متنفر شدم ....
ولی پاییز رو دوست دارم :)))
 لیمو جان :)
امیدوارم این فصل پر باشه برات از اتفاق های خوب وهیجان انگیز :))
:**
دقیقا منم سال سومم بدترین سال تحصیلم بود تا حدی که دوست نداشتم برم مدرسه! 
من و پاییز هم دوست داریم:-)) 
همچنین عزیزم مرسی
شنبه ۱ مهر ۹۶ , ۰۸:۴۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منم دوست ندارم دوباره برگردم به مدرسه ولی دلم برای کلاس و معلم ها و شیطنت های دوستام تنگ میشه.
اوهوم.:-)
ما پیش شنبه ها تعطیل بودیم، ولی یک شنبه با ادب شروع میشد و دبیربینظرش :)) دلم همون کلاس رو میخوااد:((
دلم هیچی نمیخواد ولی دلم خندیدن ها و مسخره کردن ها و خوشی های پارسال رو دیشب خواست.. کلاس دبیرادبیاتمون رو خواست:(((
اینم میگذره:))

#پشت کنکور موندن فاجعس! قابل توجه کنکوری ها
به هوای سال بعد وای نیستادید هرچی دارید امسال بزارید برای کنکورتون////
:-) اره یادش بخیر 

من هنوز فاجعشو تجربه نکردم ولی سال اول قبول شدن هم نعمته:-)
اصن پاییز قشنگیاشو اون روزی دیدم که دیگه اسمش با شروع مدارس گره نمیخورد برام=)) لذت ببری از روزات
:-))) 
مرسی یاس عزیز تو هم همینطور 
شنبه ۱ مهر ۹۶ , ۱۳:۲۶ مریــــ ـــــم
کاش زودتر بارون بیاد
کاش زودتر هوا سر شه
بخار از دهنم بیاد بیرون
انگشتام بزنن به بنفش
بینیم قرمز شه
:)
چققققدر قشنگتر میشه :-)
اینکه آدم بتونه تو هر شرایطی از زندگیش لذت ببره دو هیچ از بقیه جلوتره!
پاییز به کام!
واقعا :-) 
مرسی همچنین 
سلام!
من ازتون معذرت میخوام پیامتونودیدم یکبار نوشتم ارورداد گوشیم:((
من فردایانهایتن پس فرداکه ازثبتنام فارغ شدم حت من مینویسم
بازم شرمندم بابت تاخیر
سلام 
نه خواهش میکنم , نفرمایید 
راحت باشید :-) 
من زحمت دادم 
پاییزت قشنگ:)
خوش باشیییییییی
مرسی همچنین :-)
فاجعس اونجاس که مدرسه نمیریم دیگه😂😂😂
وگرنه فاجعه نداره😄😄😂😂😂😅
:-))) عجب عجب :-)
عاشق انرژیتم!
قابلی نداره :-)) 
دلت پررررر از انرژی مثثثبت 
بله بله :-)) 
حالت خوب شد؟ خوبی؟ شروع کردی انشاءالله ؟ :))
مرسی:-) اره چندروزه میخونم 
امیدوارم توهم بخونی
اون دو خط آخرتون حرف نداشت
:-) مرسی لطف دارید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan