!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

عروسی

اگه این پست یادتون باشه باید بگم امشب عروسیشونه:) 
و من از دیروز تمام لباسهامو میپوشم و میرم جلو آینه چرخ میزنم:)) ولی هنوز نمیدونم چی بپوشم! 
آبی بپوشم یا قرمز! سبز یا بنفش؟! یا مشکی حتی؟!
 موهام چی؟! 
و هنوز دارم مقاومت میکنم که دلم نمیخواد خودمو بسپرم دست آرایشگر
البته این درگیری رو هم دارم که واقعا لباسم مناسبه واسه عروسیشون؟! 
چه معضلیه واقعا! من خیلی کم درگیر این موضوع میشم که "چی بپوشم!؟" و الان بدجور درگیرم :| 
فقط هم واسه مجالس فامیل مامانم این اتفاق میفته :)) 
خانواده پدری کسی کاری نداره چی پوشیدی و ایرادی نمیگیرن 
من الان باید بفکر بازخورد مامان جون و خاله هم باشم :| و البته عروس قدیمی که زیادی به من حساسیت داره:))
من کلا واسم مهم نیست:))) و این حساسیتم هم بخاطر مادرجانمه که شبش خراب نشه چون به شدت روحیه اش لطیفه:)

آخ که نبود فافا امروز بدجور تو ذوق میزنه:/ 

+رمز پست مذکور رو برداشتم:)

ابی بپوش:)البته اگه لاجوردیه:))😍
به این میگن تله پاتی:))) دقیقا ابیه,لاجوردیه و منم همونو بیشتر دوست دارم:))
سلام 
بابا واسه خودت زندگی کن ، اگر به سلیقه اونا بخوای زندگی کنی اون دنیا باید اونا کنارت باشن جواب پس بدن با اسم تو 
سلام:)
با سلیقه خودمم:) فقط کنارش حواسم به مامانم هم هست:)
نمیدونم چی بگم ! این پست خیلی مردونه نیست ! امیدوارم  شب خوشی در پیش داشته باشید.
:) مرسی که تحملش کردین:))
ممنونم 
و همچنان مشکل "چی بپوشم؟" دخترا یکه تازی می کنه :دی
اگه پوستت روشنه تیره بپوش تا قشنگ تر ظاهر شه
:))
چشم:)) 
مرسی 
خوش اومدین 
قرمز بپوش 
موهاتم فر کن 😍
مامانم هم میگه قرمز:) 
موهامو فر میکنم حتما:*:)
منم همین مشکلو دارم با این تفاوت مامانم خیلى حساسه و من به خاطر اون هى باید کوتاه بیام و خودمو بکشم تا برا مهمونى ها یه لباس پیدا کنم  
اگه به خودم بود گونى هم میپوشیدم میرفتم ( خعلى هم عالى شیک و مدرن و متفاوت)
منم که گفتم مامانم حساسه و بخاطر اون دارم حساسیت به خرج میدم:) 
گونی:))) من مانتوشو دیدم,مده اصن؛))
نوشتى مادر جان غکر کردم منظورت مادر بزرگته 
خیلى ها مادر بزرگشون رو مادر جان صدا میکنن بازم پوزش
من مادربزرگمو مامان جون صدا میکنم:)
و واسه اشتباه نکردن مامان خودمو مادرجان:)) 
نفرمایید,مشکل از ادبیات منه:))
با سلام
لاجوردیپوشان یادت نره.
پایدار و مانا باشید و در عروسی ایستا
یاعلی
سلام 
چشم:)) 
خیلی ممنون,شمام موفق باشید
سلام
خوش بگذره :)
سلام 
مرسی: )
کنکور رو چ کردی لیمو ؟؟ ببخشید ک یادم رفت بپرسم...
این چه حرفیه آبانا جان :)
کنکور هم خوب بود,اون ایده آل ذهنی نبود ولی بد هم نبود,خداروشکر 
نتایج نزدیکه:)
دوران کنکور من به طور عجیبی بخت همه باز شد و همه عروسی کردن الان باز بختا بسته شده:||عروسی دم دست نداریم.
وای منم مثه تو وقتی فامیل مامانم عروسی دارن انقده استرس میگیرم آخه خیلی ریزبین و روی اعصابن اونا:/
:)) ایشالله بخت خودت وا شه اصن بقیه چرا:))

عروسی 😎😍
خوش بگذره میم بانو :)

+من قبلا یه دوست با معرفت داشتمااااااااا 😅😆
خوش گذشت سمانه جان جات خالی 

ارهههه منم داشتم!! فقط وبشو بسسست و رفت! کجااایی تووو؟خوبی؟درسا چطور پیش میره؟
عه من صبح این پست دیدم به تاریخش دقت نکردم !!!!!!!خدا را شکر که خوب بوده :) من گوشیمو عوض کردم شماره هیچ کس رو ندارم و گرنه تا الان پیام داده بودممم ... وقتی کردی بهم پیام بده گل دختر .... درسا هم خوبن خدا را شکر .. ترازم تو گاج فعلا حدودای 6000 شده اگر خدا بخواد بیشترش میکنم.
:*
جدی؟ باشه خودم بهت پیام میدم عزیزم 
افرین عالیه,مطمئنا بیشتر میشه 
موفق باشی:)
سلام لیمو:)
ان شالله حسابی بت بخوشه:))
سلام عزیزم:)
خوش گذشت,جات خالی:)
عجب معضلیه این قضیه ی لباس! 
نمیدونم چه باید گفت ! فقط امیدوارم سربلند ازش بیرون بیاین !:)))
سربلند بودم:))
مرسی 
از مزایا پسر بودن فکر نکردن به این چیزهاست
اره واقعا:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan