!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

میشه با ماشینتون عکس بگیرم؟!!

دیشب عقد پسردایی مادرجان بود...
اقای داماد خیلیییی خوشگل و خوشتیپه(من نظر نمیدم بقیه میگن:)) )اونقدر جذاب که وقتی بیرونه بهش پیشنهاد مدلینگ میدن:| (خدا شانس بده :)) )
تحصیلکرده و باشخصیت.وضع مالی هم که بماند.یعنی دقیقا شاهزاده سوار بر اسب سپید بود.
بعد عروس اصلا خوشگل نبود, سنش هم از داماد بیشتر میخورد:|خیلی ها
جالب اینجاست داشتم توی مراسم چرخ میزدم یهو اینو شنیدم: 
-عروس اصلا خوشگل نیستا
+خوشگل نیست ولی پزشکه
بله عروس دندونپزشک بودن.اگه هم نظر منو بپرسن میگم خیلی مهربون و متین و با شخصیت بود.درسته ظاهر مهمه ولی دیگه نه تا این حد که فقط ظاهر مهم باشه.شاید از نظر داماد زیباترین هم بود تازه
همونطور که مجنون میگه :تو مو میبینی و من پیچش مو/تو ابرو من اشارت های ابرو
علاوه بر این مورد یک مورد دیگه خیلی برای من عجیب بود.عروس مذهبی بود.اونقدر که توی مراسم عقدش کت و شلوار پوشیده بود و شال هم سرش بود.هرچقدر هم اصرار کردن نرقصید.بعد داماد اصلا مذهبی نیست.به ظاهرش که نمیخورد.چطوری باهم کنار میان؟!(فکر کنم پسردایی هم متحول شده بودا!چون با تمام مزاحهای پسرها که قبلا میرقصیدی الان نمیرقصی بازم تکون نخورد! خطشو هم عوض کرده:)) یعنی با گذشته اش خداحافظی کرده)
امان از بعضی فامیل واقعا...خب دوست داشتن اینطوری ازدواج کنن دیگه.شما فقط ارزوی خوشبختی کنید. حرفهاتونو واسه خودتون نگه دارید.
منم اگه میخواستم نظر بدم میتونستم.اصلا نظر شما درسته داماد خیلی سره,حیف شده.دیگه حداقل نگید:||

همه ی اینها به کنار :)) من تو کار اون پسرهایی موندم که رفته بودن به داماد دایی میگفتن ببخشید میشه من با ماشینتون عکس بگیرم؟!ببخشید اقا م میشه توش هم بشینم؟!!! 
پوکر فیس صحنه رو ترک کردم:| 

به جایی رسیدیم که فقط ظاهر و پول و مادیات برامون مهمه.به اصل مسائل دقت نمیکنیم.وارد حاشیه شدیم کلا 
کاش یهو همه چیز عوض میشد.میشد مثل همون قدیمهایی که ازش حرف میزنن

شنبه ۱۶ بهمن ۹۵ , ۱۶:۵۵ عَقـایِدِ یِکــ رِضــا

الهی خوشبخت بشن
+
موافقم
الهی امین
ممنون
 ظاهر بینی افراد اصولا صحیح نیست..
صورت زیبای ظاهر هیچ نیست 
ای برادر سیرت زیبا بیار 
واقعا
ممنون
سلام لیموی عزیزم:)
همیشه خبرای جشن و شادی ان شاء الله :-*

من در این باب همین رو بگم که "سکوت میکنم از بس که درد حرف زدن در موردش زیاده"
سلام دوست جان
مرسی عزیزم
هعیییی.....
جمله آخرت عالیه، دوسش داشتم 
بهتر شدی خانوم؟  
:) مرسی
فی البداهه بود
بهترم خدارو شکر.مرسی عزیزم
واقعا کاش الان  قدیما بود!
کاش
متاسفانه تو عروسی ها حتماباید روی عروس عیب بذارن اصلامهمون هابه قشنگ شدن عروس توجه نمیکنن بلکه تمرکزشون رو اینه که ببینن میتونی ایرادی ازش بگیرن یانه.
نه تنها عروس.بلکه داماد نیز
مثلا این خیییلییییی فاحش بود که داماد سره.منم جا خوردم وقتی عروسو دیدم.اما دیگه بی انصافیه هی قضاوت کنیم.اصلا به من چه که حرف بزنم اخه
مهم اینه دوماد متحول شده و اینکه همو دوست داشته باشن ^.^

چقدر زیادن ازین مانکن و پرنسس نماها ولی اخلاقاشون غیرقابل تحمله :)

در دروازه رو.میشه بست ولی دهن مردمو نه :)
اگه تحول لحظه ای نباشه عالیه.نه اینکه تب تند باشه زود عرق کنه

زیادن...ولی پسردایی واقعا خوش اخلاق بود همه جوره.ینی هست!!!! 
اوهوم.بیخیال مردم:)
درست میفرمایید کاش به قدیم و سادگی برگردیم...
هعی
سلام لیموووو :)
از این قضاوت ها متنفرررررررررررررم. انگار ملاک برتر بودن این چیزاست.... دخترا به جای این که با درس خوندن خودشونو اثبات کنن سعی میکنن با قیافه خودشونو ثابت کنن... با خوشگل کردن خودشون.. ولی نمیدونن این سطحی ترین شکل ارتقای فردی هست. طرف آبیاری گیاهان دریایی به زور قبول شده بعد نمیاد بگه مثلا عروس هوشش ده برابر منه دکتره فقط میخوان حسادت کنن...فقط میخوان بقیه را تخریب کنن تا بهشون اعتماد به نفس دست بده.
 اینا به کنار حتی بعضی وقتا خانواده ها معیارهاشون عجیبه. من یکی از دوستام هست یک دختریو میخواد مامان دوستم میگه دختره خوشگل نیست :| مخالفت میکنه!! انگار قراره خودش ازدواج کنه نه پسرش...
من به مامانم میگم اگر من برم خارج زن سیاه پوست بگیرم ناراحت میشی میگه اووو اصلا حرفشم نزن دیگه شوخی اش هم نکن!! تازه این مامان من که مذهبی هم هست تازه.

ای بابا حرف زیاده خلاصه....
سلااام:)
درسته هرکسی یه ملاکی داره اما اینکه فقققط یه ملاک بی ارزش داشته باشن واقعا بده
چی بگم از همجنسهای خودم که خیلیهاشون خودشونو گم کردن ارزش خودشونو میارن پایین که فقط یه ذره توجه ببینن...من همش اینارو میبینم حرص میخورم
دقیقااا..چارلی چاپلین قشنگ میگه که تو دنیا به اندازه کافی جا هست هرکسی هم جای,خودشو باید,پیدا کنه نه این و اونو تخریب کنه
اخییییی بنده خدا...همینه دیگه حالا یکی که خیلی عاشق باشه تو این موارد,از خانواده اش جدا میشه
کلا متلاشی شدیم
شما زن بگیر سیاه و سفیدش عیبی نداره:)) من باشم این جوابو میدم ؛)

امیدوارم خوشبخت بشن 
ولی در کل آدم نباید باکسی ازدواج کنه که از هر لحاظ متفاوتن و از لحاظ فرهنگی و اعتقادی فرق دارن، اکثر اوقات اگه یکی از طرفین خودشو حتی بخاطر اون یکی تغییر هم بده این تغییر موقتیه و بعد از یه مدت خسته میشه، به هر حال یه شبه تغییر کردن سخته ولی سخت تر از اون اینه که پای این تصمیم وایسن :) امیدوارم حرف ها و نیش و کنایه های اطرافیان بعد از یه مدت روی علاقه و زندگیشون تاثیر نذاره و به خوبی زندگی کنن
منم برای زندگی خودم این عقیده رو دارم اما خب دیگه مثل اونا زشت بود هی نظر بدم و دخالت کنم
البته مثال نقض هم خییلییی کم وجود داره...
انشالله..

مرسی دوست جان
دوشنبه ۱۸ بهمن ۹۵ , ۰۸:۴۱ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
:-)
:)
دیگه از این پسرداییا نداری لیمو ؟ :)))))))
:)))))
چرا دارم:))) فقط ایران نیستن اونا:| :))
این یکی بهتر بود ؛)
سلام لیمو جان:))))))))))))))
فک کنم شما بودین که تو وبم تبریک گفتین:)
یه دنیاااااااااااااااااااااااااااااااا تشکر:)))
هر کاری کردم وبتونو لینک کنم نشد:(
بازم ممنون بابت لطفتون:)
سلام دوست.عزیز
بله من بودم....وبلاگ بیان توی بلاگفا نه لینک میشه نه میشه ادرس گذاشت
خواهش میکنم کاری نکردم....
ممنونم 
خوشبخت باشن الهی :-)
مرسی عزیزم:)
مبارک باشه ایشالا خوشبخت باشن :)
فقط امیدوارم از روی عشق بوده باشه نه از روی در نظر گرفتن موقعیت مالی و تحصیلی همدیگه...
مبارکه خوشبخت بشن أنشالله :)
امیدوارم از روی عشق بوده باشه نه در نظر گرفتن شرایط مالی و تحصیلی همدیگه...
ممنون.انشالله

علف به دهن بزی باید شیرین باشه
خوشبخت بشن الهی
احتمالا شیرین بوده:)
ممنونم انشالله
به قول دوستان عروس هرچقدرم خوب باشه فک و فامیل داماد میخوان یه عیبی روش بذارن
ولی خداییش تناسب هم خیلی مهمه
اوهوم
اره به نظر منم خیلی مهمه
خوشبختـ بشن ❤ :)
ممنون عزیزم
سلام دنبال شدید
به وب منم سر بزنید و از  کلیپ ها دیدن نمایید
سلام
ممنون.چشم
الان بدجوری تقاضا برای دندون پزشکی بالا میره:)
:)))
منم یه دندون خراب دارم ولی خودم پزشک دارم:))
سلام لیمو جونم
الهی خوشبخت باشن :)
سلام عزیزم
ممنون:)
سلام لیمو عزیز
مبارکه ان شاء الله خوشبخت بشن💐❤🌹
سلام عزیزم
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan