!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

12. ای دوست شاد باش که شادی سزای توست !

هیچ وقت به خرید کردن علاقه نداشتم!گه گاهی هم میام تظاهر کنم که اره من خریدکردنو دوست دارم و این حرفها اما نمیشه!! اخه ادم تظاهر نیستم و نخواهم بود

امروز رفتم یه فروشگاه بزرگ اون پایینهای شهر که تاحالا نرفته بودم(تبلیغش رو از تلویزیون دیدم,خیلی هم خوب بودن اتفاقا کیفیتها)داشتم با نایلونهای خریدم قدم زنان رد میشدم که همونجا سد راهم شدن!!

ورودی و خروجی های فروشگاه مامور داره باید فاکتور تحویل بدی و چک شی :| از هفت خوان رستم عبور کردم:| کم مونده بود همه رو بذارم و برم!!

هیچ شکل و شمایلی نمیشه به خرید علاقه مند شد :))

√خب کتابی که این روزها هم خوندم و خوشم اومد"قورباغه ات را ببوس" اثر برایان تریسی بود_برای انرژی و انگیزه مضاعف پیشنهاد می شود!

اوایل تابستون هم بابالنگ دراز رو خوندم,اینو کارتونشو دیدید بدون شک!
لازم به ذکره که الان هم درحال خوندن کتاب دیگه ای هستم و این مطالعه بسیار دلنشینه برام :)

عیدتون مبارک :)
همچنان فیلم این پست لایق دیدن هست:)
سلام دوست عزیز
عیدت مبارک باشه
بر عکس شما من عاشق خرید کردنم.
دوست دارم هر روز توی فروشگاه های بزرگ بگردم و خرید کنم.
قورباغه ات را ببوس کتاب خیلی قشگیه
ایام به کام
سلام
ممنونم,همچنین
چقدر خوب!اتفاقا فروشگاه خیلی بزرگ و مجهزی بود اما بازم تاثیر نداشت!
قورباغه ات را ببوس!
واقعا زندگی کردن باید همراه با اینکار باشه تا پیروزی حاصل شه
((: خرید یه لبخند عمیق
عجب :)
منم خرید کردنو خیلی دوس ندارم...
عیدتون مبارک
:)
ممنون.همچنین
من قبلا حوصله خریدو نداشتم. اما الان از بس تو خونه موندم دوست دارم به هر بهانه ای بزنم بیرون. 
:)
پس خرید راه خوبیه
سلام 
دقیقا 
سلام
نفهمیدم دقیقا با کدوم قسمت بودید!
من عاااشق خریدم فقط اگه پول داشته باشم :)))))
اون فیلمم نمیخواستم نگاه کنم اینقد تاکید کردی نگاه کردم!! قشنگ بود... هم صداش هم حرفاش :)
خدا بهت پول کلان بده :))
وا چرا نمیخواستی ببینی؟!!!
نوش جان!
 
 الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین
والائمة المعصومین علیهم السلام...


عیدتون مبارک :)
ممنون همچنین
سه شنبه ۳۰ شهریور ۹۵ , ۲۰:۴۹ منتظر اتفاقات خوب
فقط خرید کتاب دوست دارم.
کتاب که موضوعش متفاوته :)
سلام عزیزم
خوبی ابجی گلم
برایان تریسی آثار خوبی داره..
اسمش شبیه کتابی که دارم میخونم فقط یه خرده خشناک تره..قورباغه ات را قورت بده مسعود لعلی نویسندشه:)
عیدت مبارک:)
سلام عزیزم مرسی خوبم تو چطوری؟
اا فک کردم دوتاشون یکی هستن!! چ جالب
بخون ببین چطوره ب منم بگو لطفا
عید تو هم مبارک
مگه خروجیاشون صندوق نبود ؟؟ :|
اتفاقا خرید مواد غذایی و اینا توو فروشگاها خیلی خوبه ! اما خریدای دیگه نه! 

اون صندوقه که بماند, خروجی اخریه مامور چک اپ بود:||| 
الان مشخص شد کی شکمو هستا مهندس!! :))
اتفاقا منم از خرید متنفرررم.همیشه مامانم واسم میخره منم سلیقشو خداروشکر میپسندم.
خوشحالم یکی مثل من پیدا شد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan