!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

10.به امید پاییزی که وقتی به اخر رسید , جوجه ای از جوجه هامون کم نشده باشه!

تعداد مهمونی هایی که درطول تابستون رفتم انگشت شمارهستن به لطف درسهام :) اخریهاشونو هم برم نه عموم و تمام!

+بالاخره کتاب "کیمیاگر" رو تموم کردم,احتمال اینکه خونده باشین زیاده اما بازم پیشنهاد میکنم:) حتما ارزش چندبار خوندن رو داره.
ودر اخر این فیلم حدودا ۲ دقیقه ای اونقدر برام زیبایی و جذابیت داشت که چیزی نمیگم!فقط ببینید


عالی
ممنون
فیلم عالی بود انصافا
ممنونم
یچیزی بگم ؟ خط اول خونه رو نوشتی "نه " 
کیمیاگر واقعا الهام بخشه ، من بار ها ازش تو وبلاگم نوشتم :-)
الان چون هندزفری پیشم نیست نمیتونم کلیپه رو ببینم :دی پس فعلا نظری نمیدم در موردش ;-)
سه بار خواستم ویرایشش کنم اما نمیشه دیگه,نمیدونم چرا:-\
همچنان به تلاشم ادامه میدم!!
جدا؟!کدوم پسته؟دوست دارم نظرتو بخونم
پس بعدا منتظرتم ;-)
قشنگ بود. یه صدای اینجوریم نداشتیم متنهامون باهاش بخونیم مردم کیف کنن!!!!
والا :)))
هیییچ وقت نتونستم با کتابای فلسفی ارتباط برقرار کنم. نتونستم شاهزاده گوچولو رو هیچ وقت بخونم تا آخر. کیمیاگرم دیگه وسطاش فقط واسه حیف بودن وقتی که واسش تا اون موقع گذاشتم خوندم. عجیب بوم میاد از فلسفه!!!!😄
همون هری پاترو عشقه!:D
:)) همین تفاوتها قشنگن!
کیمیاگر رو پائولو کوییلو نوشته دیگه نه؟ یا دارم اشتباه می کنم؟ 
درست میفرمایید :)
خیلی هم عالی هست وقتی به خاطر درس مهمونی نمیری یعنی هدف دارید.
۱۰۰%
سلام دخترم
چقدر عالیه که هدفت از الان برات الویت خاصی داره.
کلیپ عالی بود.
به امید پاییزی که توش نه دردی باشه نه فاصله ای و نه دل غمگینی...
سلام
ممنون:-* شما لطف دارید
انشالله
يكشنبه ۲۸ شهریور ۹۵ , ۱۰:۴۵ منتظر اتفاقات خوب
ان شاالله نتیجه درس خوندنتون رو می بینید.
به پیشنهاد شما عشقه رو خوندم و کلی حرص خوردم و البته یه سری درس ها هم گرفتم.
انشالله.ممنون
:)) پس حالا من رو درک میکنید شما! مشتاق نیستید عشقه۲ رو بخونید؟
کیمیاگر تو لیست کتاباییه که باید بخونم :)
فیلم برای من باز نشد:/
پس خوشبحالت :-)
مگه میشه؟!شما اولین نفری هستی ک باز نشده,نتت ضعیف نیست؟
دانلود هم میشه!
سلام لیمو عزیز
پیام من نرسیده؟
سلام عزیزم
بله رسید
پیغام خصوصی من ب شما رسید؟؟؟؟
موضوع این مطلبتون خیلی زیبا بود. واقعا آدم را جذب میکرد که بقیه اش را بخونه
ممنونم
سلام لیمو عزیز
خیلی ممنونم عزیزم پیامتون رسید عزیزم🌹💐🌼
پیام خصوصی منم رسیده براتون فکرکنم ، درسته؟
سلام
بله خواهش میکنم
تشکر...
خواهش میکنم
سلام لیمو عزیز
من هم همیشه به وبلاگت سر میزنم عزیزم و از عنوان پستها و مطالبی که گویی عزیزم خیلی انرژی مثبت میگیرم و منم خوشحال میشم عزیزم🌹💐🌼💛🌼💐🌹همیشه موفق و شاد و سلامت باشی لیمو عزیزم💛
سلام
عزیزم.ممنون شما لطف دارید
باعث افتخاره
ممنون بابت کلیپ،،، حس خوب بهم داد،،، همیشه یادآوری قدیما حس خوب بهم میده،،،
خواهش میکنم :)
سلام لیمو عزیز
عید سعید غدیر خم مبارک باد🌹
سلام عزیرم
ممنون.عید شمام مبارک
اینهمه کتاب معرفی نکن من دیگه میخوام درس بخونم!! :D
به به
چشم :)))
این آقاهه چرا صداش اصن بهش نمیخوره ؟ :))
پاییز برا من توو این مدت دانشجویی عموما مصداق درسر بوده :| ینی توو این 4 سال یه داستانایی داشتم که داغونم کردن اون موقع :|
صداشون خاصه یه ذره عجیب به نظر میاد :))
جدا؟چه بد...پس انشالله پاییز امسال بهتون کلی خوش میگذره!
عزیزم واقعا زیبا بود (: 
قابل شما رو نداشت :)
سه شنبه ۹ آذر ۹۵ , ۱۶:۱۹ سیّد محمّد جعاوله
سلام
لطفا وبلاگ دروغ نوشت رو دنبال بفرمایید
متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan