!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

مقاله ساختم در واقع

به من گفت چنین کاری انجام شده و نتیجه ش هم این بوده
خب؟همین یه جمله. من رفتم از همون یه جمله یه ریسرچ آرتیکل ساختم :)) از نوشتن گذشت.
روز اول من رو تحت فشار گذاشت که تا فلان تاریخ دیگه باید اماده بشه، منم دو هفته زودتر از اون تاریخ تحویل دادم و حالا میگه تا مهر ماه سابمیت میکنیم. :( خب الان این انصافه؟ حیفه:( اصلش این بود هفته قبل سابمیت میشد، و بعد که نشد انتظار میرفت این اخر هفته بشه دیگه :/

بچه ها راجع به پست قبلی یه آپدیت بدم: نه من در هیچ وبلاگ دیگه ای در حال حاضر نمی نویسم و همینجام فقط. اون یه پلتفرم دیگه بود میخواستم بدم بهتون. هیچ حریم و استثنایی هم نداشت صرفا نمیخواستم اینجا روی سایت بذارم که با سرچ پیدا شه.
و ببخشید که کامنتهاتون رو جواب ندادم هنوز، نمیدونم روزها چطوری داره میگذره.به زودی میام جواب میدم*_*

به نظر من هم انصاف نیست :))

من هم از همه جا خارج شدم برگشتم وبلاگ ... 

حتی اگر ۰ خواننده هم داشته باشم برام مهم نیست . می‌نویسم برای آیندگان :)

اخ اخ هی یادم میاد هاتف:/ :)) چه وضعیه

خوش برگشتی، امیدوارم بیشتر بهت خوش بگذره اینجا
خود نوشتنه لذت بخشه ولو اینکه هیچکس نخونه. یادته قبلا تا سی چهل تا کامنت هم میگرفتیم بعضا، الان دیگه همه رفتن و تک و توک موندیم. چراغامون روشن میشه گهگاهی و صرفا دلی مینویسیم. میمونه برای ایندگان به قول خودت

الان دیگه برای من نوعی بعد این همه سال نوشتن کامنت مهم نیست . دوست دارم مطالبم خونده بشه . شاید آدم‌ها دیگه نظری ندارن که بدن . ولی درنهایت وقتی چیزی رو می‌نویسی یعنی داری تجربه‌ای رو منتشر می‌کنی تا بقیه هم استفاده کنن

توی پادکستم هم گفتم که دلیل ضبط پادکست اینه که تنها وجه تمایز شامپانزه‌ها و ما اینه که شامپانزه‌ها نمی‌تونن غیبت کنن و ما می‌تونیم. جفتمون هم زبان داریم و می‌تونیم ارتباط برقرار کنیم . ولی شامپانزه‌ها نمی‌تونن غیبت کنن و بگن مثلا دیروز پیش فلانی بودم فلانی این کار رو کرد . و همین غیبت کردنه که باعث میشه علم پیشرفت کنه و بشر به پیشرفت امروزی خودش برسه.

برای همینه که می‌نویسم و از نوشتن هرگز خودم رو خلاص نمی‌کنم چون میدونم این تجربه درنهایت باید انتقال داده بشه . حالا به قول تو چه با ۴۰ تا نظر و چه با صفرتا نظر . و الان هم که وبلاگ‌ها از روی نظرات دریافتی شون قضاوت میشن . به نظر من اگر کسی به خاطر نظر کم یه وبلاگ خوبی رو نمی خونه حقشه که از اون مطلب جا بمونه و از دست بده . من سعی می‌کنم خوب بنویسم و مخاطبم اگر دوست داشت وقتی خوند چیزی عایدش بشه . این رو میگذارم دست مخاطب . حتی اگر مخاطب من محدود هم باشه باز هم این خللی توی نوشتن من ایجاد نمی‌کنه . من می‌نویسم و منتشر می‌کنم و اگر کسی احساس نیاز کرد می‌خونه و نکرد هم نکرد. مهم اینه من چراغم رو برای همیشه روشن نگه دارم و بنویسم و اطلاعاتم رو و تجربیاتم رو برای آیندگان هم فقط نه حتی برای امروزی‌ها به اشتراک بگذارم تا استفاده کنن

برای همین الان وقتی شروع کردم اصلا برام مهم نیست چقدر نظر گرفتم و چقدر فالو شدم.  همین که حتی یک نفر بخواد من رو بخونه و بخونه و از پست من استفاده کنه برای من بسه :)

ولی خب زیاد بودن خواننده‌ها باعث میشه که آدم انرژی بگیره و بفهمه خواهانش زیاده و بیشتر سعی کنه مطالب خوبی رو برای انتشار آماده کنه.

چه چیز جالبی راجع به شامپانزه ها گفتی‌. کلا دنبال کردن و خوندن مسائل فرگشت خیلی قشنگه.خوشم میاد
من دقت نکردم که کامنتها و خواننده ها، یه سری افرادی رو از همون قدیمها میشناسم و هروقت ببینم چراغشون روشنه میخونمشون.دوستهای جدید هم که لطف میکنن میان و میخونن من رو به وبلاگشون سر میزنم و واسه جدیدا بیشتر کامنت میذارم.
راستش خودم خیلی وقته که دیگه مثل گذشته وقت ندارم توی وبلاگها بچرخم ولی میخونم حتما هر کی بشه رو، کمتر کامنت میذارم ولی.مثلا واسه خودت خیلی وقته کامنت نذاشتم متاسفانه:( ولی میخونمت.یا خیلیهای دیگه.
اینم متوجه شدم که خودم یه عااالمه خواننده خاموش دارم چون هر وقت یه اتفاق خاص باشه یا بحث کامنت خصوصی باشه سیل خواننده هاست که توی وبلاگمه.همین الان با هر پست تعداد خواننده هایی که کامنت خصوصی واسم میذارن بیشتره. نمیدونم چرا
 
کار خوبی میکنی که واست مهم نیست دیگه،چون معلوم نیست چه قانونیه و اگه بخوای بهش استناد کنی انگیزه واست نمیمونه.یه روز همه هستن یه روز هم هیشکی نیست

آره . برای همین من می‌نویسم و پخش می‌کنم

در مورد شامپانزه‌ها کمی بیشتر توی پادکستم اگر اشتباه نکنم قسمت ۱ حرف زدم و هدفم اصلا از ضبط پادکست همین داستان بود . که این رو هم از یه کتاب به عاریه گرفته بودم .

گرچه مخاطب انگیزه میده اما همین که جریان داشته باشم و بنویسم برای من قشنگتره تا اینکه مثلا ۴۰۰ تا نظر داشته باشم . من دوست دارم پستم رو ۲ میلیون نفر بخونن ولی کسی نظر نگذاره ، تا اینکه فقط چهارصد نفر بخونن و همه شون هم نظر بذارن و عدد نظرات مثلا بشه ۴۰۰ . دوست دارم که تجربه ام بیشتر انتقال داده بشه و آدم‌های بیشتری بخوننش . از بین این دوتا قطعا دو میلیون خونده شدن بدون نظر رو انتخاب می‌کنم :)

و امیدوارم همیشه نوشتن رو ادامه بدیم :)

پادکستهات کجا هستن هاتف؟من الان فقط کست باکس دارم
موافقم باهات منم همین نظر رو دارم.
میدیم:) چراغ وبلاگ نویسی رو روشن نگه میداریم تا وقتی هستیم 

والا پادکست‌ها رو توی اپل پادکست و کست باکس و گوگل پادکست و همه جا دارم ولی متاسفانه سر همون طرحه تصمیم گرفتم از از قسمت ۱۵ به بعد رو روی وبلاگم آپلود کنم . که آدم‌ها دانلودش کنن و بتونن سرعتش و تو پلیرهای مختلف اگر دلشون خواست بیشتر کنن و..

از قسمت ۱ تا ۱۵ رو احتمالا می‌تونی از اپ‌های پادکست بشنوی ولی پیشنهاد می‌کنم از قسمت ۱۶ و اینا که روی وبلاگ می‌ذارم دانلود کن که بتونی روی پلیری بذاری که بتونی سرعتش رو زیاد کنی و گوشش بدی . چون خود من این کار رو می‌کنم و نمی‌دونم این سرویس‌ها واقعا این امکان رو دارن یا نه . برای همین کست باکس رادیو هاتف رو سرچ کن میاره

از اون قسمت هم که روی وبلاگ می‌‌ذارم بتونی دانلود کنی روی سرور داخلی هم میذارم که ترافیکش نصف باشه بعد بذار روی دور تند گوش کن که خیلی هم ازت وقت نگیره.

من منتظر پیروزی توی نبردتم . برای همینه که برام مهمه که پادکست رو اگر لطف می‌کنی و گوش می دی و به من افتخار میدی حداقل دور تند گوش بدی که به پیروزیت لطمه نزنه

کست باکس امکان افزایش سرعت رو اگر اشتباه نکنم تا ۲_۲/۵ داره و این قابلیتش عاااالیه. من حتی ویدیوهای اموزشیم رو هم با سرعت بالا میبینم و دیگه حوصله شنیدن و دیدن با سرعت نرمال رو ندارم خیلی وقته.شاید باورت نشه حتی فیلم های هالیوود هم با سرعت ۱/۵ میبینم :)))) 
مرررررسی خیلی. رفتم دیدم الان و سابسکرایب کردم که گوش بدم
بزرگواری.خیلی لطف کردی و عمیقا امیدوارم هاتف:) برام دعا کن لطفا
حتما گوش میدم و لذت میبرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan