!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

در حال تعمیر

وقتی قایقی رو سوراخ میکنی ، خودت هم باید درستش کنی

قایقی که سوراخ شد خودت رو غرق میکنه 



این رو توی یادداشت های گوشیم نوشته بودم و دیدم این روزها دارم زندگیش میکنم.

اولش استرس میگیرم و نگران میشم و بعدش به خودم میام میبینم توانایی انجامش رو دارم، میرم ببینم دیگه کجای قایقم رو سوراخ کردم و شروع میکنم به تعمیر کردنش 

گاهی حسرت میخورم چرا فلان کار رو کردم، چرا فلان کار رو نکردم در عوض 

گاهی ناراحت میشم از چیزی که میتونستم باشم و چیزی که هستم 

ولی در نهایت این منم که هنوز هم میتونم ``بشم`` و همیشه خوشحالم که حداقل امروز آگاه تر از دیروزم. 

برای من هم دعا کنید دوستان:)


+ اگر راه ارتباطی و کلا پنل دیگری از من میخواین که سریعتر و در دسترس ترم، کامنت خصوصی برام بذارید؛)

همیشه آدم باید هم مسیر پشت سرش رو آنالیز کنه و هم مسیر جلوروش رو . ببینه ایرادات کار کجاست و سریعا مشکلات رو برطرف کنه. آدم‌های موفق همیشه این کار رو می کنن . آدم‌های ناموفق هم از مشکل بافتنی میسازن میشینن میبافنش :)

افرین بهترین کار همینه.
استفاده از تجربه ها خیلی میتونه راهگشا باشه

:)))) قشنگ بود جمله تون

سلام عزیزم❤️❤️❤️

تو عالی هستی لیمو جان🥰

منم برات خوشحالم که هر روز آگاه تر از دیروزی😍

همیشه بدرخشی قشنگم❤️❤️❤️

سلام نبات مهربون
ممنونم از لطف همیشگیت به من ، مرسی خیلی
هرجا هستی شاااد و سلامت باشی

سلام و درود لیمو خانوم عزیز 🌹

 

امیدوارم ک حالت خوب باشه و دوران استرس‌هات کوتاه باشه ک بتونی (روح‌ات) رو بهتر مرمت کنی !

میدونی لیمو جان ـ بهایی ک برای بعضی از انتخاب‌هامون میدیم ـ واقعن سنگینه و ..... 😔  یک دهه دیگه بعضی از اون حسرت‌ها ، حرص‌درار میشن ، ب برخی‌اش هم میخندی ! (انشااله ک خنده‌هات بیشتر باشه)

با خوندن پاراگراف یکی ب آخر ـ دلم میخاست بغلت کنم و بهت با تاکید یادآوری کنم : بله ؛ تــــــــــو میتونی " بشی" 🤗💜

مواظب خودت باش ، جنگجوی دانا 

شادی و سلامتی و آرامش برات آرزمندم 🌹

اگر حای دیگه هم مینویسی آدرس بده ک بیام برات ولحرفی بکنم ! 😂

سلام جانان عزیز

ممنونم از دعای قشنگت، اره استرسها کوتاهن، توکل میکنیم به خدا:) درست میشه

بله واقعا بعضی وقتها بهای سنگینی میدیم ولی به نظرم همین که بهش اگاه میشیم خودش خیلیه، تجربه کسب میکنیم و میریم مرحله بعدی. قرار نیست همیشه پرفکت بمونیم:) 
مررررسیی

اخییی الهی، چقدر شما مهربونی جانان جان. یک دنیا ممنونم از لطف و محبتت.
چشم شما هم مراقب خودتون باشید و همچنین.سلامت باشید

نه توی فضای وبلاگ فعلا فقط همینجا مینویسم و باعث افتخاره که بنده رو میخونید. فکر نمیکنم وبلاگم رو عوض کنم اصلا، اگر روزی این انفاق نامحتمل هم افتاد اولین نفر به شما ادرس میدم :)

گاهی همین نشدن ها، نرسیدن ها، نتونستن ها پله ای میشن برای شدن ها، رسیدن ها و تونستن های بزرگتر....

یه الماس اگه فشار زیادی رو تحمل نکرده بود الماس نمیشد...همون شیشه خرده ی معمولی میشد.....

برات دعا میکنم در راهت جوری پیش بری که نهایتا یه الماس از وجودت باقی بمونه...

چقدر کامل و درست فرمودی مه سوی عزیزم.
و من چقدر دنبال اون الماس شدنه ام:) مرسی از دعای قشنگت. الهی امین و تلاشم رو میکنم حتما
شاد و سلامت باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan