!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

میخواهم برای هر تار مویت شعر بسازم

به نظرم عشق بزرگترین و قشنگترین قدرت دنیاست.
اگه یه روزی عاشق شدی، یا کسی عاشقت شد، قبل از اینکه خرابش کنی یا ازش بگذری یه بار دیگه با دقت مرورش کن! 
این شعر رو امشب خوندم و پر از عشق و حس خوب شدم.

``من نمی خواهم مانند کودکان با تو بازی کنم و بگویم ماهی ها و کشتی ها و دریاها مال تو 
و تو مال من
نه بدین سان.
من میخواهم برای هر تار مویت یک شعر بسازم و تو زیر باران شعر من باشی
اگر روزی چنین مردی پیدا کردی با او برو و مطمئن باش من آزرده نمی شوم
چرا که دیگر تو متعلق به آن مرد هم نیستی
تو متعلق به شعری`

تو متعلق به شعری ؟ :))))

جاذاب

یعنی مال خودشم نیست همین الان

اررررره (ایموجی چشمهای قلبی و اشکی) :))
خیلی خوبه لنتی

هرکسی که عاشق میشه متعلق به شعره . به موسیقی هم هست

بله واقعا
مرسی

سلام و درود لیمو خانوم عزیز 🌹

 

حس‌های خوب‌ات مستدام !

خیلی این شعر نزار رو دوست دارم ! مرسی 💕

 

سلام جانان عزیز
امیدوارم شاد و سلامت باشید

سپاااسگزارم همچنین شما.
اره منم خیلی دوستش دارم فوق العاده ست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan