!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

خوشحالن باهام آشنا شدن

 

به تازگی با کسی آشنا شدم که کمتر از یک ماه دیگه از ایران میره در حالی که زبانش اونقدر که باید خوب و مسلط نیست و داره تلاش میکنه که پیشرفت کنه. من دیدم داره تقاضای کمک میکنه ، خودم در ارتباط رو باز کردم و ازم کمک خواست و قبول کردم ، الان منتورشم در واقع ، بدون گرفتن هیچ هزینه ای در حالی که وقت میذارم واسش (وقتی که این روزها به سادگی واسه هرکسی ندارم و ترجیح میدم گاهی هیچ کاری نکنم اما وقتمم به کسی ندم راستش)

 
در کنارش دوست دیگری دارم که اهل مصره ، دبی زندگی میکنه و بین کشورهای مختلف جا به جا میشه ، من یکم عربی بلدم ، اون میتونه انگلیسی بخونه و بنویسه و صحبت کنه ولی کمتر متوجه میشه دیگران چی میگن ، گاهی اوقات یک سری مکالمه های خاص رو بهش یاد میدم ، واسه اونم وقت میذارم ولی بیشتر فانه و مثل مورد قبلی جدی نیست
 
همین دو مثال قابل ذکر در فضای مجازی رو گفتم که چی؟میخواستم چه نتیجه ای رو بنویسم که یادم بمونه؟
این که فهمیدم از کمک کردن به افرادی که قدر کمکم رو بدونن لذت میبرم. از این که بی توقع چیزی به کسی ببخشم ، بهش حس خوبی بدم ، ترس و استرسش رو کم کنم و به جهان امیدوارش کنم قشنگه واسم
چرا؟ وقتی غرق بودم ، وقتی پر از نیاز به کمک گرفتن بودم به خودم اومدم دیدم هیچ کس نیست ، حتی وقتی خواستن باشن هم نتونستن، فقط خدا کمکم کرد. و من از طوفان های زیادی توی موضوعهای زیادی عبور کردم در سالهای اخیر. برای من بخیر گذشت
حالا نوبت منه که اگر کسی رو در طوفان دیدم دستش رو بگیرم
طوفان تموم نمیشه و یه جایی باز در آینده منتظرمه
و میدونم انرژی کائنات اشتباه نمیکنه

موفق باشی توی این راه خانم منتور

منم تا جایی که بتونم به آدم ها کمک می‌کنم  قدیم به همه . ولی الان فقط به آدم‌های که قدرش رو بدونن

مرسی هاتف عزیز
خیلی کار خوبی میکنید(قطعا واسه کسانی که قدرش رو میدونن)مرسی

چه پست قشنگی بود. مرسی

ممنونم از نگاه زیبات:)

درست ترش اینه که وقتی کمک میکنیم توقع تشکر یا جبران نداشته باشیم..

 

ولی خب اون طوری خیلی روح خوبی میخواد که من یکی روحش و ندارم 😂

بله قطعا.اگر بتونیم

:))) سخته دیگه بعضی وقتها ولی شدنیه 

سلام.چه خوب! :)

من همیشه از کمک کردن هم برای بهتر شدن طرف مقابل و هم برای پیشرفت خودم استفاده کردم، و هیچوقت توی این قضیه ضرر نکردم و همونجور که گفتین باید دونست که به چه کسی کمک میکنیم چون هر کسی قدر محبت رو نمیدونه.

سلام :)
امیدوارم همیشه همینطوری بمونه واستون و در چرخه باشید :)
اره خیلی مهمه، که بی میل نشیم

سلام قشنگم🥰🥰🥰

چقدر قلبِ بزرگ و مهربونی داری عزیزم، ان شالله همیشه بدرخشی لیمو جانم❤️❤️❤️

سلاام نبات جاان :)
شما همیشه به من لطف داری عزیزم مرسی :* 
شاد و سلامت باشی دوستم

و مطمئن باش این کمک و خیر یه جایی یه جوری بهت برمیگرده که اصلا دهنت باز میمونه که این همه نور چطوری و نتیجه ی کدوم کار هست که به زندگیم سرازیر شده.....

و تو نور باش....

چشمام قلبی شد:) مرسی که انقدر خوب نوشتی واسم

چشم

پست آخر نظراتش بسته بود اینجا می‌نویسم . امیدوارم از این خبرهای خوشحال کننده بیشتر بهت برسه

راستش نظرات رو بستم که دوستان رو مجبور به تبریک مجدد نکنم. 
خیلی خیلی ممنونم از لطفتون :) خوشحال شدم کامنت شما رو دیدم
با ارزوی بهترین ها

همیشه تا بوده همین بوده، ادمهایی که بزرگوارنه میبخشن و کمک میکنن هیچ وقت کارهاشون اونطور که باید توسط انسانها جواب داده نمیشه ولی همیشه جور بهتری جواب میگیرن که مدیون کسی نباشن، چون خدا هست و نیبینه و لذتش توی همینه😎

همین مهمه، چون جهان بی پاسخ نمیذاره و ما جز از جهان از کس دیگه ای نباید توقع داشته باشیم هیچ وقت.
خوش اومدی لیدی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan