!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

من برگشتم با خبر طلایییم *_*

سلااام :) اول از همه خیلییییی ممنونم از همه دوستهایی که توی پست قبلی به یادم بودن و حالم رو چندین بار پرسیدن،من خوب شدم بچه ها:) خداروشکر از این بیماری سیاه هم عبور کردیم و گذشت
و اماااا 
بخشی از ایمیل زیر که به دستم رسید رو بخونید
Many thanks for your revised manuscript, which I have sent straight on the publishers.
و مقاله ی من و کار کردن های شبانه روزیم روی درمان کرونا توی ژورنالی با ایمپک ۷ داره چاااپ میشه :))
اجازه بدین من ذوق کنم و خوشحال بمونم چون خودم میدونم توی چه شرایط سخت روحی شروع کردم و تنهایی و مستقل چه کارها که نکردم و بعد تیم ساختم.
و همینطور تا مدت ها میخوام قربون صدقه ی خودم و تلاشم برم
شاید برای خیلی از شما عادی باشه این اتفاق اما برای من توی اون شرایط و اطلاعات نداشته و محدودیت و فلان و بیسار خیلی بزرگه حقیقتا *_*
و میخوام زنگ بزنم به دکتر و بگم منو ببخش که هیچ کدوم از حرفهای تماس اون روزت رو نه شنیدم نه جواب دادم و نه حتی الان یادم میاد چی گفتی :/ :)) و دعوت شدم به پروژه جدید که هنوز نمیدونم قبول کنم یا نه.

عزیزم ^_^

مبارکت باشه لیمو خانوم (:

بهت افتخار میکنیم.

مرسی ازت ریحانه جاان :)***متشکرم خیلیی

سلام

خدا رو شکر، تبریک میگم بهتون😄🌹🌹

دیدن نتیجه ی تلاش همیشه بهترین قسمت زندگی من بوده و و کامل درک میکنم چه حس خوبی دارین:)))

انشالله موفقیت های بزرگتر و بهتری نصیبتون بشه و زندگیتون پر از اتفاقای خوب باشه🌹

سلام :) خیلی ممنوووونم از لطفتون
خداروشکر،موفقیتهای شما هم روز افزون باشه الهی:)

سلام و درود لیمو خانوم عزیز 🌹

 

خدا رو شکر ک حالت رو بهبودی ست 🙏

کماکان میخونمت و بدلیل نداشتن اعتبار دوستی ، رمز ندارم ک پستهای رمز دار رو بخونم 😉

ولی منم خوشحالم ک مقاله‌ات چاپ شده 💙 اگر آدرس بدی حداقل مقاله‌ات رو بخونم ممنون میشم !

 

شاد و سلامت باشی الهی 

 

سلام جانان بزرگوار:)حالتون چطوره؟
متشکرم از لطفتون
نفرمایید.عذرخواهی میکنم
بله حتما پس از دریافت لینک میفرستم خدمتتون.
همچنین شما.پایدار باشید

مبارکآ باشه عزیزم 

انشالله موفقیت های بعدیت😍🌿

ممنونم ریچل جاان :) همچنین شما :**

به به مبارکت باشه همیشه بالا بری!

ممنونم مهدی همچنین واسه خودت
شاد باشی :)

به به !!!!! بسیار خبر خوشحال کننده و امیدوارکننده ایه!! اصلا هم کار کوچیکی نیست ! ابدا کوچک و عادی نیست ! البته واسه یکی مثل من شنیدن کارهای چنین بزرگ از طرف شما انچنان موضوع سورپریز کننده نیست !! فقط تایید هر آنچه هست که بارها بهش تاکید و بدرستی اعتقاد داشتم ! 

اما یک سوال ! با توجه به تقسیم کار صورت گرفته ! اسم استاد رو بعنوان نفر اول معرفی کردید یا خودتان؟ شاید فقط نویسنده مسئول باشین ! 

واینکه اگر کار جدید برای برنامه های دیگرتون مثل زبان و دروس ترمهای پایانی مشکلی ایجاد نمیکنه ، حتماااااااااا تو پروژه جدید همکاری کنین ! 

 

سی وی چه شود !😋 

با آرزوی بهترینها

سلاام آقا امید
قبلش یه سوال بپرسم؟من تو وبلاگ های قبلیم دوستی به نام امید داشتم که چند وقتیه ازش بی خبرم،و ادرس وبلاگش هم گم کردم.میخواستم ببینم آیا شما همون امیدی؟:)) هم شهری دانشجویی؟ 
چون به نظر اومد من رو میشناسین پرسیدم

بسیار متشکرم از لطفت به من.اره واسه خودمم بزرگه و هنوز یادم میاد ذوق میکنم :))
نه خودم نویسنده اصلی و اول بودم و همینطور هم در مقاله ثبت شد.
مرسی از راهنمایی.
:))) 
همچنییین.مرسی

مبارک باشه لیمو جون 😍😍😍 خیلی خوشحالم برات ♥️♥️♥️

ایشالا همیشه موفق و سلامت باشی 

ممنووووونم یاسی ترین عزیزم :)* لطف داری به من همیشه.
شما هم شاد و سلامت باشی 

سلام عزیزم، خیلی خیلی بهت تبریک میگم، بهت افتخار می‌کنیم لیمو جان🥰❤️

خیلی خوشحالمون کردی

همیشه بدرخشی عزیزم🥰❤️❤️❤️

سلام نبات جانم
حالت چطوره؟

متشکررررم عزیزم مرسی.خوشحالم حس خوبی بهت دادم:)
شاد و سلامت باشی عزیزم

عالیم عزیزم، خداروشکر🥰❤️❤️

 

به به **__**
انرژی گرفتم اصن:) خداروشکرررر

بسیار عالی :)))

خیلی خوشحال شدم ^_^ 

ذوق کردن از اون حساست که خعلی خوبه ^_^

موفقتر بشین ایشالا :)))

ممنونم ازت و خوشحالم یه حس مثبت منتقل کردم :) 
همچنیببیین:)

تبریک....تبریک و یه عالمه بازم تبریک....همیشه شاهد موفقیت های پی در پی ات باشیم....

خیلی ممنونم ازت مه سوی مهربون،لطف داری به من

بسیار عالی

ممنون

خوشحالم که خوبی و این پست پرانرژی رو ازت خوندم^ـ^

خیلی ممنووونم از لطفت

تبریک می‌گم :)

خیلی ممنونم :)

سلام

تبریک میگم. دستتون‌ پشت سر ما 😁

سلام معلوم، حالت چطوره؟
ممنونم ، شما که خودتون استادی بزرگوار :))

به به مبارک باشه لیمو جان 

مرسی ایکس عزیز :) 
هر وقت یکی از بچه های قدیمی بلاگها رو میبینم کلی خاطرات واسم زنده میشه، الان هم یاد سالها قبل افتادم که هرروز وبت رو باز میکردم ببینم چی داری :)) اکثرا هم خاموش بودم.
ولی الان وبت واسم باز نمیشه:(

در ضمن اگر بعد از چاپ مقاله به دانشگاه مراجعه نکردین واسه دریافت جایزه یا امثالهم ، حتما این کار رو انجام بدین !( این روزها که تمام کارها توسط تماس تلفنی و این چیزهاست)  تا جاییکه که اطلاع دارم معاونت پژوهشی دانشگاهها به ازای چاپ مقاله به نویسنده های که از افیلیشن اون دانشگاه استفاده کردن ، برای نوشین دانشجویان و اساتید به ریسرچ هدایایی نقدی ( یا چنین عناوینی) به نویسندگان مقاله پرداخت میکرده. حتما و هر چه سریعتر یه تحقیقی انجام بدین در این رابطه ،چراکه اگر جایزه ای در کار باشه تا یک زمان خاص بعد از چاپ یا آنلاین شدن اون مقاله به نویسندگان پرداخت میشه و بعد از اون تاریخ معین شده توسط دانشگاه دیگه هدیه ای در کار نخواهد بود!

بازم تبریک میگم ! کار بسیار بزرگی انجام دادین! و در اخر بگم که من آن" امید" اشاره شده نیستم.

با آرزوی بهترینها

خیلی ممنونم از اینکه اطلاع دادین،سپاسگزارم
چک کردم و دیدم ارزش پیگیری نداره راستش. توهین آمیزه مقدارش :))) 

مررسی:) خودم هم خوشحالم که تلاش کردم و ناامید نشدم.امیدوارم شما هم موفق،شاد و سلامت باشید
بابت اشتباهی که پیش اومد هم عذرخواهی میکنم. خوش آمدید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan