!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

بعد از چند ماه دلم گرفت

به یاد آرزوهایی که به وقوع نپیوسته ریشه شون خشکید و نمیدونم الان کجام! چند روزیه تحمل ابهامم کم شده و فشار مسئولیتهام داره یه کارایی اون توو میکنه!
بیا به خودم حق بدیم که چندین ماه فوق العاده قوی رو گذرونده و الان دوست داشته باشه هموئوستازی کنه.
Wait :)

میدونی چی این دنیا قشنگه؟تا این پست رو ثبت کردم ریمایندر گوشیم بهم گفت :
You can't rush healing

پ.ن:  چند روزه تصمیم گرفتم در کنار همه کارهایی که باید در طول روز کنم،کتاب بخونم.ولی کتابهایی رو انتخاب میکنم که هم سمت و سویی داشته باشن که به این روزهام کمک کنن هم ورژن صوتیشون وجود داشته باشه.الان در حال شنیدن چهار اثر فلورانس اسکاول شین هستم و خب دوستش دارم.بهم آرامش میده.
یه سری کتاب های دیگه مثل انسان در جست و جوی معنا ، هنر شفاف اندیشیدن و تکه هایی از یک کل منسجم هم پیدا کردم که امیدوارم تا پایان بهار همشون رو خونده باشم.
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan