!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

من چه گویم که غریبست دلم در وطنم..

 


دریافت

 

 
احساس رهاشدگی کردم
احساس غربت
نمیدونم چرا
فقط میدونم یه نگاه به موجودی حسابم انداختم ببینم چندتا بسته جیگر بخرم و سوار ماشین شدم از خونه اومدم بیرون و اومدم توی یه اتاقی که یه بخاری گرم داره ، یه بالش و پتو و مبلی که میشه ازش به عنوان تخت استفاده کرد.توی یخچالش هم پنیر و کره و تخم مرغ داره.
یه سماور هم هست که میترسم روشنش کنم
یک عالمه سکوت و هوای پاک و خاطره داره.
نشستم زیر نور افتاب و با دستای خودم دونه دونه جیگرها رو در آوردم و هر گربه ای که دیدم رو صدا کردم و اومد پیشم و بهش نزدیک شدم و بهم اعتماد کرد و سیر شد.باهام حرف میزنن راستش.حس خوبیه.دلم خنک شد! 
برنمیگردم خونه.اونقدر اینجا میمونم تا آذوقه ام تموم شه و چیزی واسه خوردن نباشه.شاید همه چیز عوض شد
ته مونده های اینترنتم هم میذارم واسه وبلاگ.وبلاگی که صبح غیرفعالش کردم بدون اینکه چیزی بگم و الان باز اینجام؛چون حس میکردم(میکنم) دیگه چیزی ندارم بنویسم

از طرف گربه پیشی ها ازت تشکر میکنم :) امیدواریم بهترینها برات اتفاق بیفته!

:) 
ممنونم ازت.

چیکار داری میکنی 😔

استراحت؟یا فرار؟.

مواظب بخاری باش چکش کن مشکل نداشته باشه 

یکم بوی گاز میداد اوکی شد
مرسی

مواظب خودت باش حسابی 

چشم،همچنین

منم میگم ممنون که به فکر اون گربه های نازی :) و اینکه خوش بگذره هرچی که هست و امیدوارم برات مفید باشه

عادت دارم:)
خیلی مرسی که.ایشالله..

سلام و درود لیموی خانوم عزیز 🌹

 

خب منم ب عنوان یک گربه‌باز 💖 و عاشق گربه بنوبه‌ی خودم ازت تشکر میکنم (البته من عاشق همه جور جک و جونورم) 🤣 

امیدوارم برای استراحت رفتی باشی و اگر هم برای فرار از این دنیای وحشی بی معرفت هست امیدوارم ک آرامش هر لحظه در آغوشت بگیره و دنیا بکامت باشه !

 

لطفن خبیث هم نشو 😂 بزار اینجا بمونه ـ اگر هم احساس میکنی فعلن چیزی برای نوشتن نداری بخودت استراحت بده !

دلت آسمونی ـ  سبز و سلامت بمونی

سلام جانان
گربه ها خیلی خیلی عشقن.خیلیااا :)) اصن منو همه با گربه میشناسن*_*
برای هردوش هست جانان.درست میشه...
چقدر ارزوهات واسم قشنگن.مرسی

چشم
شاد و سلامت باشی:)

بیا منم ببر😭

ادرس بده ! :))

سلام...چرا قهر کردی از خونه دختر؟! میخوای چه شرایطی ایجاد شه؟!

 

سلام مه سو جان
قهر نکردم ک از خونه.هیچ مشکلی نیست اونجا.اطلاع دارن کجام:))
شرایطی در درون خودم میخوام ایجاد شه ک ب تنهایی و دروی از شلوغی نیاز داشتم

سلام وقت بخیر

وبلاگ و مطالبتون بسیار عالی هستن.

خوشحال میشیم به مجله اینترنتی بیننده هم سر بزنید.

https://binande.ir

 

سلام.مرسی

یه وقتایی ادما به تنهایی نیاز دارن محبت کردن به حیوونا و یه کارایی که ادم رو از زندگی پر مشغله جدا کنه

کاملا درسته.همه نیاز دارن:)

8777

؟ :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan