!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

این دفعه حقم رو میگیرم+ پی نوشت

خب امتحانها امروز رسما تموم شد و همه رفتن استراحت کنن توی این بازه ی تعطیلات اما من چی؟همچنان تا جایی که انرژی در جسم و ذهن دارم در حال امتحان دادنم.
اره! دارم توی امتحان جبرانی شرکت میکنم و تا اخرین قطره خون میجنگم :))) 
خلاصه که این داستان همچنان واسم ادامه دارد.
نمیدونم.احساس کردم بدهکار خودمم.واسه این درس
احساس کردم سه چهار ماه پیش که داشتم میامترمش رو میخوندم فکرم مشغول و در حاشیه های پوچ بود.حس کردم میتونست بهتر بشه ولی نشد
تمام تلاشم بود ولی حقم نبود
واسه همین اول استاد رو و بعد هم ذهن خودم رو راضی کردم که یک بار دیگه واسش تلاش کنم
همه گفتن دیوونگیه ، سخته ، خودتو نکش
ولی من میدونم این کاریه که باید برای رضایت درونیم بکنم نه هیچ چیز دیگه ای
چهار تا از درسهای این ترمم توی گلوم موند! یکیش اون که استاد بخشی از نمرم رو ندید گرفت ولی خب اونقدر ناچیز هست که فراموش شه/ یکیش اون که بخاطر مشکلات سامانه نمره زیااادی ازم کم شد و رسما معدلم رو جا به جا کرد/ یکیش اون که حین امتحان گوشیم سوخت و خدا میدونه چه بلایی سرم بیاد :)) / یکیش هم همینی که دارم میرم جبرانش کنم و راستش به چیزی جز ۱۰۰٪ فکر نمیکنم.
خب با یه حساب سر انگشتی میشه دوتا درس که تو گلومه :))) هرچند میدونم تقصیر خودم نبوده ولی خب
سخت ترین ، طولانی ترین ، پرچالش ترین ، گرون ترین ، خشن ترین ، آموزنده ترین ، پرتلاش ترین ، و شاید حتی تلخ ترین ترم دوران کارشناسیم با اختلاااف ترم پاییز ۹۹ بود.
دو سال دیگه وقتی برگردم عقب و این ترم رو مرور کنم میگم یادته اون ترم لعنتی سخت جون رو؟ من صدای شکسته شدن درونم رو در این ترم شنیدم.تحولات عظیمی در زندگی شخصی ، خانوادگی ، عاطفی ، تحصیلی ، اجتماعی و روانیم اتفاق افتاد
حالا روی پله اخرم و چی؟ نه تنها زنده ام بلکه عمیقا عاشق خودمم که کم نذاشت توی هیچ بعدی.توی تک تک لحظات جنگیدم.واسه همشون.تمام سعیمو کردم بهترین خودم باشم و میدونم که بودم.شکسته ها رو جمع کردم و دوباره ساختم.
دمم گرم

+هنوز غمگینم بخاطر استادم اما چه میشه کرد... اینو پست کردم یکم فاز اینجا عوض شه همه انرژی ها روی اون نباشه بلکه بهتر شم.
فردام امتحان دارم.اخرین امتحان

+این پست یکشنبه نوشته شد.اما امروز چهارشنبه ست و بالاخره تمااااااام :)  این ترم هم تموم شد.
حتی نمیخوام لحظه ای دیگه بهش فکر کنم
تنها چیزی که میخوام اینه که برم بدون هیچ آلارمی که قرار باشه نیم ساعت بعد صدام کنه بخوابم و بعدش دوش بگیرم و یه فیلم ببینم و امروزم رو با این کارها تموم کنم بشوره ببره :)) بعدش بشینم فکر کنم در بازه ی بین دو ترم چیکار کنیم

دمت گرم !

ایشالا که نتیجه خوبی بگیری 

خداییش خیلی اعصاب‌خرد‌کن بوده

ایشالله:) مرررسییی

اعصاب فولادین میخواست:)))

واقعا دمت گرم لیمو جان💋♥

مرسی عزیزم :*

 

بقول خودتون جوونها ـ ایـــــــــــــــول داری !

دم‌ت هم گرم م م م م م ! 

و ب نظر من هم خوب کاری کردی ک داری جبران میکنی ! 

 

شاد و سلامت و موفق باشی الهی 

مرررسی جانان:)
اوهوم..بقیشو ک نمیشد.این ک قبول کرد دمش گرم

همچنییییین

منم توی دوران کارشناسی یکی از بهترین اساتیدم رو از دست دادم...تصادف کردن و فوت شدن و واقعا چقدر حیفشون بود اینقدر که فرد دلسوز و پر کار و فعالی بودن...شاید تنها دلیلی که رشته ی ارشدم هم متفاوت از کارشناسیم خوندم همون استادم بود که درونم علاقه ایجاد کرد...روحشون شاد

چقدر عالی که میجنگی...میدونی هر چی باشه این نتیجه بعدها به خودت میگی همه ی تلاشمو کردم براش...و این احساستو خیلی خیلی بهتر میکنه...

روحشون شاد :((( همچین استادهایی وااااااقعاحیفن.خیلی حیف
انقدرررر گریه کردم که برای اولین بار یکی از مویرگهای چشمم ترکید :// 
هیچ وقت پذیرش مرگ رو نداشتم.سعی هم کردم ولی هنوز موفق نشدم

اوهوم..تلاشم خیلی حال نداد چون با حال بد واسه استادم و ... انجام شد ولی هموز تا فردا ظهر وقت دارم.فکر میکنم بتونم کامل شم.ببینم چی میشه
ولی اره موافقم

خسته نباشی عزیزم (:

خدا قوت !

مرررررسی ریحانه جان:*

حالا من پونزدهم میانترم اناتومی دارم 

هشتاد ص جزوس+  توضیحات ویدیوها که هنوز ننوشتم

فعلا فقط دارم مینویسم

خدا بخیر کنه:/

هنوز خیلی وقت داری ...اگر مدیریتش کنی میتونی بدرخشی :)
موفق باشی

سلام خوشبو جان،خسته نباش عزیزمن🌸

بنظرم خیلی‌شباهت داریم تو این چیزا و خوشحالم از دیدن این شباهت😍موفق باشی عزیزم💜

سلام عزیززم
سلامت باشی.خودت هم حسااابی خسته نباشی و خدا قوت
ای جانم :* منم خوشحالم
مرسی و یه عالمه ارزوی شادی و سلامتی واست دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan