!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

چگونه حالمان خوب شود :)))

از پستهام هم معلومه یه زمانی در قعر انرژی منفی و دیدن نیمه خالی لیوان زندگی بودم
اما میدونی؟ حال خوب و آرامش نباااید وابسته به بیرون باشه
مثل همون خوشبختی.یه حس درونیه.فعل و انفعالیه که در فکر و ذهن و روحت اتفاق میفته و میتونه چنان روی دنیای پیرامونت اثر بذاره که فکرش هم نمیکنی :)
یه عالمه حال خوب و آرامش به خودم و حتی به وبلاگم و خواننده هاش بدهکارم.
توی این چند هفته اخیر که یکم در حال تغییر کردن و بازبینی نگرشم به زندگی ام فهمیدم نباید بجنگی.جنگیدن به این معنی که بخوای چیزی رو یا کسی رو به زور به دست بیاری.وظیفه تو فقط تلاش کردن و انجام دادن هر کاریه که فکر میکنی لازمه‌.بقیه اش رو باید رها کنی.باور کن نتیجه خودش میاد! به بهترین نحو ممکن.
تو بهترین خودت بودی.و این خیلی مهمه.
حال نسبیم در مقایسه با پستهای قبلیم خیلی عالیه اما هنوز زمان میخوام تا ذهن و دیدگاهم و حالم رو بازبینی کنم و اشتباهاتش رو متوجه بشم و برگردم به اون لیمو کوچولوی قشنگ درونیم *-* کودک درونمو میگم :))
یه مدت به واسطه اموزش مجازی کنترل و مدیریت استفاده از فضای مجازیم هم از دستم خارج شده بود اما توی اصلاح این هم دارم موفق میشم.دیگه توی مجازی استراحت نمیکنم.به جای چت کردن های بی سرو تهی که قرار نیست نتیجه خاصی واسم داشته باشه یا واقعا لول حالم رو عوض و مثبت تر کنه پادکست گوش میدم.یا حتی میخوابم!! چیزی که خیلی هم اتفاقا جسمم این روزها نیاز داره.توی اینستاگرام وقت تلف نمیکنم.روی چیزی که برام سودی نداره وقت نمیذارم.از ادمهایی که منفی ان یا بودن باهاشون حالم رو میگیره دوری میکنم. باور کن حتی گاهی تنهایی و نشستن در سکوت خیلی خیلی مفیده.
و خیلی کارهای دیگه که انجام میدم و یا توی برنامه ام هست که پیاده کنم.
در حال بازسازی روح و روانمم خلاصه :)
شما چی؟موثرترین راه برای حفظ آرامش و حال خوبتون چیه؟

سلام و درود لیمو خانوم عزیز 

 

اولن ک ممنونم برای ایمیل و کاملن حق داری لیمو خانوم !

دویومن همونطوری ک برات نوشتم توی این مدت (بیش از یک سال) ک تو سکوتم خوندمت غم و رنج رو ب این وضوح در نوشت‌هات میتونستم حس کنم 😞 

سیومن خوشحالم میخونم از ضربه و حادثه‌ی اتفاق افتاده‌ی تلخِ در زندگیت داری بلند میشی و مشغول ترمیم روح و روانت‌ی ! 

چارمن توی پاراگراف آخر (بقول شما جوونها) مدیریت‌ت تو حلقم 😊 و امیدوارم تموم بدها(دور شدن از منفی‌ها و وقت تلف کن‌های غیر ضروری و ...) رو بحوبی مدیریت کنی و آرامشت رو بدست بیاری !

پنجمن در جواب سوالت سخته پاسخ ب این سوال میدونم ذهن قیاس پردازی میکنه و ..... 

الان نمیدونم توی روانشناسی چی بهش میگن (من واژه‌ی گیرپاچ رو مناسب میدونم) حالِ بدِ لیمو متاثر از زخمِ روح و قلبی شکسته ست(بود) 

منظورم حالِ بد داریم تا حالِ بـــــد ! (نامتوازن شدن هورمون‌ها)

اما جواب کوتاهم ب سوالت ـ در تغذیه‌ام دقت بیشتری میکنم و از تراپی‌های مختلف استفاده میکنم (بستگی ب فیزیولوژی و عادات شخص داره) اکثرن تاول‌های روحی‌م رو مینویسم گاهی نقاشی کمکم میکنه . از صدا تراپی (موزیک خوب،صدای آب،صدا و نگاه ب آتیش،و....) و رایحه تراپی (بوهای معطر و خوشبو) استفاده میکنم .

حالِ دلت و روزگارت خوش باد الهی !

سلام جانان
خواهش میکنم شما مرسی که درک کردی

همه ی اتفاقات زندگی برای بزرگ شدنمونه دیگه..
خوبم:) مرسی از ارزوی قشنگت
چه راهکارهای جامع و کاربردی.به به
مررررسی که نوشتی واسمون
همچنین

من یا باید کارای عقب‌مونده‌مو انجام بدم خوب بشم 

یا یه کار هیجان‌انگیز 

که البته خیلی وقتا حال هیچ کدوم ندارم 😂😂😂

اون کارهای عقب مونده واسم وظیفه س اصن نمیتونم هیچ چیزی رو به تعویق بندازم و این عجول بودنم برای زودتر مشخص شدن اوضاع یه جاهایی هم کار دستم داده :)) رو اینم حتی دارم کار میکنم

کار هیجان انگیز مثل چی؟:)دلم خواست

من هربار به یه چیزی رو میارم 

یبار اهنگ، یبار کتاب، حتی گاهی با ظرف شستن آرامش میگیرم 

موتر ترین راه اینه که سرمو گرم کنم به کاری تا فکر نکنم 

 

افرین.فکر نکردن خودش یه راهه که البته اسون نیست.باید سرگرم شی :)

مثلا تغییر دکور

یا مرتب کردن کشوها و ریختن بعضی چیزا 

لباسای کهنه یا وسایلی که اضافه‌ن

خرید به‌به خریییییید

آشپزی 

 

شاید اصلا اینا برای تو هیجان‌انگیز نباشه اصلا 😂😂😂

نه راستش :( نبود
حالا اشپزی رو اره موافقم
خرید ک کلا برام خسته کنندست خیلییی
ولی میتونم درکت کنم*-* اتفاقا اگه واست هیجان انگیز باشه که خیلی عالیه.زود شاد و خرسند میشی:)

من میخندم. به یه چیز خنده دار که تو حال بدم اصلا خنده دار نیست، زوری میخندم. همین حالمو عوض میکنه :)

میفهمم
توی یه سری شرایط خیلی بحرانی همین کاررو کردم ولی موثر واقعی نیست واسه من.موقتیه.به محض تموم شدنش هیچی تغییر نکرده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan