!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

میخواستم بگم چرا چشمهات نمیخندن،خوبی؟

۱۰شب بود. گفت ازت خوشش میاد.پدرش وقتی بچه بوده فوت شده...تنهایی خانواده ش رو به اینجایی که میبینی رسونده و بعدش نوبت خودش شده و تلاش کرده یه زندگی بسازه و دستش یه جایی بند شه بتونه سقف بالاسر داشته باشه , هر چی که خواست بتونه فراهم کنه.بتونه در خونتونو بزنه
حالا اماده ست که بیاد.همه این سالها منتظر این روز بوده
میشندیما اما حواسم یه جای دیگه بود. داشتم جزوه هام رو زیر و رو میکردم ببینم چیکار کردم صبح تا حالا و چقدر باید بیدار بمونم و اون یکی امتحانی که دو ساعت بعدش دارم رو چطور مدیریت کنم اما اون منتظر جواب بود
یهو حواسم پرت شد.پرت شدم توی روزهایی که قرار بود همینطوری تکرار بشن ولی با یه حال دیگه.یه مدل دیگه.
به ساعت نگاه کردم دیدم ۲ نیمه شبه.همه جا تاریک و ساکته. کتابم رو بستم و خوابیدم

در مورد این پستت هم

فقط میتونم با سکوت درکت کنم لیمو ..

و اینک قلمت خیلی خوبه دختر😊

مرسی عزیزم
خوب میخونی :)
من یکی دو ساعت دیگه میام اون یکی کامنتت رو توضیح میدم.نگرانش نباش میشه حلش کرد

بیچاره نمیدونه تو چه زمان نامناسبی مطرح کرده!

بنده خدا:(
نمیدونم چرا من عذاب وجدان دارم:/

عذاب وجدان نداشته باش براش...هر دختری هزاران خواستگار داره که باید عاقلانه و عاشقانه بهترینشو انتخاب کنه...توی زمان مناسب با حال و احوال مناسب...

یه چیزی بگم؟! اونی که قسمتت باشه با اولین جواب رد دست برنمیداره...البته همه رو رد نکنی بگی اونکه قسمتمه برمیگرده ها...کلا گفتم😁

کاملا درسته موافقم.مرسی


:))) چشم

الله اکبر... چرا دور و بر من پس همه ازینایین که با یه سخن عاشق میشن؟؟ خب منم حق دارم محل بهشون ندم سرد باشم اونقدرا کلا جدی نیستم تو روابط عاشقانه... من بیشعورم آیا؟ :))

خببب تایم بندی خیلی مهمه. وقتی حالم بده میخوام دنیا نباشه و بمیرم یکی بیاد بهم بگه ازت خوشم اومده نفر اولیه که از هستی دلم میخواد محو بشه

یعنی چی با یه سخن عاشق میشن؟!

:)) نه بابا اصلا کاری به اون نداشتم من.غرق خودمم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan