!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

سال دیگه این موقع *_*

قرار بود امروز و دیروز دوتا از امتحانات پایانترم رو گذرونده باشیم ولی هر دو رو چون استادهای عزیز بیرون و در دسترس نبودن کنسل کردن و اصلا هم برنامه و وقت دانشجو این وسط مطرح نیست.حالا هردوشون میرن توی روزهای بعد فشرده قرار میگیرن
به سال بعد این موقع فکر میکنم که دیگه توی این سیستم آموزشی ناقص نیستم و اتفاقات این روزها رو آسونتر تحمل میکنم(هر چند "ن" میگه بعد از پایان این ترم صحبت کنیم شاید متقاعد شدی که بیشتر توی دانشگاه بمونی)
دلم خواب و استراحت فراوان میخواد! اما تا ماه بعد کنسله :))

+چند تا احساس دارم که باید راجع بهشون بیشتر فکر کنم.مثلا ترس ، یا اینکه احساس تنهایی میکنم.یا حس گیجی حتی.

ان شا الله موفق باشی....واقعا سیستم مریضی هست تحصیلات توی اینجا...اونم این موقعیت...

ممنونم عزیزم
خیلی خیلی مریض مه سو:(

چه کیفی میده تو این سیستم آموزشی نباشی 😂

خیلی :))به امید ازادی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan