!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دلم تنهایی خودمو میخواد!

دقت کردی همیشه دارم از دورویی و دروغگویی آدمها رنج میبرم؟!
نمیدونم چه داستانیه انگار که ذره بین گرفتم دستم و صدتا آدم پیدا کردم چیدم دور خودم که بلد نیستن راست همه چیزو بگن حتی اگه خوشایند من و خودشون نباشه
پرم از دلخوری و عصبانیت و کاش منم این شهامت رو داشتم که تمام حقایقی که میدونم و به روشون نمیارم رو تو صورتشون بالا بیارم!! و زندگیم رو کن فیکون کنم
اما ندارم
میبینی ؟ منم دروغ میگم.پنهان شدم پشت نقابم که نفهمن که من میدونم که دارن بهم دروغ میگن
کاش یه اتفاقی بیفته تک تک محو شن از کنارم
تنهایی ارزشش بیشتر از دروغ شنیدن ها و به روی خودت نیاوردنهاست...

من یه چند ماهی دقیقا سر همین، خیلی خود خوری میکردم و ناراحت بودم

بعد دیدم که اصلا هیچ دلیلی وجود نداره که فلانی ایتقدر آشغاله و من باید بهش احترام بگذارم

نه! من ارتباطم رو کم میکنم و باز هم اگه خواست مثلا فلان درخواست بیخود رو کنه راحت میگم "نه" و ناراحت هم شد واقعا به درک :))

 اگرچه در اوایل تظاهر میکردم که اینکارها برام اسونه ولی به مرور الان واقعا نه گفتن و عمل و عکس العمل و تنها بودن واقعا خیلی خیلی هم حال میده

چقدر خوب
افرین
خوشحالم برات که از پسش براومدی:)

لیمو،، درسته که هیچ احساسمون رو نباید منکر بشیم و باید به خودمون عشق و مراقبت و امنیت بدیم،، 

اما این روزها یه کار دیگه م میکنم، قدرتم رو به هیچ اتفاقی و آدمها و بدیهاشون و ... نمیدم. و این واسم مثل معجزه شده.. با نگاه نو این کارو میکنم..

تنهایی هات جذاب و باشکوه لیموی زرد و آبدار😊

دقیقا اصلش اینه که حال خوبتو به هیچ کس گره نزنی.خوب باشی و حالا اگه کسی هست که حالتو خوب میکنه با اون خوبتر بشی
افرین بهت

مرررسی عزیزم

منم دقیقا همین وضعیت مشابهتو دارم و کاملا درک میکنم لیمو. میدونی بدتر از همه اینه که چقد هم سریع دروغاشونو میفهمی یا بعضیاشون حتی تلاش نمیکنن توجیه منطقی پیدا کنن. اینقد حرفاشون ابلهانه ست که تعجب میکنی چجوری خودش فک میکنه دروغش رو نمیشه؟ 

و تلخ تر هم اینکه نمیخوای به روشون بیاری و هی اعتمادت به آدما کم و کمتر میشه و پر میشی از احساسای بد 😢

اینکه سعی کنیم دروغ کسیو ب روش بیاریم خب خودمون کوچیک میشیم پیش خودمون..برا همین فشار میاد
وگرنه خیلی راحت میگفتیم و خلاص

بیا بیخیالشون شیم! هر کی دروغ گفت رو دیگه اهمیت ندیم و رد شیم.در واقع بیا بتونیم این کارو کنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan