!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

آخ گفتی میم!

تا الان 12 تا امتحان دادم
فکر میکنی تموم شدن؟! نه!
7 تاااا دیگه مونده :))
این ترم اگر حضوری بود ؛
تا الان تموم شده بود! مسلما و قطعا تعداد امتحانات کمتری رو گذرونده بودم ! عدالت آموزشی در نتایج امتحانات و تفاوت بین دانشجوی خوب و بد مشخص بود ! دروس عملیم رو گذرونده بودم ! کم کمش دوبار میم رو دیده بودم ! و کلا حالمون خیلی بهتر بود ...
بیاید دعااا کنیم ترم بعد شرایط حضوری شدن دانشگاه ها فراهم شه! این حداقل یه دعای نزدیکتر به واقعیته

عزیزممممم...ان شا الله حضوری بشه دانشگاه ها دوباره...

آمین :)
ممنونم مه سوجان

برا ماهم این ترممون خیلی طول کشید و جونمون درومد تا  تموم شه -_-

خوشبحالتون که تموم شده ... من تا وسط مرداد درگیرم :(

امیدوارم ترم بعد حضوری شه :/

من تا 15 شهریور امتحان دارم 😑

واااقعااا کااااش.

اوه :// چ داستانی
البته من یه خبطی کردم ترم تابستونه برداشتم

خوبه حداقل امتحاناتون شروع شده 

ما که قراره از ۱۱ مرداد شروع بشه⁦(+_+)⁩

 

ای بابا
موفق باشییی:)
سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۲۰:۴۱ امیرحسین خالدی

ان شاء الله 

که این کرونا لعنتی تموم شه بره توی تاریخ

آمین

من که دانشجو نیستم اما پای به پای دوستام حرص میخورم :( امتحانات لعنتی تمومی ندارن، فکر کنم با خودشون سوگند یاد کردن که تا شروع ترم بعد امتحانارو تموم نکنن!

واقعا :))

برای منی که درسم خوب نیست واقعا نعمت بود اما انصافا ظلم بود برای کسایی که واقعا درس میخونن

:| :)) درس هیشکی بد نیست اگر بخونه دوستم.اونطوری با تقلب خب میشه نمره الکی و بعدا به درد نمیخوره که.سوادی ک بایدو کسب نکردیم

ان شاء الله هرچه زودتر شرایط مثل قبل بشه... البته قبلش شما هم تو امتحانات موفق بشی...

ممنوووووونم
الهی امین

اخ کاش حضوری بشه گند بزنن این مجازیارو 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

فقط خوشحالم قبل تولدم امتحانا تموم میشه😃

:))
پیشاپیش خیلی مبارکه

اگه رشتت مورد علاقت باشه با درس خوندن انگار داری تفریح میکنی 

 

رشته ام قطعا مورد علاقه مه اما من در این پست حرفی از علاقه یا عذاب کشیدن از درس خوندن نزدم!

مرسی مرسیی🥰🌹

همه جا اسون میگیرن و ما مجازی هم داریم مشروط میشیم 😑😑🤦🏻‍♂️

میفهمم واقعا..همه جا هم نیست ولی خب اره اکثرا جاها اسون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan