!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

بعد از اینکه تلاش کردم و نشد

انگار باید سایه ی یه چیزهایی رو توی زندگیت بپذیری دیگه! 
پذیرش اتفاقات و موضوعات شیرین که برای هیچکس سخت نیست ، منظورم مسائل منفیه ، مسائل دوست نداشتنی! تحمل کردنی!
وقتی تلاش کردی حلش کنی و نشد دو راه داری... یا بذاری و بری ، یا بمونی و اون سایه رو تحمل کنی
وقتی پای رفتن نداری ، تحمل میکنی
اما دیگه هیچ چیز مثل قدیم برات دلچسب نمیشه.چون هر قدر هم شاد شی باز یه سایه هست...سایه ای که هرجا بری همراهته
میترسم تحملم کم بشه

درکت میکنم و صحبتات رو میفهمم...

:((( کاش اینجوری نباشی ولی

دوست دارم به زندگی به شکل یه داستان طولانی نگاه کنم. وقتی این چیزا پیش میان شاید یه فازی توی زندگی شروع شده که یه سری درس های سخت رو باید توش بگیریم و جلو بریم و هر وقت درسا رو یاد گرفتیم همه چیز برمیگرده به حالت رضایت و عادی. به امید خوب شدنش و یادگرفتن ازش شاید بشه تحملش کرد.

چه دید زیبایی واقعا
فکر کنم ازش یاد گرفتم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan