!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دارم رها میشم

تصور کن یک سااااال تمام یه وزنه ی چند کیلویی رو بذاری روی یه دسته پنبه یا ابر
چرا راه دور بریم؟ تشکهای تخت ... دیدی وقتی هیچی روشون نیست حجیم میشن و وقتی میخوابی حجمشون کمتر میشه؟
من یک ساله که وزنه ی سنگینی رو روی مغزم گذاشته بودم
الان اون وزنه رو برداشتم و مغزم داره خودش رو رها میکنه
شاید علت سردردهای شدید اخیرم همین باشه
به هرحال اتفاق شیرین و آرامش بخشیه ...
دروغ نیست میگن بزرگترین نعمت زندگی سلامتیه.سلامتی روح و روان رو دست کم نگیرید
نذارید اتفاقهای روزگار شما رو از پا در بیارن
دیشب جلسه ی مشاوره داشتم.دکتر بهم گفت این کاری که کردی در حد یه دختر14 ساله بوده.
نمیدونی که چقدر چقدر چقدر از خودم خجالت کشیدم.از هیشکی نه..فقط از خودم
روم نمیشه تو آینه به چشمهای خودم نگاه کنم
من؟کسی که همیشه توی فامیل و دوست و آشنا و حتی دانشگاه همه فکر میکررن از سنم بزرگترم کاری کردم در حد یه دختر 14 ساله!! اینه که میگم اجازه ندید اتفاقهای روزگار شما رو از پا در بیاره.اجازه ندید هیچ چیزی شما رو از اصل وجودیتون دور کنه
دنیا خیلی خیلی خیلی بزرگتر از چیزیه که توی ذهن ما بگنجه ، میلیاردها آدم روی این کره خاکی وجود دارن که همشون خاکستری ان.هیچ کدوم نه سیاهن نه سفید.حتی خودت هم خاکستری ای
هروقت از یکی از اون آدمهای خاکستری رنجیده خاطر و ناراحت شدی به این فکر کن که جهان چقدر از درد تو بزرگتره.به این فکر کن چند میلیارد ادم دیگه وجود داره که تو رو آزرده خاطر نمیکنه.دوستت داره.یا حتی هیچ حسی بهت نداره و از کنارت میگذره.پس چرا خودت رو درگیر یک نفر از اون چند میلیارد نفر کنی؟
فقط بگذر ... بگذر ... بگذر ...
اینو منی دارم میگم که یک سال یه وزنه ی ده کیلویی روی مغزم بوده و خفه ام کرده!! چشمم رو کور کرده و دستم رو بسته
و الانه که رهااا شدم.گذشتم.فراموش کردم
دیگه یادآوری هیچکدومش اذیتم نمیکنه
دیگه حتی نمیخوام ثانیه ای برای فکر کردن بهش وقت بذارم
یادتون نره شما هیچ هیچ هیچ احدی رو نمیتونید تو زندگیتون تغییر بدید ، اما خودتون رو میتونید :)

رهاییت مبارک! :)

یه عالمه مرسی :)

مارک بادت لیموی ترش |•

°^

خیلی ممنونم :)

اخ اخ

اینقدهههه خوبه حالت الان۰

اره واقن *__* خداروشکر.البته این حال خوب باید مدت زیادی بگذره ازش تا سیاهیهای قبلیا رو بشوره ببره :))) ولی بازم خوبه 
حال دلت خوش

اینم ی پروسه از زندگیه دیگه 

تجربه ی اتفاقات اشتباه و از همه مهم تر تکرار نکردنشون 

ولی همون قد ک دنیا بزرگه همون قدم زندگی پیچیده است :) 

پیچیدگیش رو با فکر کردن به اون سیستم بزرگتر میشه پشت سر گذاشت.نمیگم اسون.ولی قطعا با سختی کمتر نسبت به چیزی که تو ذهنمون هست

یاد یه بزرگی افتادم که میگفت خودتو برای مرگ آماده کن ولی قبلش برای حداقل ده سال آینده برنامه و کار و توان ...

چقدر جالب
سخته ولی میشه
و وقتی بشه خیلی خوش میگذره :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan