!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

از تمام لحظه هاش باید لذت برد

برخلاف یک ماه اخیر که روزانه 5تا 6 ساعت می خوابیدم ، دو روزه دوباره زیاد میخوابم..چرا؟ چون استررررس دارم
امتحانهام به صورت جدی شروع شدن و این داستان تااااااا 2 مرداد!!! ادامه داره
فکر کن! رسما تابستونم رو داره میخوره
از اون طرف هم احتمال اینکه ترم جدید اول شهریور شروع شه هست
و سال تحصیلی جدید که سال اخرم حساب میشه دیگه :) 
این یعنی تابستونی که قراره اینطوری بگذره همون تابستونیه که من برای خوندن اسکیلهای زبان و پایتون روش سرمایه گذاری کرده بودم و دیگه وقتی براش ندارم :/
توی ذهنم هزارتا برنامه و داستان واسه سه سال اینده ی زندگیم هست که نمیدونم کدومش به ثمر میرسه اما در اصل داستان تغییری ایجاد نمیکنه
این سه سال نقطه ی عطف بزرگی توی زندگیمن.یه جهش خیلی بزرگ
هم ذوق دارم.هم میترسم.هم خوشحالم.هم هیجان زده ام
ولی اول از همه باید این ترم رو با موفقیت بگذرونم...

الانکه در وبلاگتو واکردم اومدم داخل،این لیموهای روی درخت و بوی سنیتایزِر لیمویی که به دستهام زدم،جوری حال منو عوض کرده که انگار دارم لیمو بو میکنم😊

خلاصه و مختصر و مفید بگم،بهترینهارو برات ارزومیکنم لیموی خوشبوی دوستداشتنی🙏🏻💜

اوخییییی الهییی
*___*
ممنووووونم ازت سولین جان همیشه بهم لطف داری :*شاد و سلامت باشی

نمیدونم چرا نظر قبلی دستم خورد خصوصی رف😐 

:)))

مهم خودمونیم ک میخونیم :))))))

سلام ! 

چقدر وحشتناک  -_-

 

انشاالله موفق باشید √

سلام
:)))) مرسی امیدواری


ممنونم همچنین

ان شا الله موفق باشی توی امتحانات لیمو...

چرا من فک میکردم امسال سال دوم تحصیلت بود؟!!!!!

این کرونا برنامه همه رو بهم ریخت!!

مرسی عزیزم..آمین
اره سال دوم بود :) اما خب زودتر از 8ترم تموم میکنم

اره واقعا.کل دنیا رو

تا ۲ مرداد :/ یا خدا -_-

فصل امتحانات خیلی فرسایشیه :|

از اینکه سال آخرتونه خوشحال شدم :))

امیدوارم وقت کنین به همه برنامه هاتون برسین ^_^

:((
استرسش اره.اذیت میکنه

:)خودمم خیلی خوشحالم راستش
منم صرفا امیدوارم.مطمئن نیستم:))) خیلی ممنون

آهاااااااااا...داشتم شک میکردم به خودم که!!!! پس درست یادم مونده 

الهی
نه عزیزم شک نکن.همونطوره که یادت مونده
:*

خدابخیر کنه

واقعا :))
ممنون

ینی 8 ترم رو تو 4 ترم خوندی؟

بیشتر از 24 واحد میتونید هر ترم بردارید؟ 

نه نمیتونیم مگر اینکه استعداد درخشان باشیم! یا پارتی داشته باشیم 
من بیشتر از 24 واحد برنداشتم ولی تلاش کردم سقف واحدهامو توی 6 ترم جا بدم.و اگه واحدی برای ترم 7 بمونه زیر 12تا و اختیاری یا عمومی باشه

آها پس 6 ترمه تموم میکنی.

موفق باشی ♥️

ممنونم دوستم :*

پایتون؟

برنامه نویس هستی؟

اره
نه نیستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan