!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دیگه فمنیست نیستم

به فمنیست ها بگویید پیش از آنکه به دنبال حقوق برابر با مردان و گرفتن حق های پایمال شده خود از آنها باشند ، نگاهی به خود و هم جنسهایشان بیندازند!

من! از تک تک زن ها میترسم
از حسادت و مکر و سیاستهای درونشون میترسم
نمیدونی چقدر میتونن خطرناک باشن
اونا اگه بخوان بهت ضربه بزنن ، دقیقا میدونن کجاتو نشونه بگیرن که بخوری زمین و دیگه هیچ بلند شدنی تو رو آدم سابق نکنه
میتونن در ظاهر باهات طوری رفتار کنن که فکر کنی عاشقتن اما نمیتونی حدس بزنی که چطور منتظرن روزگار بهشون یه فرصت بده تا تمام عقده های زندگیشونو روی تویی که بهشون میدان دادی خالی کنن
خیلی وقته دارم این چیزا رو میبینم اما همش فکر میکردم که خب! این اینطوریه.همه که اینطوری نیستن
هرچی بیشتر میگذره تعداد زنهای بیشتری دستشون واسم روو میشه
خوشبحال شما مردها .. ویژگیهای فطری قشنگ تری دارید.کاش منم مرد بودم
حالا که نیستم.اما میتونم اجازه ندم دیگه هیچ زنی بهم نزدیک بشه.احساس میکنم با تمام زنهای زمین نامحرمم!
و وای بر من اگر روزی به تعداد زنهایی که الان در دایره دوستهام وجود دارن اضافه بشه
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan