!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

من از دقت و وسواس فکری رنج میبرم

از یه چیزایی توی خلقیات و شخصیتم ناراضی ام که دوست دارم تغییرشون بدم
از اینکه ریز بینم ، از اینکه ناخوداگاه جنبه های پنهان هرکسی رو واسه خودم اشکار میکنم ، از اینکه زیادی میفهمم راجع به مسائل و آدمها (این ویژگی مثبت نیست اصلا) ، از اینکه دنبال اینم که ته هر موضوعی رو بفهمم
نصف آرامش جهان در بی خبریه.
نمیدونم چرا زیادی حواسم به آدمهایی که دوست دارم هست.اشتباست
کلا از یه سری افراط و تفریط هایی در وجودم ناراضی ام.چرا؟ چون داره باعث میشه آدمهای اطرافم کم کم از دایره ام حذف شن.چون داره آرامش روحی روانی خودم رو میگیره
مثلا طرف یه حرفی بهم میزنه ، من واکاوی میکنم و میفهمم این حرفش از روی تلافی فلان کار بوده.این تو ذهن من میمونه و اتفاقات روی هم تلنبار میشن و کم کم از اون آدم زده میشم
در حالی که لزومی نداره من همه چیو بدونم واقعا.
دنبال رابطه های عمیق نباشید.به روابط سطحیتون ادامه بدید و اگر رابطه درستی باشه به مرور *زمان* عمیق میشه.اگه اشتباه باشه خودش کمرنگ و نهایتا حذف میشه.
آسیبهای کمتری هم میبینید
آدمها رو بیش از حد دوست نداشته باشید! متعادل باشیم :))))

برای منی که تمام عمرم این شکلی بودم خییییلی سخته تغییر کنم اما محال نیست.میخوام تلاشم رو بکنم
فکر کنم استارت تلاشم این باشه یه مدت بیشتر با خودم باشم.بیشتر خودم رو دوست داشته باشم.اول از همه به آرامش خودم فکر کنم تا کیفیت بقیه چیزهای زندگیم. دیگه چی؟شما پیشنهادی دارید؟

نکته دیگه هم اینکه من خیلی کم توی فضای مجازی به خودی خود میچرخم.ینی مثلا هیچوقت پانمیشم برم صفحه سرچ اینستامو باز کنم ببینم چخبره.میرم یه عکس اپلود میکنم و تهش پیج دوستهایی که فالو میکنم رو میبینم و میام بیرون
یا خییییلی کم پیش میاد برم توی تلگرام کانالی رو بخونم.اصلا وقتش رو ندارم حتی
یعنی از فضای مجازی فقط واسه ارتباطاتم با دوستام استفاده میکنم نه سرگرمی و .. 
با همممه ی این تفاسیر باز هم در نظر دارم نقشش توی زندگیم رو کمتر از الان کنم.
مثلا وقتی دقت میکنم صبحها که بیدار میشم نتم رو روشن میکنم حس قشنگی بهم نمیده.یا تا کارهای اصلی روزمره ام رو انجام میدم ولو میشم رو تخت و گوشی رو میگیرم دستم حس قشنگی بهم نمیده. به جای این کار میتونم برم مهارتهامو ریکاوری کنم یا مهارت جدید یاد بگیرم.میتونم برم ورزش کنم.میتونم با آدمهای اطرافم وقت بگذرونم
خسته شدم از زندگی مجازی.
خوابگاهی حواست به خانواده ست که ازت دورن ، خونه ای حواست به دوستاته که ازت دورن.خب چه کاریه؟ همونجا باش که هستی! هرکسی بخواد با تو باشه خودشو بهت میرسونه دیگه.
واقعا نیاز دارم به یکم خودمراقبتی

چقدر این جمله تو دوس داشتم دختر:

همونجا باش که هستی! هر کسی بخواد با تو باشه خودشو بهت میرسونه!

 

*____* قربانت مه سوجان.لطف داری

خود مراقبتی و ورزش پیشنهادای عااالی !

البته من هم از این روابط عمیق رنج میبرم. حتی روابطی که طی چند سال بوجود اومده . وقتی مخصوصا دوستام یه موضوع مهم رو ازم پنهون میکنن واقعا دپرس میشم

چشم :)
الهی ... میفهمم
ایشالله تو هم کمتر اذیت شی
دوشنبه ۲۸ بهمن ۹۸ , ۱۰:۵۷ آموزش فروشندگی طلا و جواهر

تو می روی و دل ز دست می رود
مرو که با تو هر چه هست می رود

 

دلی شکستی و به هفت آسمان

هنوز بانگ این شکست می رود

 

کجا توان گریخت زین بلای عشق

که بر سر من از الست می رود

 

نمی خورد غم خمار عاشقان

که جام ما شکست و مست می رود

 

از آن فراز و این فرود غم مخور

زمانه بر بلند و پست می رود

 

بیا که جان سایه بی غمت مباد

وگرنه جان غم پرست می رود

 

شب غم تو نیز بگذرد ولی

درین میان دلی ز دست می رود

منم از این رنج مستثنا نیستم و دارم نهایت تلاشمو می کنم تا مراقب خودم باشم

ولی هنوز موفق نشدم...

ایشالله که موفق شی :)
جمعه ۲ اسفند ۹۸ , ۱۳:۴۹ اینجانب ناشناس

اتفاقی اومدم تو بیان و اسم وبلاگت کنجکاوم کرد که صفحت رو باز کنم. نوشتت رو خوندم و دوست دارم بهش فکر کنم و با سبک و سنگین و فیلترهای مخصوصی که هر آدمی باید بر اساس داستان زندگین داشته باشه ازش استفاده کنم.

با نوشتت کمی موافقم و کمی مخالف! حرفات در مورد زندگی و غرق شدن آدما تو شرایطی که نیستن درست بود ولی بخشی از زندگی رو رویاهامون میسازن. رویای بودن در کنار کسایی که الان کنارمون نیستن. رویای بودن کسی که دوست داشتیم باشیم. همیشه این رویا ها بد نیس...

 

در مورد اینکه گفتی پیج های اینستای خاصی رو دنبال میکنی از دید من خیلی هم خوب نیست. بعضی وقتا باید دیدمون رو بیشتر کنیم. استوری و پیج هایی که اذیتمون هم میکنن بخشی از زندگیه. اگه یکم خوشبین باشی میتونی از تو تلخ ترینش هم برای خودت حسی بسازی که وصف ناپذیره.

 

اینجانب ناشناس هستم. یک آدم معمولی یا شاید مجهول الحال

چه کامنت قشنگ و جامعی 
ممنونم که وقت گذاشتید و نوشتید

راستش من نمیتونم موافقتم رو با بخش دوم کامنت اعلام کنم چون چیزهایی که اذیتم میکنن و حذف میشن انقدر منفی هستن که نشه توشون چیز مثبتی پیدا کرد
صرفا هم اون پیج ها منفی نیستن البته. ب درد من نمیخورن

خوش اومدی ناشناس

وبلاگ خوبی دارید....

ممنون

عالی بود و بسیار مفید. باز هم بنویسید

<a href="http://negahebarttar.com/%d8%a2%d8%aa%d9%84%db%8c%d9%87-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%86%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%af/" rel="nofollow">آتلیه نوزاد</a>

سلام عزیزم خوبی؟ 

لیموی مهربون ببخش که من کم میام اینجا خبری از مریم داری؟ دلژین رو میگم، اگه اره بهش سلام برسون بگو الله نگهدارت،،،

خیلی عزیزی خانوم 💙

سلااام دوست با معرفتم 
ممنووونم از لزف و بزرگواریت که بهم سر میزنی..واقعا خوشحالم میکنی
بله عزیزم حالش خوبه ظاهرا خداروشکر..مگه اینستاگرامش رو نداری؟اگه اشتباه نکنم توی وبلاگش به همه معرفی کرده بود...
چشم حتما بهش میگم.بزرگواری


قرباااانننتت همچنیییین 😍😍😍❤❤

نه عزیزم من اینیستا ندارم:)

سلام بهش برسون سرت سلامت 😘

بزرگواری
بهش گفتم عزیزم ..مگه میشه نگم :**
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan