!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

23.5

الان 23 ساعت و نیم مونده به آخرین امتحانهام!

چرا امتحان (ها) ؟

چون مدیر گروهمون حین انتخاب واحد درسی رو واسه ما ارائه داده بود که پیش نیازش رو نگذرونده بودیم!! و اون درس 4 واحدی حذف شد

بعد با پیگیری و اعتراضهامون 4 واحد دیگه واسمون ارائه دادن که البته تاریخ امتحانش رو همینطوری گذاشته بودن 6 بهمن ساعت 10 صبح.خب ما دیدیم که 6 بهمن ساعت 8 صبح یه امتحان 3 واحدی دیگه داریم و اتفاقا هر دو درس امتحانهای تشریحی و سخت و مکانیسمهای پیچیده دارن :| 

بهمون گفتن بعدا بیاید تاریخ یکیشونو جا به جا کنید

و وقتی آذر ماه رفتیم که این کار رو انجام بدیم گفتن دیر اومدید و سایت بسته شده!

الان 4 روزه که من دارم شدیییدتر و سختتر و بی وقفه تر از دوران کنکورم درس میخونم که بتونم این دوتا درس رو مدیریت کنم

حتی تو فرجه ها هم واسشون وقت گذاشتم

و فردا ساعت 8 یک امتحان تخصصی و ساعت 10 امتحان تخصصی بعدی را خواهم داشت!!!! دارم فکر میکنم اصن مغزم جواب میده دوتا رو با هم به یاد بیارم :)))) 

اره خلاصه فردا ظهر ساعت 12 دیگه همه چیز تموم شده و به این ترم هم یه خداحافظ جانانه میگیم و میریم خرید و جمع کردن وسایل و روز بعدش در 24 ساعت هممممه ی آدمهایی که عاشقشونم رو میبینم *____*  کل خانواده ام رو در یک روز میبینم! همشون! بدون اینکه حسرت بخورم چرا اون یکی نیست! ^_^

البته فعلا صبر کن فردا به خیر بگذره بعد ذوق کنیم :))

آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan