!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

شما بودید چه حسی داشتید؟

اگه یه دوست خوب داشتید که ادعای رفاقت صمیمیش با شما به عنوان تنها فرد زندگیش میشد ، بعد در 4 ماه شما دوبار بهش رو میزدین واسه کمک و اظهار نیازمندی میکردین و کاری نمیکرد باز هم حس خوب و شفافتون دست نخورده میموند؟چیکار میکردید بعدش؟
با این تفاسیر که دلایلش واسه رد کمک رو نتونید عمیقا بپذیرید

دیگه روش حساب باز نمیکنم، احتمالا دیگه مثل سابق نتونم باهاش رفتار کنم

خب اون وقت دیگه دوستی ای باقی میموند؟

به دوستیش شک میکردم....امتحانش میکردم و در صورت ادامه دار شدن واکنشش دوستیمو باهاش قطع میکردم...

چطوری امتحانش میکردی؟

درکش می کردم

همیشه مردم اونطوری که فکر می کنن و احساس می کنن رفتار نمی کنن.

آگه درک نشدنی بود، از نظر روحی رهاش می کنم. آگه باهاش بهم خوش میگذره، فقط تو خوشیا باهاش میمونم. سختیتمو باهاش در میون نمی دارم که هیچکدوممونم اذیت نشیم

مرسی از نظرت.
ولی چرا اونطوری ک فکر میکنن و احساس میکنن رفتار نمیکنن؟

اون دیگه دوست واقعی نمیشه :( 
دوست انست که گیرد دست دوست در پریشان حالی و درماندگی

کاریش نمیشه کرد دیگه. بعضی آدما اینجور رفتارت براشون طبیعیه و تو طبیعتشونه. ما ها هم میتونیم طبق رفتاراشون باهاشون برخورد کنیم و خیلی روشون حساب باز نکنیم و از اون طرفم خیلی سرویس بهشون ندیم

مقابله ب مثل

نه

:( خب من اینو نمیخوام

الان دیدم نوشتم رفتارات :/ :))

مشکل مقابله به مثل اینه که اونا عوض نمیشن. فقط ما صفت بد اونا رو کسب کردیم. راه درست ترش بنظرم کم کردن توقع ازشون یا حذف کردنشون از زندگی می‌تونه باشه که آسیبی به خودمون نزنه

فکر کنم منظورم بد رسیده
دوستم دوسته! یعنی همیشه گوش شنواس...خوبه.مهربونه.درک میکنه.حامیه
ولی نمیدونم چرا توی این دو دفعه خاص یه بی رحمی بدی داشت.این اذیتم میکنه
خیلی زیاد
ک دید توانایی کمک بهم رو داره ولی فقط تماشام کرد.
متعجم.ک چرا واقعا؟ 


من خودم کلا نمیتونم مقابله ب مثل رفتار کنم

شاید لیمو واقعا خودشم تو وضعیت خوبی نیست

ببین ی سری دوستا نمک نشناسن

اونا ک هیچی!

اما اگ این همیشه خوب بوده این دوبار پشتت نبوده شاید واقعا حوصله خودشم نداشته 

شاید وضعیت روحیش خوب نبوده

نمیدونم واقعا

شاید ... 
اصن شایدم من پرتوقع بودم اون لحظات

من چنین دوستانی ندارم...

به لطف خدا سه تا دوست خوب دارم که بهشون نیاز داشته باشم همشون پایه و با ماشین جلو درمونن. 

جای شما نیستم اما اگر بخوام خودم رو جا بزنم... قطعا اسامیشون مثل خیلی از دوست نماهای سابقم میره تو بلک لیست زندگیم. مهم نیست چقدر خوب باشند مهم اینه من واسشون وقت گذاشته بودمو اونا وقت نداشتن. تمام

صفر وصدی شد و تمام :)))

من فقط بهش میگفتم ک ازش توقع داشتم کمکم کنه. 

راست‌ش خودم رو این چیزا خیلی حساسم و دوست دارم دوستام راجبم انتقاد کنند و عیب هام رو بگن. 

اگه شخصیت‌ش جوریه که اذیت میشی بهتره بهش بگی و بزاری اونم حرف‌ش,رو بزنه.

نمیشه که بخاطر اینکه کمکت نکرده ولش کنی. البته نبایدم زیاد به دل گرفت،شاید نتونسته یا تو موقیت مناسبی نبوده.

 

اونو که گفتم به خودش
ن بابا ول کردن ک نه.من دنبال تصحیح حس الانمم فقط

اگه میفهمیدی دوستی که سه ساله میشناسیش در واقع اونی که میشناسی نیست چی؟

مثلا میفهمیدی تمام بلاهایی که سرت اومده و تموم حرفایی که پشتت زدن به خاطر اون بوده چی؟

اگه نمیتونستی این حقایقی که فهمیدیو بهش بگی فقط بخاطر اینکه نمیخوای شرمندش کنی چی؟

والا اینم یه بار سرم اومده ولی نه با این دوستم.با یکی دیگه.اونا ادمهای ترسناکی ان

در وهله اول خیلی عصبی میشم، با خودم میگم واه واه کمکم نمیکنه و ادعای دوستی هم داره! ولی وقتی یکم بیشتر فکر کنم یه سری لامپ تو ذهنم روشن میشه با این عنوان ها که" شاید خودشم مشکل داره"  "شاید واقعا اهمیت میده ولی اون کمکی که من میخوام در توانش نیست"

خلاصه که محاله با یه نفر انقدر طولانی دوست باشه آدم و وقتی مشکل داره اون ککش هم نگزه! یا خودشم مشکل داره یا کلا دوستیش از بیخ و بن مشکل داره.

منم همینطوریم فقط مشکلم اینه چرا اون چراغه داره دیر روشن میشه این دفعه.ینی هنوز روشنیش حالمو خوب نکرده! 
اوهوم محاله

خب بستگی به موقعیتش داشت....شاید اظهار کمک خواهی الکی در فواصل کمتر جوری که اون دلایل قبلیشو نتونه بیاره برای رد کمک! مثلا در یه مورد دیگه ای که بدونم در توانش هست کمک کنه ...بهرحال هر فردی در دوستی هاش یه سری خط قرمزها هم داره... شاید بخاطر تجارب قبلیش....

فهمیدم مه سو جان 😍😍مرررسی

شاید دلیلش فراتر از اون چیزی باشه که به تو گفته و واقعا نمی‌تونسته خب. از این منظر هم میشه بهش نگاه کرد!

از این منظر هم بهش نگاه کردم...
شنبه ۲۱ دی ۹۸ , ۱۸:۲۱ فروشگاه موبایل آفرینش

از فروش ویژه چیزی شنیدید؟؟

فروش ویژه قطعات جانبی کمیاب موبایل باکیفیت عالی وتضمین شده 

فروش ویژه کیف های هوشمند موبایل و درب پشت و گارد های جذاب مختلف باکیفیت عالی وقیمت استثنائی

جهت اطلاعات بیشتر به سایت http://www.afarinesh-mobile.com 

مراجعه کنید ویا با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

09307649003

05433215555

سه شنبه ۲۴ دی ۹۸ , ۱۹:۴۴ محمدرضا حمیدیان پور

سلام

ممیشه کمکم کنی

که چطوری بازدید وبلاگم رو بالا ببرم خیلی وقته وب دارم  ولی بازدید ندارم

 

سلام.
والا بلد نیستم! من خودم هیچ وقت در راستای این کاری نکردم و روزانه نویی بودم
ولی همین که محتواتون در راستای سلایق مخاطب باشه و باهاشون ارتباط برقرار کنید کم کم بازدید هم زیاد میشه دیگه
دوشنبه ۷ بهمن ۹۸ , ۱۱:۴۴ Health and Subconscious Mind

سلام با تشکر از وبلاگ خوبتون خیلی مفید بود امیدوارم همیشه موفق باشید

دوشنبه ۷ بهمن ۹۸ , ۱۱:۴۶ Digital Marketing Agency in Lagos Nigeria

سلام با تشکر از وبلاگ خوبتون خیلی مفید بود امیدوارم همیشه موفق باشید

باسلام

کاربر گرامی مایلید قالب وبلاگتان رو به شکل سایت عوض کنید؟

خیلی زیبا و جالب میشه کسی نمی تونه تشخیص بده وبلاگ یا سایت هستش داخل موبایل یه جور نشون میده و سیستم یه جور دیگه واقعا منحصر به فرده

اینم نمونه قالب وبلاگ

http://refahbar.blog.ir/

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09011447878

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan