!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

آب و هوا

چهار شبانه روزه که آب و هوا اینطوریه :
شب تا صبح برف میباره.صبح تا ظهر بارون های ریز و برف ها رو ناپدید میکنه
دیروز یک ربع آفتاب داشتیم 
بقیه اش هوا تاریکه و جون میده واسه خوابیدن :))) 
صبح بیدار میشی میبینی شبه *_* مه همه جا رو گرفته
از دما هم بگم :))) این جانب با سه لایه لباس و جوراب و کلاه ، با دوتا پتو تا صبح یخ زدم

اوه هوا خوابیدنه فقط:))

:))) خب من بیچاره امتحان دارم .. میشینم تو همین هوا درس میخونم :/

دغدغه های من که آب و هوایی نیست

 

به روزم

بله
الان این دغدغه بود؟:)) توصیف بود صرفا

واقعا ظلمه :(

:))) ولی انتخاب خودمونه

اینجا همش بارون بود اینقد دلگیر بود...امروز آفتاب رو داریم که زندگی روشن شده

من واسم دلگیر نیست این هوا.چون تابستون و بهار رو داریم.زمستون و پاییز هم خاصیت خودشونو حفظ کنن بیشتر بهم خوش میگذره
ولی خب نعمت زیر افتاب بودن هم یه چیزه دیگه

خب قشنگیش به اینه ک با وجودی ک دلت میخواد بخوابی، بشینی درس بخونی :) 

وقتی هم خوابت بیاد زشت میشه ها :)))

خب یادته ی پست گذاشتی در مورد اینکه اون لحظه اگه واقعا بتونی به کاری ک میخوای انجامش بدی، آری بگی، اونوقت انجامش میدی؟ الانم همینطوره باید ببینی کدام برات آری تره :) 

اره بابا اینا رو کاملا متوجهم
منظورم اینه هر انتخابی سختی های خودشو داره
هررررقدر هم عاشق درس خوندن و فلان باشی بالاخره یه جایی خسته میشی دوست داری استراحت کنی.بخصوص الان ک شرایط اینطوریه
ولی خب وقتی وقت کافی نداشته باشی اونم نمیشه حتی

اهان درست میگی :) 

؛)
مرسی که انقدر با دقت پستهامو میخونی:**

این هوا رو با اینکه خیلی دوست دارم ولی کمبود نور خورشید افسرده ام میکنه.

من تا الان کمبودش رو حس نکردم.چند روز دیگم ادامه داشته باشه بفهمم بالاخره خورشید میخوام یا نه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan