!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

محبوس شدگانیم :(

حبس شدیم تو دانشگاه و خوابگاه و هی تهدیدمون میکنن به بیرون نرفتن :| 
یه روز هم که کل درها رو بسته بودن و غیرخوابگاهی ها رو هم حتی در خوابگاه اسکان دادیم
هر دو نفر روی یک تخت خوابیدیم !

از اون طرف هم اینترنت نداریم.
احساس میکنم اسیر شدم واقعا
نه خونه ای ، نه خانواده ای ، نه دوستی ، نه کلاسی ، هیچی!
فقط درس و خستگی های بعدش که تو تنم میمونه این چند روز و دلتنگی واسه دیدن روی اونایی که دوسشون دارم
و حتتتتتی! یک هفته کنسل شدن کلاس ها و عوض شدن تاریخ امتحانها و خراب شدن برنامم واسه خونه رفتن
نه عروسی دختر داییم میتونم برم نه عروسی پسر عموم نه تولد خواهرم! 
دوماه و اندیست که خونه نبودم 
شما چخبر؟! حوالی شما چی میگذره؟

سخت میگذره

خیلی

حس میکنم تنها آدم روی زمینم

میبییینییی؟ تنها نیستی که این حس رو داری
واسه ما خوابگاهی های دور از خانواده سختتره.عادت کردیم به هر روز تصویری دیدن عزیزامون
حالا فکر کن اطراف دانشگاهت هم شلوغ و خطرناک شه :(

سلاااااام لیمو :)

اینجا هم دانشگاه تعطیله و ما بیرون نمیریم :)

ولی خداروشکر خوش میگذره و حالمون خوبه :) 

سلام نبات
خداروشکر خوبی.خوب باش
واسه من عادی میگذره.

شانسکی اومدم به این آدرس :)

متاسفم بخاطر اتفاقاتی که افتاده و ناراحتی های به وجود اومده.

امیدوارم که بتونی به خوبی از پس این مسائل بربیای دوستِ خوبم :)

خودم دنبال انرژی ام ولی خب میبینم که محتاج تر از منم هست.

روزای قشنگت رو آرزو میکنم.

خوش اومدین:)
منم امیدوارم ...
قطعا در بهترین شرایط و بدترین شرایط همیشه یکی مترقی تر از ما هم هست :)
ممنوووونم .لطف دارید
انرژیتون مضاااعف

Ma ham karo baremoon roo hava e , goftim net ghat shode yekam ketab bekhoonim , nashod valla

اخه حس بدیه که میبینیم محدودیم.وگرنه خود کتاب خوندن به خودی خود خسته کننده نیست

من که هم تو خونم نشستم هم خانواده م رو می بینم احساس می کنم زندانیم از وقتی نت قطع شده

:(((

چرا احساس می‌کنم راجع به دانشگاه ما نوشتی؟ چون این‌جا هم همین وضع بود دقیقا :/

جالب شد :))

خشم درون دارم از همه چیز.....میگم که چوب دو سر سوخته ایم.....😩

میفهمم...

ای بابا حسابی گرفتار شدین پس...

اینجام اوضاع روبراه نیست و چند روزی هست حبس خانگی هستیم از ترس اتفاقات....مدارس و دانشگاه ها هم تعطیلن...کسبه هم اکثرا تعطیل....

ای بابا 
زنگ زدم خبر گرفتم
اصن تقریبا همه چیز از اونجا شروع شد :)) یهو متحول شدن همشهریها

سلول به سلولم از بی اینترنتی درد میکنه

من کنکوری ام و واقعا حداکثر استفادم روزی ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت بوده!

خدا به داد بقیه برسه...

الهی
درست میشه
بیا امیدوار باشیم ؛)

:)) متاسفانه من که میرم سر کار و شهر ما خبری هم نبود :))

عه ... ولی خب باز هم از نت محروم شدین 

برای منم همه چی بهم ریخته لیمو :(

کلاسا لغو شدن، قراره بعدا جبرانی بذارن. فرجه امتحانا کم میشه، نت نیست جزوه و ویس دانلود کنم و ...

 

اون جبرانی ها کار رو خراب میکنن :(( 
یک هفته همه چیزمون جا ب جا شد و یه سری برنامه هام ک کلا خراب شد
اخ نگوووو جزوه و ویس :/ واقعا چرا پرواز؟:(

شیراز که احتمالا خبر داری کلا چن روزه همه چی تعطیله مدارس که از امروز باز بودن ولی دانشگاه ها همچنان تعطیل 

ولی امشب بیرون خبری نبود مردم کم‌کم دارن برمیگردن به زندگی عادی

من که تصمیم داشتم کلا مصرف نتمو کم کنم خداروشکر توفیق اجباری شد واسم

اره خبر داشتم.جز پیشگامان و شلوغترین ها بود
مجبورشون کردن
چه خوب پس *_* خوشبحالت
من اینترنت اسیبی ب روند زندگی و کارهام نزده بود چون مصرفم محدود بود.و الان ک همونو ازم گرفتن هم اذیت نیستم.فقط دلم برای دیدن عزیزانم تنگ شده.وگرنه دلتنگی واسه اینستا و تلگرام و فلان اصلاااااا. اگه بگی یک درصد :))

چرا این بیچاره هایی که حتی اعتراض نکردن رو هم نتشون رو ازشون گرفتن ..

واقعا کلمه آزادی واسه کشور ما تعریف نشده ست ..

یه مشت ادم زندانی که هی رفرش میکنن رو بلاگ های بروز شده بلکه لا به لا حرفای وبلاگ نویسا یه خبر تازه پیدا کنن و امیدی داشته باشن که اره نت قرار بیاد ..

خاک تو سر مملکتی که به جای درست کردن اوضاع دسترسی مردم رو محدود میکنه ..

و حتی دلیلشم نمیگن ..

متاسفم واسه شانسم که بین این همه کشور تو ایران به دنیا اومدم ..

مگه سومالی چش بود😐

 

تصور اینکه دو تا عروسی و یه تولد رو نخوای بری دیوونم میکنه ☹

امیدوارم شرایط اروم بشه و بتونی طبق برنامه ریزی هات بری جلو ..

 

دلیلش مشخصه.چون میترسن محدودمون کردن که خیلی نتونیم کاری بکنیم

:)حالا شاید هم رفتم یکیش رو *_*
ممنووونممممم.منم امیدوارم

این نرسیدن به عروسی فامیل های نزدیک از مواردیه که خودکشی مجازه. راحت باش :-))

:))))) تشویقم نکن

Man chi begam k daneshgaham khiabun enghelabe tehrane

yek haftas to khabgahim fght 

unam ba ham otaghi hay nachasb

shahr khodam ham az tehran inghad bar tare k babam zang zade mige inja naya bad tare

شما مطمئنی خودم نیستی؟ :)))))) باور کن از اون طرف هم هم شهری ایم

Vala chi begam 

man sanandaj am vali shoma mese in k shirazi:)

اره :))

لیموو جان .. من بعد سالها تو بلاگفا نوشتن به خاطر این وضع اسفبار نت مجبور شدم بیام بلاگ .. فضاش بد نیست ولی خب خیلی طول میکشه عادت کنم .. نت تهران وصل شده ولی بعضی شهرا از جمله ما هنوز نه .. دیگه قفس شرف داره به اینجا .. آه .. 

سلااام خوش اومدی ب بیان 
عادت کنی جای خوب و راحتیه ب نظرم.امکاناتش کافیه
اره تهران وصله ولی خب چه وصلی؟! همه جاش میلنگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan