!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

واقعا قراره احساس باسواد بودن کنم :))

شنبه تا سه شنبه از 8 تا 5 کلاس دارم و وقتی میام خوابگاه واقعا جنازه ام :))) با این حال بعضی روزها با همکلاسی ها بعد کلاس توی محوطه میمونیم و گپ میزنیم و میچرخیم
اون روز با ب و ن جلوی خوابگاه تو چمن ها نشسته بودیم که لعنتی ها بحثشون روی دلتنگی و این چیزا بود 
من گفتم دلم واسه آدمها تنگ نمیشه ، چون میتونم از راه دور هم باهاشون در ارتباط باشم اما دلم واسه فندقم تنگ میشه زیااااد. که یهو رفتیم سمت مرگ زودتر حیوونهای خونگی و من گریه ام گرفت و اشک توی چشمام جمع شد :|| فکر کن! جلوی بقیه

دیگه اینکه حراست دانشگاه و خوابگاه به شدددددددت شروع کردن به گیر دادن ... یه چیزی میگم یه چیزی میشنویااا 
حتی ماشینهایی که از بیرون میخوان وارد شن رو اگه دانشجو باشن سرنشینها رو حتما چک میکنن!! 
چرا واقعا؟!! چرا؟ من انقدرررر حساسم یکی بهم گیر بده .. انقدررر حساسم که نمیتونم حتی تصور کنم پرشون به پر من هم بخوره
من مناسب دانشگاه عمل میکنم اما با چیزایی که شنیدم و دیدم بعید نیست گیر بدن.

احساس میکنم تازه دارم وارد رشته ام میشم و نمیدونی چه لذذذذتی میبرم از کلاسها و آزمایشگاه ها ... ذوق زده ام از اینکه دارم واقعا وارد وادی محقق شدن میشم
تشنه ی اینم درسامو خوب بخونم :)))) و احساس باسواد بودن داشته باشم. *_* 
تازه پیشنهاد دادم کیس نوار قلب هم باشم :)))

نکته ی آخرررر ^_^ آقا من حدودای آبان میام خود دانشگاه تهران واسه برگزاری یه سمپوزیوم. ینی افتخار دادم یکی از برگزار کننده ها باشم :))) خلاصه اگه یه وقت اونجاها بودید منتظر دیدن لیموتون باشید دیگه 

خیلی هم عالی :))

محقق و دانشمند ارزجمند لیمو ^_^

پست انرژی بخشی بود ممنونم :)

:))) نه بابا هنوز زوووده. فعلا در وادی ش قرار گرفتیم ؛)
مرررسی که خوندین
پنجشنبه ۱۱ مهر ۹۸ , ۱۷:۵۷ دچارِ فیش‌نگار

سلام

سلام سلام :)

محقق عزیز....موفق باشی در رشته مورد علاقه ت....و امیدوارم همیشه همینطور راضی باشی از رشته و درست :)

مرررررسی مه سوجان :**** لطف داری ب من

اینکه ک درسا تخصصی میشن رفته رفته و ادم لذت میبره خیلی حس خوبیه ♥️

خیییلییی *_*

سلاااااام لیموی عزیزم، موفق باشی :) 

سلام عزیزم
مرررررسی *___*

رشته تون چی بود؟ :)) 

یکی از رشته های علوم پایه :))

من خیلی دلم میخواد ببینمت وقتی اومدی دانشگاه تهران، امکانش هست؟ 😍😍

اوخ *_* اول از همه خوش اومدی
دوم هم اینکه تا الان قراری نشده ک بچه ها رو ببینیم
اگه خبری شد واسه قرار وبلاگی و من هم بودم حتما میگم :)

لیمو جونم موفق باشی

الان که نه  ولی شاید سال دیگه دانشگاه تهران بودم

:)   اعتماد به نفسم خیلی رفته بالا

حتمااااا تواناییشو داری.خودت رو دست کم نگیر
منم برات ارزوی موفقیت دارم

تو هم حتماااا حتمااااا  6 ترمه میشی

با همین شتاخت وبلاگی  میشه گفت صد در صد تو میتونی

مرسی عزیزم
ایشالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan