!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

روزهای زندگی من(این پست برای خواننده های عزیز )

دلم برای روزهای بهتر از الانم تنگ میشه گاهی وقتا ولی نه قراره اون روزها برگردن نه من اون آدم سابقم
اگه پتانسیل بهتر شدن هم داشته باشه ، جنسش متفاوت با گذشته ست دیگه

بیاید قبل از رفتنم یکم ناشناس با هم گپ بزنیم :) حتی واسه اون کامنتهای عجیب غریب هم دلم تنگ شده :))
پس بگو ...
(آیکون خراب سمت چپی واسه کامنته!!!)

کجا داری میری؟

دانشگاه

سلام لیمو!رشتت چیه؟😅

سلام :))))) علوم پااایه ؛)
از اونجایی ک تقریبا دانشگاهمو همه میدونن نمیتونم رشته ام رو بگم وگرنه از لیمو تبدیل میشم ب یه شخص معلوم و دیگه نمیتونم بنویسم :| 
لذا رشته فعلا مجهوله تا زمانی ک از دانشگاه خارج شم :))

کجا قبول شدی؟سال اولته؟

اقا من ترم اولی نیستم دیگه بوخودا :)) 
این جانب یک سال از تحصیلم در یکی از دانشگاه های تهران گذشته.

خب چه رشته ای از علوم پایه؟😅😅دانشگاهتو که من نمیدونم😊😑میخوای اونم بگو؟:/

اگه خودت بودی قبلی هم ، جوابو دوباره بخون :))) 

نه اون من نبودم :)

خب پس خداروشکر تونستم بخشی از سوالت رو جواب بدم :*

خوش بگذره. حالشو ببرید امیدوارم.

ممنونم :) منم امیدوارم!

قبلنا بهتر مینوشتی لیمو جان :(

واقعیتش اینه که تابستون جالبی رو نگذروندم و قطعا توی حالم خیلی موثر بود
و شروع کردم غرغرهامو اینجا نوشتن :| این شد دیگه
حالم ک خوب شه ، قلمم هم خوب میشه *_*

من وقتی بعد کلی مدت برگشتم هنوز یکی به اسم لیمو با یه وبلاگ زرد و یادم بود😍

*____* چقدر خوبییی
مررسییی
وبلاگم زردیش خراب شده :))) فعلا فقط تونستم بالاشو درست کنم

داری میای که :)

اره اره واسه شما میشه "قبل از اومدنم " :)))

داری میای که :)

:)

همینقد هم زرد محسوب میشه ;) 

خب خداروشکر :)
به محض اینکه یاد بگیرم درستش میکنم برمیگردیم ب همون زردی بیشتر سابق

لیموی نازنین

مدت‌ها بود برات ننوشته بودم،حال خوبی نداشتم

تو برای من پر از زندگی و رنگ و جادویی، تو همیشه قوی بودی و مطمئنم زود قراره بیشتر از قبل شگفتی ساز باشی

مواظب خودت باش

الان خوووبی عزیزم؟ *_*
امیدوارم بهتر از روزهایی که خوب بودی حتی باشی
ای جانم *____* چه کامنت خووووبی و صدالبته که نظر لطفته :*** مرسی ازت
چشم.همچنین

عالی میشه😍

:)
:*

لیمو جون، گذشته رو رها کن و غصش رو نخور خب؟ احتمالا اینطوری حال (حال توی :گذشته، حال، آینده منظورمه 😅) بهتری خواهی داشت

امیدوارم سال جدید خوبی رو تجربه کنی

بوس به کلت 😘

چشم :) مرسی ازت با این کامنت باحالت که سه بار خوندمش بفهمم چی ب چیه اون جملهه :))) فقط اون : اگه نبود سریع میفهمیدما ؛))

ایشاالله واسه همموووون
ماچ

😅ببخشید اگه گیجت کردم، همیشه میام واضح تر کنم جملاتم رو بعد برعکس گنگ تر میشن.. 😂🤦🏻

ولی من هنوز نمیدونم این دانشگاه که میگی یکی از دانشگاه های تهران یعنی کدوم دانشگاه 😂

:))) عب نداره راحت باش
صبر کنید من درسم تموم شه.کارنامم هم میذارم حتی :))

:))) آخه گفتی بقیه میدونن فک کردم من نمیدونم فقط، اوکیه عزیزم،هرطور خودت راحتی :*

سه چهارنفر دقیق میدونن.بقیه همونی که گفتم رو میدونن :**

لیمو جان موفق باشی (:

 

مرسی دوست عزیزم :* 
یادت نره تو همیشه محبوبی ؛)

قالب جدیدت مبارک

مرررررسی عزیزم

لیموی جانمممم... همیشه و همه جااا ایمان دارم که بهترینی... 

در تو کسی نفس میکشه که عجیب قدرتمند و با روحیه س و من عاااشقشم.

میریم که این پاییز ببینیم این دلبر رو..❤️❤️❤️

نرررررگس *____* عزیززم
دلم واسه اینجاها دیدنت تنگ شده بووود 
خیییییلیییی ب من لطف داری دوست مهربووووونم :*** فدای تو 
ایشااالله ^_^

چه عکسییییییی *_* خیلی خوشگله

لیمو با نمک :)) به به D;

 

موفق باشی لیموی دوست داشتنی :))

مرررررسییییی ^_^ لطف داری :*
ممنونم عزیزم

سلام لیمو جونم!

میدونی من خیلی اوقات بهت فکر میکنم

با توجه به اینکه رشتت علوم پایس  تو یکی ازدانشگاهای تهران و زبان انگلیسیت هم که توپه و درساتم خوبه!!

لیممو  !!!! تو تا کم تر از 5 سال دیگه میشی یکی از جماعت فرار مغز ها!!!

دوس داری بری حالا یا نه؟؟

سلااام نگان :)
به به :)))) خوشم اومد :دی 

میدونی با این که من هم احساس میکنم از اون روزای خوب فاصله گرفتم اما فکر میکنم بهترین اتفاقای ما هنوز باقی مونده

لیموجآن

صددرصد درسته
مررررسی نگان عزیزم :* خیلی ب من لطف داری.هم اینجا هم تو وبلاگ خودت
ممنونم

روزگارت خوش...

ممنون
همچنین

بیا بغلم:) هدرتم خوشگل تر شده

(شاید باورت نشه ولی داشتم لیمو میخوردم و یادت افتادم)

ای جااانم 
سلام صخی جون
خوبی؟روبراهی؟

قالب نو مبارک  :)

 

                

مررررسی عزیزم

لیمو جان سلام :)

خدای من عاشق قالب وبت شدم،،، 

موفق باشی خانوم گل :)

سلااام لبخند عزیزز
خوبییی؟
جدیی؟مررررسییی

اره انگار تو بهشتی :)

سال تحصیلی جدید مباررررررک موفق باشی خانوم گل 

مررررسی عزیزمممم :***

منظورم این هست وقتی نگاه می کنی یه حس خوب ته دلت میافته خنک میشی انگار یه لیوان شربت خنک تو یه جای خوب زیر یه سایه خنک خوردی :)

ای جان 
دلم خواست که :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan