!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

نامه ی سر به مهر

داشتم کتابها و دفترها و به طور کلی وسایلم رو دسته بندی میکردم که کدوم رو باید با خودم ببرم و کدوم رو بذارم توی اتاقم خاک بخوره
دوتا نامه ی عاشقانه که خودم مخاطبش بودم رو پیدا کردم
راستش حوصله ی خوندنشون رو نداشتم.حتی خبری هم از کنجکاوی نبود !! فکر کن! لحظه ای دلم نخواست بدونم توش چی نوشته شده
فقط به خودم گفتم چرا اینا رو نگه داشتی؟اگه یکی ببینه میشه آش نخورده و دهن سوخته :)) آبروریزی و حالا بیا ثابت کن که تو حتی نخوندیش بابا !!
فندک خوابگاهم رو برداشتم و رفتم تو حیاط سوزوندم دوتاشون رو... 
دلم سوخت واسه قلبهایی که هدر رفتن
وقتی عاشق آدم اشتباهی میشیم ، وقتی احساساتمون رو جای نادرست خرج میکنیم تهش میشه همین.
تو با اون احساس و عشقت زندگی میکنی ، اون حس واست میشه چراغ راه
بی خبر از اینکه معشوقت حتی نامه هات رو باز هم نمیکنه.یا حتی اگه باز کنه و بخونه نمیفهمه چی میگی
مراقب قلب و احساسمون باشیم که کجا خرجش میکنیم.
از اون طرف هم وقتی عشق کسی رو میپذیریم خرابش نکنیم.
همین
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan