!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

میتونه هدیه ی تولدش هم باشه

دلم میخواد برم سفر ... خیلی دلم میخواد
اما هم کارم اجازه نمیده هم فرصتش رو ندارم دیگه...کمتر از یک ماه دیگه باید برم دانشگاه اون هم خیلی دور از خونه
واسه همین تصمیم گرفتم مادرم رو خوشحال کنم.چون اون هم با من بود ... اتفاق مشترکی که واسه هر دومون افتاد
و میدونستم علاوه بر اون به دلایل دیگه هم میتونه نیاز داشته باشه به این سفر
نتیجه چی شد؟ 
خودم امشب در نامناسب ترین زمان واسش بلیط خریدم ..
تجدید خاطره ی سفر به یادموندنی قبلیش به مشهد.
این بار تنهایی
و من هم مسئولیت خونه و خانواده رو به جاش بر عهده میگیرم :)
فکر کردن به خوشحالیش و لبخند از ته دلش حالمو خوب میکنه

چه هدیه تولد خوبیه😍😍

اره :) مرسی مهشاد

من چهار ساله سفر نرفتم

:( سخت میتونه باشه

من دیروز از مشهد برگشتم . کار خوبی کردی مامانتو فرستادی

 

زیارتت قبووول :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan