!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

شاید آخرین

از ساختنهای الکی که یاد گرفتن به صورت دوره ای خراب شن خسته شدم دیگه

از تکرار ناملایمات

از صبر کردن

کاش بخوابیم و بیدار شیم ببینیم یه چیزایی عوض شده

خیلی وقت بود تو سرم بود دیگه اینجا هم ننویسم.هی خودم رو سینه خیز کشوندم

احساس میکنم امروز دیگه وقتشه

اگه تا دوهفته دیگه نیومدم ، برای همیشه میرم و اینجا رو هم تخته میکنم

سلام

 

ببخشید  ولی  من معنای جمله ی اول رو  نفهیمدم  (ساختنهای الکی ) 

 

سلام
چیز مهمی نیست.. مثل یه تلاش بی ثمر
لیمو توروخدا نرو !
من امیدم وجود تو بود که برگشتم
تورو خدا
نمیدونی وقتی قبلا آدرست عوض میشد چجوری قلبم میریخت پایین
لیمو تورو خدا . نمیدونم خودتم تجربه کردی یکی از دوستای خوب وبلاگیت بره یا نه ؟؟
لیمو نرو . یه چیر عجیب همین الان اتفاقی دارم اهنگ نرو گوش میدم
لیمو من بلد نیستم چجوری بگم که تاثیر بزاره
. اصلا نمی خواد هرروز پست بزاری هر هفته بزاز یا هر ماه
فقط کلا نرو
میدونی واسه این که بتونم پستای تورو لایک کنم بیان زدم
لیمو ! فکر نمیکردم چیزی جز نتایج کنکورم منو در این حد بهم بریزه . نرو لیمو
حداقل به وبم سر بزن یه چیزی برات دارم
منم شاید بعد اعلام نتایج نتونم بیام ولی نه برای همیشه باز برای یه سال
تو رو خدا همه درا رو نبند خودت ببین انصافه؟



یک لیموی عاشق زندگی هستم
عاشق عاشقی
و در جست و جوی آرامش هیجان عشق!
مرا بخوان و برایم بنویس


اینا رو یادت نره که گفتی .
بمون
نمیخواستم ناراحتت کنم عزیزم
هستم
:*** 
تو خوبی؟چیکار میکنی؟

من نفهمیدم ارتباطشون رو با ننوشتن. حیف وبلاگ 1060 روزتون نیست که از بین بره؟ 

حق با شماست

😑😑ننرو دختر خوب...

من تازه پیدات کردم😶

خوش اومدی :)
چشم

سلام:)

جواب سلام واجبه....دوهفته دیگه منتظرم جوابمو بدی!D:

سلام مهشاد 

یعنی دلبستگیت به نوشتن با دو هفته ننوشتن تموم میشه؟!!! من که فکر نمیکنم...

فقط میتونم بگم توی مشکلاتت تا میتونی صبور باش....این غم ها برای صبور کردن ما هستن....هرکسی با توجه به توانش با یه سری غصه و غم و مشکل روبرو میشه....اصلا میدونی اینکه میگن غصه ها با توجه به توان هر کسی هستن یعنی چی؟!!!! یعنی همه داریم روی یه ریل حرکت میکنیم....و تقریبا اتفاقات مشابهی رو تجربه میکنیم حالا با توجه به موقعیت هامون کمی بالاتر یا پایین تر....یه چیزی برای من مثلا این وسط میشه غصه و دغدغه که شاید تو تحمل بالاتری داشته باشی و اصلا برات این موضوع دغدغه نباشه....بعد باهاش دست و پنجه نرم میکنم و یاد میگیرم با اتفاق افتادن دوباره ش با کمی صبوری حل میشه....اینه که صبوری رو یاد میگیریم....خدا توی قرآن میگه: انسان را در رنج آفریدم.....ولی در کنارش بازم بهمون این وعده رو میده که : و پس از هر سختی، آسانی است....

صبور باش....صبوری رو رفته رفته آموزش ببین که تازه اون نقطه ی اولی هستی....و برای پیمودن این راه هنوز قدم های زیادی در راه داری که برداری....

کمی به خودت فرصت بده که توانتو پیدا کنی.....و میدونم که تو دختر خیلی قوی ای هستی.......خیلی قوی تر از کلماتی که اینجا مینویسی....:)

مه سوجان خیلی ممنون از نظرت.چندبار خوندمش و ذخیره اش کردم
لطف کردی :*** مرررسی

الان شوما دقت کن ببین نوار ابزار ویرایش متن توی بیان عوض شده !! جالب نیس ..

نه ولی جدا چرا میخوای بری؟

دقت نکردم راستش

حوصله نوشتنو ندارم فعلا :/

دیگه چی شده؟ :(

حسم کاملا پریده :(

برای هر بلاگری گاهی پیش میاد این انزجار از نوشتن

یه مدت استراحت کن و بعد برگرد

چشم :*

ببخشید نظر قبلیم خصوصی بود یادم رفت

 

چیکار کردی نگان؟انتخاب رشته کردی؟

با خوابیدن و بیدار شدن چیزی عوض نمیشه

وقتی یه چیزی غیرقابل تغییر باشه همچین جمله ای یهو میاد دیگه

برگردیااااا

چشم

نرووووووووووووو

 

چشم

چقدر خوشحالم برگشتی😍😍

*_* منم خوشحالم که اینجا رو میخونی

شاعر میفرماد :نروووووو که تلخه حال و روزم :-/

:)
هستیم

سلام لیمو جونم خوشحالم که حذفش نکردی

یکی از بزرگ ترین نگرانی هامو  از بین بردی

مطمنم دوباره حس نوشتنت میاد  . مطمنم . میدونی تو یه ادم با ثبات هستی از سه سال پیش تا الان به نوشتن تو وبلاگ ادامه دادی . مطمنم اگه اینو حذف میکردی بعد مجبور میشدی دوباره یه وب بزنی .

خووشحااالم

سلام عزیززم
فدای توووو *_*
لطف داری نگان جااان مرسی
خوشحالم خوشحالی الان ؛*

خیلی کار خوبی کردی البته خواهش میکنم اگه یه روووز یک هزاارم درصد خواستی بری نیای به من بگی حتما چون تا سر حد مرگ نگرانت میشم

خدانکنههه
نمیرم نمیرم ...هستم همینجا

ببخشید منظورم این بود که بیای به من بگی (اشتباه نوشتم نیای بگی)

:*

سلام عزیز دل خوبی؟  

عیدت پیشاپیش مبارک :)

حال همه وب نویس ها گاهی اینطوری هست که نمیتونن بنویسن نه اینکه نخوان نه نمیشه،،، 

ولی با همه این ها بی تعارف زیبا مینویسی،،،

 آرزو می کنم هر آنچه در این لحظه ها از دلتان می گذرد به نسیم لطافتِ خداوند بر شما روا گردد"پیشاپیش عیدتون مبارک" ❤

 

 

سلااام لبخند :)
فقط نمیدونم یه لبخند جدیدی یا بانو لبخند خودمونی ؛) 
ممنووووونم عید شمام مبارک
شما لطف داری..زییا میخونی
چه آرزوی قشنگی...
حال دلت خووووش

نه همون لبخندم عزیزم که وبم رو بستم :)

خوشحالم که مینویسی عزیزم❤

عههه *___* مرررسی که بهم سر مییزنییی :*** خوشحالم کردی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan