!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

مصاحبه ی به یاد ماندنی

لباسای رسمیم رو پوشیدم و حتی یه رژ شیک هم زدم :))
رفتم دفتر دیدم همه رسیدن جز من! اما هنوز شروع نشده بود
همینطوری که با همه احوالپرسی میکردم استادم اومد و اون خانوم مصاحبه گر! هم پشت سرش
گفت یک نفر داوطلب شه بقیه بیرون منتظر بمونن.و بله دیدم همه ی سرها به سمت من چرخید و منم سادگی!! کردم گفتم باشه :))
آقو! شروووووع کرد به سوال پرسیدن.انگار که مثلا بخواد هزارتا سوال رو توی یک ساعت بپرسه و عجله داشته باشه
تند تند و بدون مکث میپرسید و اجازه نفس کشیدن هم بهم نمیداد
اولش تنها بودیم که من خودم رو معرفی کردم کامل و از اهدافم پرسید
ده دقیقه گذشت که استادم و همسرش و یه دختر که نمیشناختم هم وارد دفتر شدن
خب یکم معذب بودم که سوالهای شخصی طور ازم میپرسید و انتظار داشت جلوی اونا واضح جواب بدم.به محض این که میخواستم تو ذهنم حلاجی کنم اینو چطوری بگم که خیلی شفاف نباشه فکر میکرد بلد نیستم! واسه همین بهش دست آویز نمیدادم
در بین همه ی اون سوالات فقط یکیش رو بار اول صدام رو نشنید و بار دوم که تکرار کردم قبول کرد و بقیه اش خوووب بود
32 دقیییییقه طووول کشیییید ! فکککر کن! بابا اسپیکینگ آیلتس هم انقدر نیست به قول دوستم.چخبرتونه؟
تهش هم میدونی چطوری تموم شد؟ استادم گفت شخصا اگه من جای لیمو بودم تا الان از اینجا فرار کرده بودم! خیلی سخته بخوای یهو از همه چیز بدون اشتباه و مکث صحبت کنی دیگه بهش سخت نگیر بذار بره بچم :)))
از دفتر که اومدم بیرون هم رنگم پریده بود هم دستام یخخخخ زده بود ! به قول بقیه البته
و حسرت این هفته ام میدونی چیه؟! که میخواستم صحبتهامو ریکورد کنم و انقدر اولش همه چیز با عجله شروع شد که یادم رفت. و حتی یادم رفت یه عکس ساده بگیرم حداقل :(
در کل استادم که به شددددت ازم راضی بود.خود خانومه هم گفت که خوب بود.خودم هم فقط خوشحال شدم راستش... ذهن بلندپروازم هیچوقت اجازه ی راضی بودن بهم نمیده
امیدوارم A شم دیگه...
ولی این 32 دقیقه برام یادآور تمام زندگیم بود.تمام پیروزیها و شکست ها.تمام پستی ها و بلندی ها ، تمام تلاش هام تمام اهدافم ، تمام روابطم ... 
در بین صحبتهام فهمیدم در دیدگاهم دوستی برام به معنای صداقته و جایی که صداقت نباشه هیچ دوستی هم نیست.خانواده برام مهمترین اصل زندگیمه.پول نیاز غیرقابل چشم پوشی برای زندگیه. به وجودم افتخار میکنم اما اینکه بقیه هم بهم افتخار کنن برام جالب توجهه.جهان بینیم به نسبت چهار سال قبل کاااملا تغییر و به سمت درست تری هدایت شده.اما یک دید زشت جغرافیایی هم دارم که باید اصلاحش کنم.تلاشگر و حساسم اما میتونم با مسائل با بلوغ خاصی رفتار کنم
ممنونم از هر چیز و هر کسی باعث شد من این 32 دقیقه رو داشته باشم.
اما اما اما هنوووووز خیلی از اون چیزی که انتظارش رو دارم عقب ترم.هنوز نیمه ی راه هم نیستم و باید قوی تر ادامه بدم

32 دقیقه ی طلایی از روزهای عمرم بود و میدونی؟! خود خودم ساختمش.حتی واسه کسی هم با جزئیات نگفتم.کسی نبود و مهم هم نیست دیگه.
من راضی بودم ، من خوشحال بودم و ثبتش کردم
احساس میکنم همش یه بهانه بود واسه ساختن این حسم.چون بقیه هر کدوم که رفتن واسه مصاحبه نهاااایتا 6 دقیقه طول کشید! ممنونم کائنات! *_* 

مبارکت باشه این حس خوب (:
ممنووووونم *_*
همیشه موفق باشی لیمو جان
مرسی عزیزم :*
من متوجه نشدم، مصاحبه چی بودش؟ 
اعتبار سنجی مدرک زبان انگلیسی
موفق باشی لیمویی 😍💋
مرررررسی سماجون :*
مبارکههه💜
ممنون آرام جان
ازین حالای خوب که حتی نمیشه اونجور که باید توضیحش بدی و لازمم نیس حتی ، زیاد داشته باشی:*
ممنوووووونم ریحانه جان
سلام:)..همیشه به موفقیت!
+لیمو جان به نظرت کانون زبان خوبه؟ممکنه بگی خودت کدوم موسسه میرفتی!
سلام 
ممنووونم.همچین :*

والا نمیدونم کانون زبان چیه ! من گویش میرفتم.مرکزش اصفهانه
یه جا برو که کتابها و استادهای خوبی داشته باشه.اسمش خیلی مهم نیست
اگه مدرک هم برات مهمه که از این اموزشگاه های بی در و پیکر نرو
منظورم کانون زبان ایرانه:)
من از کلاس دوم دبستان تا پارسال کلاس  یه موسسه ای میرفتم..ولی متاسفانه خیلی بد بود!طوری که الان حس میکنم باید بشینم از پایه بخونم!
ممنون:)
اهان ایرااان
راستش نه.من خودم هیچوقت نرفتم ایران.دوستام که رفته بودن و کارشون هم دیدم خوشم نیومد 
سفیر جالب بود مثلا.
الان رفتم چک کردم دیدم گویش تو اینجا نیست..تو یکی از شهرستانهاس!
پس سفیر رو تایید میکنی استاد؟:)
عه...

اگه خودم میخواستم سروع کنم و گویش نبود بله سفیر میرفتم.حالا انتحاب دیگه با خود شماست ؛)
ممنونم از راهنماییت مهربون ترین:)
خواهش میکنم عزیزم
لطف داری به من

بعد از سریال 24 لازمه یک سریال 32 دقیقه هم به قلم شما ببینیم!

:)))))) سعی کردم خیلی ننویسم

سلام عاالی

خوشبحالت . منم همیشه مصاحبه رو دوست داشتم ولی ندادم تا حالا ! تو همیشه عالیی هستی تازه یادمه تو زبان خیلی خوب بودی طوری که وقتی استادت نبود بجاش میرفتی سر کلاس

راستی بالاخره پس از کلی خودکشی تونستم این وبلاگو بسازم

ممنون میشم سر بزنی

 

سلام عزیز
مررررسی
اررره چه خوب یادت مونده *_* یادش بخیر
مبارکههههه

خیلی این متن خوب بود

:) متشکرم

ممنونم کائنات!!!پس جای خدا کجاست؟؟؟؟

 

خدا جز کائنات نیست؟
همه چی یادم مونده
لیمو . نرو
:*

خدا" خالق کائناته

کائنات در مقابل عظمت و قدرت او هیچه والبته واسطه و اسبابی که خدا خلقشون کرده
اثر کائنات از خودشون نیست بلکه چیزیه که خالقشون توشون قرار داده

نباید واسطه ها مارو از اصل کاری غافل کنه
موفق باشی😊بذار بهت ی توصیه کنم دوستانه


چون دانشجوی خوابگاهی هستی و ب نظرم باهوش و با استعداد خیلی بیشتر ب دردت میخوره پیگیر باش از ترم بعد حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان ثبت نام کن
خیلی خوبه کلاساشم پنجشنبه ها هست سخت نیستا منم دوره دانشجویی رفتم
ب نگاهت و گفتارت و حتی زندگیت جهت و هدف میده نمیگم نداریا نه یه جوری غنیتر و پربارترت میکنه ان شا

 

 

مرسی از نظرت.
من هم خدا رو دست کم نمیگیرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan