!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

روزمره2

خیلی مسائل واسه فکر کردن ، خیلی تصمیمات واسه گرفتن و خیلی کارها واسه انجام دادن دارم
باید واسه همشون برنامه ریزی کنم
و این در حالیه که دیروز با دوستام تفریح بودیم ، امروز در حال جمع آوری وسایل و مرتب کردن اتاق و آماده شدن واسه کلاس های فردا و مهمونی بعد از ظهرشم
فردا الف میاد پیشم.
دیدار دیروز هم باعث شد دلم بیشتر واسه ف تنگ شه.دوستی که دنبالشم.اما حیف که خیلی همدیگه رو نمیبینیم
دیگه آدمی هم نیستم که توی مجازی بتونم باهاشون صحبت کنم آنچنان.هیچی جای روابط واقعی و رو در رو رو نمیتونه بگیره
و دلخوشی و حتی ترس این روزهام چیه؟که هنوز یک ماه واسه بودن کنار خانواده ام وقت دارم.هم زیاده هم کمه... 

سلام

ببخشید نظر قبلیم اصلا حواسم نبود خصوصی فرستادم . اگه تونستی انتشار بدی اشکال نداره

راستی هی میخوام یه وبلاگ درست کنم . بیان به ایمیلم گیر میده . میدونی من  جیمیل دارم فک میکنی مشکلش با اینه ؟

سلام
نه خصوصی ها رو نمیشه انتشار داد

نه من هم با جیمیل ساختم که.مشکلی نداشت اون موقع
وقتی کنارشونی،فقط خوش بگذرون لیمو جانم :)
چشم عزیزم *_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan