!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دوست

امروز روز دوستیه؟!
از میم فاکتور میگیرم و میگم :
دلم یه دوست فهمیده و قابل اعتماد میخواد
بتونم حرف بزنم باهاش بدون اینکه قضاوتم کنه.از هر چی اذیتم میکنه بگم و خیالم راحت باشه که یا منو میفهمه یا راهکار خوبی برام داره
نمیدونم
همه ی آپشنهایی که یه دوست خوب داره
من دلم یه دوست خوب میخواد
خوب واقعی. نه خوب نصفه نیمه
به اندازه موهای سرم آدم دور و برمه اما یک دوست دلخواه ؟ نیست
و به اندازه یک عمر شاید ، میتونستم باهاش حرف بزنم اما حالا؟ تنهام و ساکت
تایید نکن قبلیوو 
لطفا 
یادم رفت خصوصی رو بزن
وقتی ناشناسی که دیگه نگرانی نداره! باشه حذف کردم :)
دوست خوب کمه....دوره ی خوبی ها گذشته انگار....ولی اگه دوست خوبی داری باید دو دستی بچسبیش....من خوشحالم یه دوست واقعی واقعی توی دنیا دارم در کنار جمع کثیری از دوستان دیگه....
بله واقعا کمه

خداروشکر.بمونید برای هم
دوست همیشه خوب
اوست :)
Sometimes we need to talk face to face
): دست رو دلمان نذار ک خونه
:(
انسان تنهاست،
چانکه از زهدان مادر تنهاست،
و تنها در گور می خسبد....
شاید بهترین و قانع کننده ترین تفسیر 

من آن گلبرگ مغرورم نمی میرم ز بی آبی
ولی بی دوست میمیرم در این مرداب تنهایی

 

چه شعر خوبی
من دوتا دوست خیلی ایده آل دارم :)
امیدوارم به زودی از این دوست ها سر راه تو هم قرار بگیره لیمو جانم *_*
دیروز یکی از دوستهای قدیمیم رو بعد از خیلی مدت دیدم و نفسی تازه کردیم ؛) خوب بود خداروشکر
چه خوووب.بمونید براای همممم :****
ممنونم عزیزم
جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ , ۱۱:۲۰ لولی‌وش مغموم💔
یافت می‌نشود، گشته‌ایم ما…
ای بابا
ادم خوبا  رو به انقراضن 
اصلا انگار خوب بودن شده یه عیب !
چقدر همه احساس تنهایی میکنن همه هم دنبال یه دوست خوب میگردن که نیست
مثل یه چرخه معیوبه

منم مث توام ها :)

هعی :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan