!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

پس از مدت ها دست به چاقو شدم :)))

دو روزه مامانم خونه نیست.

روز اول که من کلاس داشتم بابا اشپزی کرد

امروز اما خودم زود از خواب بیدار شدم که زودتر دست به کار شم تا پدرجان خوابه :)) 

و انقددددددر حال جسمیم بده ، انقدر بده و دردهای شدید دارم که به زور مسکن خودم رو سر پا نگه داشتم

اونم مسکن های قوی.

یه گیجی خاصی هم بهم منتقل میکنن که کاریش نمیشه کرد متاسفانه :( 

اما خودمونیم ، یه عدس پلو درست کردم که بیا و ببین *__* انقدر خوشمزه شده بود که خودم باورم نمیشد کار منه :))) میم همیشه میگه اشپزیت هم خوبه ها ، من باورم نمیشه :))

سالادو که دیگه نگووو ^___^ 


+چهارشنبه دوباره اینترویو دارم ://  چطوری بخونم حالا :|

پستتو که می خوندم انگار بوی عدس پلو پیچیده بود توی خونه :)))
همینقد جدی و واقعی
بوخودا همینقدر خوب شده بود *__* من اصن میگم خودم باورم نمیشه ینی :))))

:***
آقا من چاقو دستم بگیرم و بخوام غذا بپزم دستامو تیکه تیکه میکنم :)
تمرین کنید تمرین :))
سلام :)
خدا قووت بانوی هنرمند :)
سلام جناب قدح
متشکررررم :) 
چی شده؟ چرا؟ 
از این بیماری های تابستانی :|||
زود تر خوب شید امیدوارم 
متشکرم :)
سلام...امیدوارم زودتر خوب شی:)
منم دلم عدس پلو خواست:(
سلام :)
ممنووونم
الهی .. قصدم ادیت کردن نبود
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سرکارم پستتونو دیدم هوس کردم 😑
*** *** ** *** ***** ****** ******* **** ***** **** *** *** **** **** ******
امیدوارم برید خونه ببینید عدس پلو دارید :))

خب میدونید.همچین بیراه هم نیست.یه جورایی اعتمادی ک بشکنه همونی میشه که شما گفتید.یا مثلا کسی رازت رو فاش کنه باز هم اسمش همونه
و من یه جورایی رازم به شکل خیلی بد و حتی دروغی فاش شد
وووی دلم خواست لیمو !! 😐😑😂💜
ایشالله به زودی میل میکنی ؛)
عدس پلو رو من عاشقم *_*
البته بدون کشمش دی:
مننننننمممم *____* 
ولی با همون کشمش :))
من عاشق سالادم !!😬
هر وقت خوردی نوووش جان :*
قربانت ..💛
:**

با سپاس از شما

عالی بوش لطفا همینطوری ادامه بده امیدوارم که موفق باشی

ممنون
سلام دوست من
منم دلم خیلی برات تنگ شده بود
بالاخره بعد سه سال برگشتم
اگه منو یادت باشه . نگانم
امیدوارم بتونی وارد وبم بشی
هرچی سعی میکنم قسمت وب آدرس وبمو بزنم نمیدونم چرا نمیشه
خلاصه اگه نتونستی تا یه هفته دیگه بهم نظر بدی بگی پیامم رسیده باید حتما رسیدگی کنم                
خوشحالم که بین همه دوستام تو که از عزیزا هستی هنوز فعالیت داری
سلااام نگان جااان
حالت چطوره؟خوبی؟ *_* چه خوب که برگشتی خانوم
میتونم وارد وبت شم.میام بهت میگم

قربانت :**

آخ ببخشید پرسیدم چه خبر

میدونی رو حساب قدیما پرسیدم

زیر این سه تا لیموکنار پست اولو رو الان خوندم

شرمنده . قصد فضولی نداشتم

ولی خیلی خوشحال شدم که هستی

نه باااابااا این چه حررررفیه *_* راحت باش 
منم خیلی خوشحال شدم باز این ورا دیدمت
چجوری تونستی با اون حال آشپزی کنی؟ نه واقعا چجوری؟؟؟؟

به روزهایی فکر کردم که قراره تنهای تنها باشم و خواستم واسش اماده شم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan