!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

شفاف سازی

اخیرا چندین پست نوشتم که هم مبهم بوده هم ظاهرا مهم بوده نقشش واسم که اینجا باعث سوبرداشت شده 
و از اونجایی که مخاطبینم بهم لطف دارن و نگرانم میشن نمیخواستم بی جواب بذارم
اولین و مهمترین نکته اینه که میم همچنان با همون نقش و اهمیت توی زندگی من هست(خواهد بود)و پستها هیچ ربطی به اون نداشتن... راستش ماجرایی که اتفاق افتاد بین دوست مشترکمون با من و میم و مادرم بود
و راجع به خود اتفاق هم بگم که صرفا یک مکالمه بین دو نفر دیگه بوده و من و میم فقط تماشاگر داستان بودیم و هیچ اثری جز ضربه ی روحی نداشته.
منظورم اثر خارجیه!
و البته که مهمترین بخش هر فردی روانشه و وقتی اون اسیب ببینه یعنی کم اتفاقی نیست
ماها در برابر افراد نزدیکمون اسیب پذیریم و وقتی ضربه رو از جایی بخوری که انتظارش رو نداشتی مطمئنا درد و اثرش بیشتره
میم کیه؟ 👀
این دیگه از اون سوالا بود :)))
بهشون اهمیت نده، هرچی بری جلو و به عقب نگاه کنی بیشتر میفهمی چیزی یه روزی کلی تو رو به هم ریخته ارزش توجه تو رو نداشته.
امیدوارم زود خوب شی :)❤️
سعی میکنم :}
ممنوووونم مریم :***
منم نمیدونم میم کیه جنسیشم حتی نمیدونم😶
میم بهترین دوستمه و اینکه اگه خواننده همیشگی باشی ابنو باید میدیدی

http://mydreamylife.blog.ir/1398/01/10/%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%DB%8C
خدا میم رو براتون حفظ کنه
عاقبت به هم بشین انشاءالله
انشاءالله بیای شب خواستگاری میم ازت رو برامون بنویسی زود زود 
ممنووووووووونم اقا امین :) مرسی
*_* 

وایییی بالاخره شد

تونستم ادرسمو سر جاش بزنم

دوست عزیزم خیلی ممممنون نگرانم شده بودی . میدوونی کم از این دوستا پیدا میشن

راستش این سه سال نت نداشتیم

اول کنکور داداشام بعدشم خودم

خلاصه عذز می خوام دوست عزیزم  برای من که اتفاق خاصی بجز کنکورم نبوده که هنوز نتیجش نیومده . اگه خراب کرده باشم باید دوباره بخونم

تو چه خبر ؟ اتفاق جدیدی نیوفتاد؟

حتما میشه :)

عه.خب خداااروشکر تموم شد دیگه 
نفرمایید
ایشالله که بهتریییییین نتیجه رو میگیری و میری دنبال زندگیت

منم سلااامتی.خبرا رو توی وب مینویسم ؛) اتفاق جدید هم زیاد افتاد :)) کدومو بگم

همون که از همه مهم تره !!

میگم این وبلاگ اذیتت نمیکنه ؟ راحت تونستی واسش قالب پیدا کنی ؟ راضی از امکاناتش ؟

شاید یکی از این بیانا بزنم . اینجوری پستاتم میتونم لایک کنم . و جزو دنبال کننده هات بشم .



نه خیلی خوبه
امکانتش و دسترسیهاش رو دوست دارم
قالب رو یکی از دوستهام برام ساخته
خوووبه خبر بده
زمان می‌گذره و اثرش کمرنگ میشه کم کم...
امیدوارم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan