!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

طوری خودم رو ازشون میگیرم که آرزوی دیدنم رو داشته باشن!

دلم گرفته
از همه ی ادمها
از اینکه بهشون اعتماد میکنی اما خلافش رو نشون میدن
از اینکه ناامیدت میکنن
از اینکه کاری میکنن احساس تنهایی کنی
از اینکه دنیا رو برات کوچیک میکنن و انقدر حالت رو میگیرن که یادت بره چه رویاهایی داشتی
میدونی چیه
از همشون متنفرم.از تک تک اونایی که یه روز دلم رو شکوندن متنفرم
کاش آدم کینه ای بودم که یادم میموند اما فراموش میکنم
و تنها و بهترین راهی که سراغ دارم اینه که اونایی که از قبل تو زندگیم بودن رو فرصت اشتباه های بزرگ بهشون ندم و اگه اتفاق افتاد نبخشمشون
و اونایی که قراره وارد زندگیم شن رو انقدر دور از خودم نگه دارم که هیچ دست آویزی برای این کارها نداشته باشن
من دیگه اون من سابق نمیشم.هرگز
هنوز روحت حساسه... به یه حایی میرسی که دیگه حتی نای تنفر هم نداری. فقط میخوای نباشه کسی... 
:( بدم نمیاد برسم بهش
خوشحال باش که کینه‌ای نیستی
متاسفانه من کینه‌ایم و خیلی اذیت می‌کنم خودمو. اینکه هیچیو فراموش نمی‌کنم روحمو فشرده می‌کنه...
خیلی سخته مسائل تو ذهنت بمونن و هی اذیت شی و اون موضوع برات تازه بمونه
کاری که من عمدا خودم الان با خودم میکنم که فراموش نکنم :/
دقیقا منم با فراموشیم مشکل دارم.و حس میکنم با زود فراموش کردن بدی‌هایی که دیگران در حقم کردن دارم به خودم توهین میکنم و شان خودمو پایین میارم.ولی از یه طرف آرامش بیشتری دارم اینجوری.حالا نمیدونم این ویژگیِ خوبه یا بد
نه به خودت که توهین نمیکنی قطعا. تنها مشکلی که داره اینه که ممکنه دوباره همون بلایی که سرت اومده و فراموش کردی رو یکی دیگه تکرار کنه واست 
یا حتی همون شخص
درود بر شما
به قول طالب آملی که:
خشت بر خشت زوایای جهان گردیدم
منزلی امن تر از گوشه ی تنهایی نیست...
سلام :)
دقیقا درسته.گل گفتن :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan