!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

من؛ یک غم ادامه دار یا یک شادی بی پایان؟

میدونی من هر بلایی سرم بیاد به قول معروف پوستم کلفته! 
هر چند بار که بخورم زمین و زانوهام زخمی شن باز هم پامیشم
تا اینجای زندگیم اومدم ... قوی ، محکم ، موفق ، سربلند
نمیذارم چهارتا آدم که هیچ جایی توی زندگیم ندارن اینا رو ازم بگیرن
یه درخت تنومند رو هر چقدر هم سنگ به سمتش پرتاب کنن چیزیش نمیشه.شاید خراش برداره ولی همچنان ریشه هاش توی زمین جا دارن و رشد میکنه و رشد میکنه و میره به سمت آسمون
خیلی اتفاق ها ممکنه توی زندگی برامون بیفته که پیش بینی نمیکردیم ، یه جاهایی اعتماد میکنیم و ازش سواستفاده میشه ، به جاهایی تکیه میکنیم که سستن.با یه باد از هم میپاشن 
اما هیچ کدوم نمیتونن ما رو از بین ببرن تا وقتی که اجازه ندیم
میتونی با همشون بجنگی یا حتی ازشون بگذری. ببین چقدر ارزش دارن و انجامش بده
من یک شادی بی پایانم نه یک غم ادامه دار .... هرکسی سعی کنه اونو ازم بگیره رو از ریشه میزنم! ردش رو توی زندگیم پاک میکنم و به راهم ادامه میدم
من خوشحالم که تو رو هنوز دارم و خواهم داشت.
و هزاران بار بهم ثابت کردی که جز تو به هیشکی نیازی ندارم
روزی رو میبینم که روی قله ی زندگیمون نشستیم و از اون بالا هر چیزی که گذشت رو مرور میکنیم و پوزخند میزنیم !

مطالبتون خیلی جالبه

لطفا به وبلاگ ما هم سر بزنید و درباره ی مطالبمون نظر بدید

این امیررضا به وب من بیاد من کاری می کنم دیگه نتونه وب من کامنت بده
خجالت نمیکشه همه جا نظرش هست ...
اسپمر
نمیدونم چرا اسپمر میبینم خیلی عصبی میشم
فعلا در سکوت فقط تماشاش میکنم ببینم به کجا میرسیم
اگه کسایی که این شادی روازت گرفتن ازنزدیکترین وعزیزترین کسات باشن چی؟؟؟؟ اونموقع هم ازریشه میزنیشون؟؟
موقعیتی که من توش گیرافتادم والان یک غم ادامه دارم.
الان دقیقا در همین وضعیتم
هیچ عزیز و نزدیکی تو رو به این حال نمیندازه.اگه انداخت بدون راهو اشتباه رفتی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan