!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

راضی ام الآن :)

پارسال تابستون مدیر آموزشگاه زبانم بهم میگفت بیا و به حرفم گوش بده بزن تربیت معلم و میبرمت اون یکی شعبه آموزشگاهم هم بهت کار میدم و بیمه ات میکنم و فلان
روزهای اخری که خوابگاه بودم و مشغول درس خوندن واسه امتحان ها ، مامانم بهم خبر داد که همین استاد عزیز زبانم ازش پرسیده که لیمو میاد واسه تدریس کلاس های تابستون یا نه
من هم که تو فکر پیدا کردن کار واسه تابستونم بودم گفتم اگه چندتا کلاس باشه که ارزش وقت گذاشتن و رفتن داشته باشه میام
شنبه صبح خواب بودم که تماس گرفتن بیا
و نکته ی مفید و قشنگی که داشت این بود که همون شعبه ای که خودم درس خوندم نیست.رفتیم یه جا دیگه
و سه تا کلاس و تقریبا 60 تا زبان اموز دارم *_*
یه جورایی مثل این بود که کاری که میخواستم از غیب واسم جور شد.
به همین راضی ام چون واسم کافیه.
بقیه ی وقت آزادم رو در طول هفته باید بذارم واسه همه ی اون برنامه هایی که توی ذهنمه... بخصوص کار کردن روی مهارت های جدید انتخابیم.
میخوام تابستونم خیلی مفید بگذره
واعیییییییییی ^_^ خیلی حس باحالیه این همه دانش اموز داشتن!
اذیتت نمیکنن؟
تا حالا یک جلسه  رفتم
اونایی که دو سه سال با خودم اختلاف سنی دارن نه :))) ساکتن
خوش بحالت :)
منم دوست داشتم تابستون برم سر کار 😊
بگرد حتما پیدا میشه رنگی جان:)
سلام. خوبید شما؟
الآن این برای شروع هست؟ به نظرم اگر شیطون باشن میفهمید معلمی شغل انبیاست :)
خیلی شلوغه. یه هو کم کم زیاد نشن؟ :)
سلام
ممنونم خوبم 
امیدوارم شما هم خوب باشید
نه قبلا هم تجربشو داشتم...و بله وقتی شیطونن کنترلشون سختتره
فکر نکنم :))) اگر هم بشن دیگه چاره ای نیست
هه چخوب
بله :)مرسی
وای من خیلی دوست دارم تدریس، خیلییی! *-*
ولی خب همه جا می‌گن سنم کمه. :/
ربطی به سن نداره که .. به سواده
عجب دلیل قانع کننده ای میارن ://
واااای خوشبحالت واقعا
اینقدر دوست دارم زبان درس بدم مخصوصا به بچه های کوچیک😅مخصوصا یه کتابی بود که بنفش رنگ بودن یه خرس بود هیچ وقت به ارزوم نرسیدم اونو بخونم چون رفتم "ایران"://///
درس دادن به بچه های کوچیک سختترینه به نظرم...
اگه زبان هم باشه که خیلی مبتدیه
مثلا فکر کن خودت در چه سطحی هسای بعد باید بری به اونا بفهمونی که A چیه و صدای چی میده :)))
بنفش رنگ و خرس .. الان یادم نمیاد دقیق که ایا دیدمش یا نه
اصلا با ایران موافق نبودم هیچوقت :|
نه آخه آموزشگاهای وابسته به آموزش و پرورش مثل سفیر، کیش و... نمی‌تونن زیر هجده سال مدرس استخدام کنن. مثل این که شامل قانون کودکان کار یا همچین چیزی می‌شه :دی. طرفای ما هم که آموزشگاهی غیر از اینا نیست. 
از بند پ استفاده کن :)))))) 
شوخی کردم
حالا یکم دیگه صبر کن.یا کلاس خصوصی


راستی پس اون نخبه هایی که به قول خودشون استاد دانشگاه ان چین؟ :/ 
بچه های سر چهار راه کودک کار نیستن ولی تدریس محترمانه یه نوجوون میشه نقض قانون کار
چقد خوب..
منم دوست داشتم تابستون برم سرکار ولی خب....
ممنون :)
ایشالله بشه که بری
:)))))

چه می دونم؟ به این چیزا که می رسه همه قانونمندن :/
؛)
عالی بود
:)))
قبول دارم حرفتو حالا فرضی کن منی که همچین تصوری دارم از بچه های  4سال به بالا که حرف میزنن بد میاد😂
از معضلای زندگی توی شهرکوچیک اینه از بین بد و بدتر باید بد رو انتخاب کنی دقیقا مثه کلاس زبان من بود که7-8به این جهالت ادامه دادم
چه وجه اشتراک باحالی :))) بدم نمیادا.خوشم نمیاد در واقع :))

میفهمم...
چه عالی و موفق باشی عزیزم
ممنونم عزیزم :* شما هم موفق باشی
موفق باشی
ممنونم.همچنین :)
چقدر عالییى..
چقدرم کارآموز دارى.. از الان بهت خسته نباشید میگم حسابى:))
ممنونم خاتون جان :***
و خیلی هم شیطونن!
به به
چه عالی
مبارکه لیمو
معلم به یادموندنی شاگردات شی :)
مررررررررسییی سایه نویس :*
سلام‌ وبسایت خیلی قشنگ و بروزی دارید لطفا از وبسایت من هم دیدن کنید❤
عالیه موفق باشید 
امیدوارم برنامه هاتون بکل انجام بشهو بهمشون برسید
ممنونم لطف دارید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan