!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

الان معدل من دست توِ لعنتیه

زنه اومده بود سر کلاس میگفت یکی از بچه های شما رفته پیش رئیییییس دانشکده از من شکایت کرده که چرا سر کلاس علمی حرفای مذهبی و سیاسی میزنه و میخواد عقایدش رو به خورد ما بده ، چرا درس نمیده
خب به نظرم حقت بود! تو اصن استاد نیستی :| 
فقط شهروندی هستی که به واسطه روابط پدر و مادر و دایی و خاله و عموت وارد این محیط شدی و هیچی از علم و آگاهی و جهان نمیدونی
برای یه درس سه واحدی یه استاد دیگه هم با خودت همکار کردی و هنوز که هنوزه بعد از دقیقا دو ماه از امتحان نمره ما رو نذاشتی. دیگه نیا بشین سر کلاس و برای ما از حق الناس بگو که بچه ها اگه دیدید همکلاسیتون بی حاله بهش شکلات تعارف کنید :/
hate u
و میدونی؟ با اینکه 19 شدن یا نشدن معدلم دست توعه اما باز هم اهمیتی نمیدم.امتحانت رو در حد 19 نوشتم اما میدونم تو 19 بده نیستی!
وقتی اون یکی استاد که کلی بهش امیدوار بودیم میاد به من میده 19.75 دیگه از تو که توقعی نیست :))
خدایا زین پس ما را برهان از شر استادهای این چنین.
واقعا منو ببخش لیمو... ولی وقتی میبینم حرص نمره میزنی دلم میخواد خفه ات کنم😊😈
:)))))))) 
نه ببین...جریان اینطوریه که اگه یه درسی رو خودم بدونم خراب کردم حرص نمیزنم. اما اگه استاد حقم رو بهم نده خییییلبییبییییی رو اعصابمه قضیه
وقتی تلاش می‌کنی و به خاطر اینطور آدما نتیجه خوب نبینی !!!!
منکه با گوشت و استخون درک میکنم خخخخخ
لعنت به این مدل اساتید
دوست داشتم درک نکنید.... :(
جمعه ۱۴ تیر ۹۸ , ۲۰:۴۲ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
به شدت قابل درک است متاسفانه 
الهی آمین
سلام
امیدوارم تجربه نکرده باشید 
ممنون :)
جمعه ۱۴ تیر ۹۸ , ۲۰:۴۳ محمد رضا زارعی
در حکایات عصر خسرو پرویز پهلوی(ساسانی) آورده اند حرص خوردن بر سر نمره از ثواب های بزرگ اجتماعی و علمی در دانشگاه دارالفنون و نیز از افتخارات و مابه فخر و مباهات در این حوزه علمی به شمار می رفته است . پس بکوشید در راستای حرص خوردن بر سر نمره که پندار و گفتار و رفتار نیک علمی، در هیین مسئله نهفته است. پس حرص بر خود تحمیل نمایید، باشد که بدین سببِ متعالی، مورد لطف انوار خیر اهورا مزدا قرار گرفته و امواج شر را از خود برهانید.
[حکیم ارد بزرگ به نقل از بوذرجمهر حکیم]
سلام
چقدرررررررر جاااالبببب
مرررررسیییی.لذت بردم
کم کم میفهی در ایران، خیلی از اساتید کلا برگه صحیح نمیکنن :))) 
و نمره ات رو بر اساس عملکردهای سابقت و شناختی که ازت دارن میدن :)) 
خب من اگه نخوام مثل همکلاسی های چاپلوس و حرافم باشم که الکی یه چیزی میپرونن فقط تو چشم باشن چی؟ :/// دیده نمیشم و تامام!
جمعه ۱۴ تیر ۹۸ , ۲۱:۲۷ محمد رضا زارعی
البته جسارتا یک اشتباه تاربخی صورت گرفت 
دانشگاه «جندی شاپور» باید جایگزین داشنگاه «دارالفنون» بشه 
چون این دومی که در متن هم امده مال زمانی ناصری (قاجار) است و در واقع دانشگاه عصر ساسانی  جندی شاپور (اولین دانشگاه خاور زمین بلکه کل جهان است) است
دست شما درد نکنه
مطلب جالبی بود.
لطف کردین
جمعه ۱۴ تیر ۹۸ , ۲۱:۴۰ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
وقتی میگم قابل درک است یعنی تجربه کردم
نه یک بار بلکه چند بار ...
 گیر اساتیدی افتادم که همشون پسوند دکتر داشتند اما بلا نسبت شما و جمع انقدر نفهم بودند که برخی نمونه های بارز بیشعوری جلوشون کم میاره
نمیخوام اعصاب خودم و شما و  ... رو با این حرف ها درگیر کنم و خاطرات بد گذشته ام رو زنده کنم
فقط میتونم بگم خدا این دست به اصطلاح اساتید رو نصیب گرگ بیابون هم نکنه :)
از تصور هم میشد استفاده کرد واسه همین گفتم :))
ای وای ای وای ... میدونم دیگه تا تهش رفتم !!

الهی امییییییییین
لیموجان
حرص معدل رو نخور. استاد معدل‌خراب‌کن بسیاره 😒 تو هنوز اول راهی
نهههههه معلوم نههه :((((( نمیخوام آخه بخاطر استاد خراب شه. اگه خودم نخونم بحثش جداست
:((( 
i neeeeeed it
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan