!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

بچه ها کسی هست پایتون کار کرده باشه؟؟

دوستان سلاام :)
کسی هست اینجا برنامه نویسی پایتون کار کرده باشه یا کلا بلد باشه؟
میخوام بدونم چقدر کاربرد داره ؟
و اینکه به صورت خودآموز میشه مسلط شد؟
همون کتابش رو بخونی مثلا...
میدونم میتونم سرچ کنم جواب سوالهامو اما میخوام با یه تجربه واقعی صحبت کنم ؛)
مثل این میمونه که بپرسید متلب خوبه یا بده و کسی هست بلد باشه؟
زبون بسیار گسترده ایه ولی یادگیری بیسیکش آسونه دقیقا مثل متلب. مهم اینه تو فیلدتون به کتابخونه هاش مسلط باشید ازشون بلد باشید استفاده کنید که معمولا تو کلاسای عمومی آموزش نمیدن و خودتون باید با انجام دادن مینی پروژه ها که یا از درسا گرفتید یا خودتون تعریف کردید یاد بگیرید. 
اوه
متلب هم نمیشناسم :)) کلا اسم همشونو شنیدم اما نه میدونم چه کاربردی دارن و چطوری ان اصن
من فقط سر کلاسای spss نشستم از این نرم افزار ها و هیچ اشنایی با برنامه نویسی ندارم
اما داستان چیه؟چند سال قبل که دبیرستانی بودم یکی از دوستام رفت رشته کامپیوتر و یکمی به من گفت چی به چیه
منم علاقه مند شدم و توی یک سال اخیر هم خیلی توی اگهی های کاری دیدم که گفتن با این و این و این باید بلد باشید کار کنید و مسلط باشید و فلان
که نرم افزار spss یکیشون بود. برنامه نویسی هم یکیشون
قصد کار هم ندارم اینجا اما خیلی مشتاقم در حد حداقل کمی بلد باشم . اصلا بدونم چی به چیه و اینا
دوست ندارم بی سواد مطلق باشم تو این زمینه :)) واسه همین اومدم پرسیدم.یه کتاب هم ازش دارم.برنامه نویسی به زبان پایتون
گفتم اگه میشه سر در اورد با این وضعیتم بخونمش.

سلام!
من به زبان برنامه نویسی پایتون آشنایی دارم، و میدونم چطور باید استفاده کرد
اگر بخواید خودتون یاد بگیرید، بهتر اینکه به منابع انگلیسی مراجعه کنید تا وقتتون کمتر تلف بشه ، چون منابع فارسی بیشتر توضیح هست یا عمل.
بله ، شدنی هست، کار سختی نیست، به زبان انگلیسی مسلط هستید؟
زبان سختی نیست، احتیاج به تکرار و تمرین داره:) باید براش وقت بزارید!
بیان بلاگ با زبان برنامه نویسی پایتون طراحی شده، ظاهر منظورم نیست!
ربات های اینستاگرام و تلگرام رو میشه با زبان برنامه نویسی پایتون ساخت!البته تحت سرور!
و چیزایی که به ذهنتون نمیرسه!
سوالی داشتید در خدمتم!


سلام
منبع انگلیسی ندارم :( فقط کتاب فارسیش رو دارم.فکر کنم تنها منبع رسمی فارسیش هم همینه
بله انگلیسی مشکلی نیست 
عهه.چه جااالبببب
باشه حتما.بخونم ببینم چی میشه
مررررررررسیی:)
سلام.
با کتاب می‌تونی مقدماتش و syntax ش رو یاد بگیری، اگه زبان دیگه‌ای مثل c بلد باشی که صرفا تو بعضی نمادها یه کم متفاوته. اگه بلد نباشی هم خیلی سخت نیست. من خودم همین‌جوری یاد گرفتم. الان هم بیشتر با پایتون کار می‌کنم.
از این جهت که برای کاربردهای مختلف کتابخانه‌های خیلی متنوعی داره واقعا خوبه. اما نسبت به cpp و c ، سرعتش کمتره که بعید می‌دونم برات مسئله‌ای باشه. چون احتمالا با داده‌های بزرگ کار نمی‌کنی.
بعد از این که کلیتش رو یاد‌ گرفتی، بسته به این که چی‌کار می‌خوای بکنی، می‌تونی سرچ کنی و خیلی راحت کتابخونه‌هایی که لازم داری رو پیدا کنی.
برای شروع هم سایت codeacademy خوبه.
سوال هم داشتی بپرس 😉
سلاام:)
زبان سی ^.^ اینم نمیدونم چیه. به به
این سایته رو الان میرم میبینم و اینکه کتابش رو داشتم میخواستم اونو بخونم
برم ببینم میتونم همون کلیاتش رو بفهمم یا نه. در همون حد هم خیلی خوشحال میشم :)))
چشمممم مررررسی عزیزم :**
سلام
اگه با برنامه نویسی هیچ آشنایی نداری 
خوب باید بهت بگم منم دقیقا از همین نقطه شروع کردمو آخرشم درست پیش نرفتم  
یعنی اول خواستم پایتون یاد بگیرم . ی خورده کار کردم دیدم هیچی بلد نیستم 
رفتم زیان c رو یاد بگیرم  بازم گیج تر شدم بعدش گفتم برم cپلاست پلاست یاد بگیرم بازم گیج تر شدمو نا امید 
... 
برنامه نویسی اینجوری نیست که یهو شروع کنی
شما باید مرحله مرحله پیش بری 
پایتون زبان بدی نیست اما بهتره زبان سی شارپ یا جاوا هدف  یادگیریت باشه 
اما خوب سی شارپ یا جاوا هم ی عقبه ای دارن که شما باید یاد بگیری 
...
حالا از کجا باید شروع کنید 
ی سایت هست به اسم فرادرس 
توی کادر جستجو ، جمله (مبانی برنامه نویسی) رو سرج کن
حدود سه ساعت اموزش رایگانه فارسی 
که بهت توضیح میده اصلا برنامه نویسی چیه . البته باید حوصله کنی 
بعدش به نظر من ( من که دارم همین کارو میکنم ) باید زبان برنامه نویسی اسمال بیسیک  که کلا ی زبان برنامه نویسی اموزشی برای مبتدیاست . که البته میشه باهاش برنامه های خوبی نوشتو یاد بگیری که 16 ساعت اموزشه  پروژه محور فارسیه 
اما این اموزش هزینه داره حدود 30 تومن که این سایته توی ایام مختلف سال . نه همیشه فقط بعضی وقتا 40 درصد تخفیف میده یعنی ی چیز 30 تومنی میشه مثلا 18 تومن . البته باید سایتو همیشه چک کنی  بیبنی تخفیفش کی هستش 
 ...
الان دیگه شما اماده برای یاد گیری ی زبان برنامه نویسی قوی مثل c .. c پلاست پلاست .. پایتون .. c شارپ .. جاوا .. php یا جاوا اسکریپ 
...
البته باید بدونی نیازت چی برای یاد گیری برنامه نویسی 
مثلا میخوای سایت طراحی کنی . میخوای بازی درست کنی . میخوای نرم افزار موبایل درست کنی و ...
البته این کارای رو که بالا گفتمو مثل بازی . داشتن سایت شخصی و ... 
تا حدودی بدون یادگیری برنامه نویسی هم میتونی انجام بدی 
مثلا اگه میخوای بازی درست کنی نرم افزارایی هستن مثل کانستراکت 2 یا گیم میکر که میتونی بدون حتی ی خط کد نویسی  بازی دوبعدی در حد عالی درست کنی
یا برای نرم افزارای متنی ، صوتی  ی نرم افزار هست به اسم joapp جو اپ میتونی ازش استفاده کنی 
یا برای سایت میتونی بری توی سایت ساز irweb.ir  سایت اماده با دامنه irبخری یا بری ی سایت اماده رایگان بگیری 
نا امید نباید بشی وقتی برنامت کار میکنه خیلی کیف میده 
موفق باشی .

سلااام ناشناس عزیز
مرررررررررسی از توضیحات کامل و جامع.
حتما مایلم اون فیلم اموزشی رو ببینم و میبینمش
به نظرم دیدنش حتی الزامیه واسه منی که هیچوقت هیچ ربطی به این برنامه نویسی و اینا نداشتم
برم سراغش ببینم چی میشه :) باز هم مرسی که دقت گذاشتی و توضیح دادی
به دردم خورد
اقادیگه (: کلا اولین باری که میشونم اسم اینو 😀😆
:))) توجه نکن پس.
هر وقت دیدی لازمه پیگیرش شو ؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan