!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

زشته بخدا

میرم اینستاگرام و کادوی تولدش ، همونیه که کادوی تولد من بود
میرم اینستاگرام و میبینم جمله هاش ، هموناست که خودم میگفتم
حتی تر میرم اینستاگرام و میبینم سه روزه هر روز داره عکس گل میذاره:))))
فکر کنم نشسته به من نگاه کرده بعد رفته بهش گفته من اینا رو دوست دارم! بخر برام :))) زیباست واقعا زیباااست :)))
دنیایی شده که ملت عاشقانه هاشون هم کپی میکنن.
>_<

الان که دارم فکر میکنم توی خیلی از مسائل زندگیم همین بودم.اولش انقدر تو یه چیزی خوبم که الگوی ملت میشم و فوری میرن تقلید میکنن.بعد از یه مدت خودم اونو به دلایل مختلف ندارم ولی بقیه به خووووودم!! پزش رو میدن :))) و حتی یه جوری رفتار میکنن انگار نه انگار که ایده شون خودم بودم
:)))))))) وای مردم از خنده از دستت.... مخصوصا جمله ی آخرت...
متاسفانه اینستا یه فضای صرفا پز دادنی شده و تقلید گرایانه....برای همین من زیاد باهاش هنوز که هنوزه خو نگرفتم....
شده مثه چهره ی ملت که اینقدر عمل کردن شبیه هم شدن همش شک میکنی یه جایی دیدیشون هااااااا....
:))))
حالا جالب اینجاست که من نرفتم اون چیزا رو استوری بذارم.هدیه تولدمو مثلا
از یه جا دیگه میدونسته
اره دقیقا.قشنگ نیست
:)))

من یه صفحه دارم فقط برای اعلام اخبار و معرفی تجارب و کارها
زیاد استفاده نمی کنم ازش
منم وابسته اش نیستم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan