!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

باید برم ببینم عروسکها سر جاشونن؟

یک سال قبل من و دوستم ف و خواهرم روی تختم نشسته بودیم با این که از این کار متنفرم اما چاره ای نبود
خلاصه! قلمبه اومد خودش رو پرت کرد روی تخت
لازم به ذکره که قلمبه دو سه کیلو از صدکیلو شدن کم داره :| 
و بله! تختم شکست :||
بعدش هم که رفتم دانشگاه و دیگه خونه نبودم که نیازی به تخت داشته باشم
حالا برای دو ماه پیش رو که خونه ام تختم رو عوض کردم و یه تخت جدید گذاشتم
به علاوه ی اضافه کردن تماااام عروسک های بچگیم و حتی نمیدونم چرا.چون سالها بود عروسکها توی گونی و کارتون بالای انبار حمام بودن!!! دلم خواست اتاقم رنگی رنگی شه
وقتی داشتم عروسکها رو جا میدادم بالای تخت و کمد هی تکونشون میدادم که مطمئن شم یه وقت نیفتن وقتی در کمدها باز شه یا زلزله بیاد!
کل خانواده افتاده بودیم به جون اتاقم که مرتبش کنیم و هنوز کارهاش مونده بود که تصمیم گرفتیم بیایم یکم استراحت کنیم
آقو ! تا نشستیم زلزله اومد :)))) نشسته بودیم به هم نگاه میکردیم میگفتیم عه زلزله ستا
و من دارم فکر میکنم چقدر قانون جاذبه بعضی وقتها جواب میده
بیاید به چیزای خوب فکر کنیم... اتفاقهای خوب ... آدمهای خوب ...!
برای من همیشه سوال که این جور مواقع، قانون جذبه واقعا، یا یه جور حس ششم:))
دقیقا پارسال که تهران زلزله اومد هم من تنها بودم تو خونه، و بابام قبل از این که برن بیرون به من گفت:"یه وقت اگه زلزله اومد نترسیا!" :)))
شاید هم حس ششم.
قانون جاذبه اگه میخواست جواب بده همه جا جواب میداد :))))
مرسی که منو از این ابهام خارج کردی ؛)

اووه :))
سلام :)
زلزله ؟ کجا؟

+ تخت جدید و دکوراسیون جدید مبارک
سلام
چیز خاصی که نبود.یه لرزش خفیییف :))

ممنوووووونم جناب قدح
بله....قانون جذب هست...اتفاقات خوب رو جذب کن...
سعی میکنیم :)*
سلام
زلزله حتی اگه کوچیکم باشه ترسناکه
یادمه شهرمون که چند سال پیش زلزله اومد با همسایه هامون رفتیم یه کم تو پارکینگ موندیم بعدش برگشتیم خونه
منم همه عروسکامو جمع کردم،دوست دارم دوباره بچینمشون 
⁦:-)⁩
سلام
جالب بود واسم که نترسیدیم.شاید چون خسته بودیم :))

حس خوبیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan