!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

چند تا فیلم معرفی کنم :)

فیلم American beauty
درام و سرگرم کننده. اما شاهکار نبود و پایان باز هم داشت تقریبا! 
فیلم the help
راجع به خدمتکارهای سیاه پوستی که تصمیم میگیرن علیه نژادپرستی بجنگن
قشنگ بود. اما باز هم به نظرم میتونست پایان بهتری داشته باشه
انیمیشن up
خیلییی وقت بود میخواستم ببینمش و از دیدنش هم لذت بردم.زیبا بود
فیلم A star is born
این که انقدر معروفه که فکر کنم خودتون دیده باشید.
در کنار داستان فیلم ، به نظرم توجه زیادی به موسیقی های متنش داشته باشید که فوق العاده بود.
لذت بردم
فیلم perfect strangers 
روند داستان خسته کننده ست اما از یه جایی به بعد انقدرررر اوج میگیره که واقعا به نظرم ارزش دیدن داره.من خیلی خوشم اومد
و دوست دارم یه بار دیگه با میم ببینمش مثلا!! 
اخه مهمه که با کی فیلم میبینی!
فیلم monte carlo
درام کمدی که راجع به سه تا دختر دبیرستانی(؟!) که اگه اشتباه یادم نمونده باشه از تگزاس میرن به پاریس و داستان ها دارن! سلناگومز نقش اوله

و البته friends که تازه رسیدم قسمت 5 فصل اول :)))
پنجشنبه ۶ تیر ۹۸ , ۱۷:۰۳ معلمی از جنس اینده
حتما یکی از این فیلم ها رو دانلود می کنم.
امیدوادم لذت ببرید
عطش مبارزه
سریال گاتهام
سریال چرنوبیل
سریال و فیلم های هست که در وب ما هم قرار گرفته
چرنوبیل رو دوست دارم ببینم

سر میزنم.مرسی
Up و a star is born و perfect strangers رو دیدم.
البته سرچ که کردم انگار چند تا فیلم بود به اسم پرفکت استرنجرز، اونی که من دیدم فکر کنم اسپانیایی بود. 
یه مدت طولانی هم دنبال monte carlo گشتم و پیداش نکردم که ببینمش، دیگه بی‌خیال شدم. 
اسپانیا یا ایتالیا؟ :))
من خودم دانلود نکردم که سایت بهت بدم متاسفانه.
عه، آره ایتالیاست.
نمی‌دونم چرا فکر کردم اسپانیایه؟! 
شبیهن:))
موکول شد به بعدن دیدن
بعدا هم خوبه ؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan