!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

عذاب وجدان نمیذاره خوش باشم :/ + کامنتها تا اطلاع ثانوی بازن!

لعنتی
عذاب وجدان دارم
خانوادم خسته شدن.
و من دلم نمیخواد برای اینکه خودم خوش باشم یا جایی باشم که دلم میخواد ، اونا به زحمت بیفتن
مادامی که لذت من در گرو اذیت شدن اوناست نمیخوامش
دو راه دارم.یا خودم کامل مسئولیتش رو بپذیرم.یا برم.
دو راهیِ سختیِ و قاعدتا ما که چیزی نمیدونم نمیتونیم نظری بدیم (یعنی اگرم بدیم امکان داره اشتباه راهنمایی کنیم ) 
تو همیشه دختری هسی که فکر میکنی و بهترین انتخاب رو داری ! 
اینبارم مطمینم کاری میکنی که بهترینِ ! 
یبه به سمااانه جان
حالت چطوره؟
مرررررسی خانوم لطف داری به من.
حتما به همه چیز فکر میکنم
يكشنبه ۲ تیر ۹۸ , ۲۰:۵۵ امیررضا کامیار
مسئولیتش رو بپذیر :)
اره احتمالا
کامنت باز بهتره راحت تره
فعلا هستیم خدمتتون
میتونى بگى چیه که اینقدر آزارت میده؟
اینجور انتخاب کردن ها خیلى سختن..
راه دور
من باهاش مشکلی ندارم البته
از دوریت خسته شدن یعنی؟!!!!
یه تابستون برای تصمیم گیری فرصت هست
اون.سختی راه.همه چی
حالا خیلی هم جدی نگیر ؛)
بری? کجا بری
خونه :))
عزیزم بخاطر اینکه راه دورین؟ 
اوهوم :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan