!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

جبر؟؟

هوا خیلی خوبه و در اتاقمونو باز گذاشتیم
از اتاق بغلی صدا میاد
پدری که نگران دخترشه چرا این اخر هفته خونه نرفته
و من ناخواسته میشنوم که به پدرش میگه فردا صبح میانترم دارم!
فردا پنج شنبه ست...تعطیله
همینطوری هی قسم میخوره که خوابگاهم و میتونید تماس بگیرید بپرسید
و بعد از تماسش همچنان داره صداش میاد که لباس انتخاب میکنه واسه فردا که بپوشه

خستم حتی از شنیدن دروغ های اطرافیان ، از دورویی ها ، از صحبتهای استادهای انقلاب و جمعیت هم اتاقی هام و منطقشون ، از آموزش چگونه پنهان کردن روابط مجردی در جلسه خواستگاری!
فکر میکنم که هیچ وقت هیچ وقت دلم نمیخواد برم بشینم سر چنین کلاس هایی
حتی تر!
از اینکه من روزه نمیگیرم و قراره یک ماه توی خوابگاه بدون نهار باشم چون قانون و شرع میگه در ماه مهمانی خدا تویی که نمیتونی روزه بگیری هم باید به پای بقیه بسوزی
از خیلی چیزا
و همچنان تحمل کردن و به روی خود نیاوردن :(

پ.ن : یادم نمیاد خاطره ی جشن روز دانشجو رو نوشتم یا نه اما الان اومدن دعوتمون کردن به جشن خوابگاه ها تا پاسی از شب! و معلومه که نمیرم.
کلا از همون موقع دیگه توی هیچ جشنی شرکت نکردم
منم یه بار همچین جبری بهم تحمیل شد،بابام یواشکی یه عالمه خوراکی میاورد برام،منم ناهارم شده بود همینا :)یه ماه تمام کربوهیدارت ساده خوردن اونم تو وعده اصلی باعث افزایش سه کیلو چربی شد! ای بابا :/

ببینم چه بلایی سرمون میاد :))
چه جبرِ بدی 😶😶😶
:(
چگونه پنهان کردن روابط مجردی در جلسه خواستگاری!

برگرفته از mydreamylife.blog.ir
:/ 




شرع گفته وقتی نمتونی روزه بگیری نهار نخوری؟ 
وقتی نهاری بهت ندن طبیعتا نمیتونی بخوری.مگر اینکه واسش زمان بذاری خودت.چیزی که از قبل برنامه ریزی نکردی
جالبه معمولا توی خوابگاه ها میذارن غذا بخورن بالاخره اونایی که روزه نمیگیرن هم در نظر نگیری بعضیا عذر شرعی دارن دیگه!!!!! نه؟!!!
توی خوابگاه ما برای دوره ی ارشد آزاد بود...با اینکه شهر مذهبی ای درس میخوندم!
بحث اجازه نبود
کی میبینه ما تو اتاق چیکار میکنیم مثلا؟ :) سلف رو گفتم.دیگه نهار نمیدن
به جاش سحری و افطار میدن.
ساعت 3 صبح!!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بابا ملت بحث اجازه گرفتن خوردن نیست 
بحث اینه منی که میرم بیمارستان 
اینی که میره دانشگاه 
باید وقت بذاره برا خودش غذا درست کنه دیگه بهش غذا نمیدن 
منی که کشیک میدم نهار بهم نمیدن :/ 
**** *** *** ***** * ****** ** **** 
**** *** ***** ** ** *** **** *** *** *** *** ** ** ********* **** *** ** 
** *** ** ****** ** *** ***** ** **** *** ***** ** **** 
بحث اینه که بوفه و رستوران آزاد هم تعطیله حتی
چیکار کنیم حالا :((

اوه اوه نگوووو نگووو ... اون که فاجعه ست
:)))
حالا تصور کن شما که من همخونم این مدلیه و من عین شما....یعنی برعکس هم هستیم در همههه ی موارد....
همخونم دروغ از دهنت نمیوفته....من محاله دروغ بگم....حتی فکر کن،به مادرش دروغ میگه بعد مادرش بهم زنگ میزنه،من راستشو میگم بعد داستان ددست میشه برام.....تازه این یکی از اخلاقاشه....حالا من برم ایران....شروع میکنم دونه دونه پست گذاشت درمورد خودمون که چقدر باهم تفاوت داریم و چقدر اذییت شدم و تهش دیگه خسته شدم و بی تفاوت😤😶
اووووه فک کن ۳ صبح پاشی بری ناهارتو بگیری از سلف!😫
کااااااااملا میفهممت... هم اتاقی این مدلی داشتم :))))
زود بگذره خلاص شیم از دستشون

نمیرم که
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan