!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

اولین حقوق دانشجویی که حتی نگرفتم هنوز!

باهاش چیکار کردم؟!
انقدر مریض شدم و رفتم دکتر و سرم و امپول و قرص آزاد خریدم که 90%ش رو پیشاپیش خرج کردم !
مرسی کائنات :/ با حس خوبی که دادی

دو روزه کلاسهامو نرفتم و بدجوری مریضم...الان نسبت به دیروز خوبم مثلا
نمیدونم چه بلایی سر سیستم ایمنیم اومده
کاش زود خوب شم..باید بیشتر مراقب خودم باشم که دیگه مریض نشم

عزیزم،ان شالله زود تر حالت خوب بشه،خیلی مواظب خودت باش :)
مررررررسی دوستم . چشم :**
هوای اینروزا خیلی بدجوره...مراقب خودت باش زود روبراه شی دختر
چشم عزیزم :**
ضعف سیستم ایمنی از فشار و استرس عصبیته لیمو جانم.💜
احتمالش زیاده :/ :*
بله مواظب خودتون باشید
چشم
پیاز زیاد بخور...
باشه :( مرسی :*
چیطو شده لیمو💚؟  کنجکاوم علائمت رو بدونم🤔
حالت تهوووووع.سردرد.کووووفتگی.بیحالی و ....
:****
لیمو و آب لیمو قراره حال آدم رو خوب کنه، وای به روزی که مریض شود لیمو؟! 
واقعا واقعا ! فکر کن !! 
بعد تازه من تو حال بدمم ظاهر خوبمو حفظ میکنم مثلا.این دفعه اونم نتونستم یه مدت. اما الان باز در پوستین خوووبمم! :))
ان شالله زودتر بهتر بشی
متشکرم :) الان خوبم ؛)
چجوری حقوق میدن؟ 0_0 واقعا حقوق میدن؟میشه توضیح بدین؟ 
همه چجوری حقوق میگیرن ؟ :|| عجب سوالی 
من نمیدونستم بادانشجو ها حقوق میدن. اولین باره که میشنوم.مرسی نحوه ی برخوردتون، من دانشجو نیستم/
به دانشجو حقوق نمیدن
من خودم کار میکنم...منظورم اولین حقوقی بود که توی دوران دانشجویی قراره بگیرم.

قبلا یه کامنت خصوصی از صحرا نامی داشتم توی پستی که راجع به کار نوشته بودم.اما اون اسمش انگلیسی بود
فکر کردم شمایی
حقوق دانشجویی که کفاف نمیده

باید یه شغل واسه خودمون دس و پا کنیم.
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan